Olen pohtinut sellaistakin, että olisiko näiden rokote-huhujen levittäminen jonkinlainen salaliitto? Nämä huhujen lietsojat ovat näitä perusterveitä keskiäikäisiä kansalaisia, jotka haluavatkin oikeasti itselleen rokotteen. Paniikin lietsonnan tarkoituksena on vaan saada suuri osa väestöstä kieltäytymään rokotteesta, jolloin huhujen lietsojat saavatkin haluamansa piikin huomattavasti nopeammin.
Mielessäni on käynyt tismalleen sama asia.
Jokaisella on tietenkin oikeus päättää omista asioistaan.
Mahtavatkohan ne rokotteesta kieltäytyjät ajatella yhtään muita ihmisiä ?
Itseäänhän he ajattelevat, eivät ota muka rokotetta siksi että se on vaarallisempi kuin itse influenssa ja Ruotsissa jopa 80% "sairastui" tuohon myrkylliseen täsämärokotukseen, hohhohij. Perinteinen kausiflunssarokote aiheuttaa myös pientä särkyä siinä lihaksessa johon se pistetään ja nousipa itselläni myös hieman kuume (rokotettu tänä syksynä).
tuntuu hiean samalta kuin sistikseltä, että ne salaliitoteroita ja kauhuskenraarioita levittelevät ihmiset todellisuudessa varmaan itse sen ottavat ekana.
Ja sitäkin on tullut mietittyä, että mistä helvetistä tuo virus on todellisuudessa levinnyt. Jos se on lääkeyhtiöiden ? (kuten joissakin teorioissa väitetään) kehittelemä, eiköhän heillä sitten ole tarpeeksi aikaa ollut testata rokotettakin. Tuskin mikään lääkeyhtiö romuttaisi omaa taloustaan viallisella ja vaarallisella rokotteella, varsinkin jos näiden teorioiden mukaan se viruskin on niiden itsensä kehittelemä.
Todellisuudessa jos jokainen rokotukseen oikeutettu ihminen sen ottaisi, he eivät levittäisi eteenpäin, ainakaan kovinkaan tehokkaasti (jep, poikkeuksia voi olla ja olikohan 1/100 voi levittää rokotuksesta huolimatta tautia) ja tartuntamäärät pienenee,samalla teho-hoitoon joutuvia on vähemmän ja luonnollisena jatkumona kuolemantapaukset jäisivät todellakin vain muutamiin kymmeniin.