Kamuxilla ei ole mitään lisäarvoa tuoda autokauppaan kilpailijoihinsa nähden.
Sinänsä toi on vähän sellaista höpö-klikkijournalismia tuo linkattu juttu, näytä minulle yhtiö jossa ei yritetä "piiskata" listautumista edeltävää tilinpäätöstä mahdollisimman vahvaksi, niin minä näytän sinulle uunon yritysjohtajan.
Enemmän nämä jatkuvat vuodot (nytkin taisi olla kolme juttua mediassa) kertovat mädästä yrityskulttuurista. Yhtiölle ei olla lojaaleja, kun jatkuvasti löytyy innokkaita vuotajia.
Toki Kamuxilla on ihan oikeitakin ongelmia ja autonsiirtäjien jatkopöyhimisessä todennäköisesti löytyisi lisääkin kuraa.
Vaikea nähdä hyvänä sijoituksena, mätä yrityskulttuuri ja keskinkertainen toimija vahvasti kilpaillulla alalla, jolla viranomaisten toimilla vielä merkittävä vaikutus (sopivalla autoveropäätöksellä varaston arvosta sulaa kymmeniä prosentteja yhdessä yössä).
Edit.
Tuossa teemaan liittyen Iltalehden juttu
Näkökulma: Kamuxin tarina on tunkkainen tuulahdus menneisyydestä | m.iltalehti.fi
Sinänsä toi on vähän sellaista höpö-klikkijournalismia tuo linkattu juttu, näytä minulle yhtiö jossa ei yritetä "piiskata" listautumista edeltävää tilinpäätöstä mahdollisimman vahvaksi, niin minä näytän sinulle uunon yritysjohtajan.
Enemmän nämä jatkuvat vuodot (nytkin taisi olla kolme juttua mediassa) kertovat mädästä yrityskulttuurista. Yhtiölle ei olla lojaaleja, kun jatkuvasti löytyy innokkaita vuotajia.
Toki Kamuxilla on ihan oikeitakin ongelmia ja autonsiirtäjien jatkopöyhimisessä todennäköisesti löytyisi lisääkin kuraa.
Vaikea nähdä hyvänä sijoituksena, mätä yrityskulttuuri ja keskinkertainen toimija vahvasti kilpaillulla alalla, jolla viranomaisten toimilla vielä merkittävä vaikutus (sopivalla autoveropäätöksellä varaston arvosta sulaa kymmeniä prosentteja yhdessä yössä).
Edit.
Tuossa teemaan liittyen Iltalehden juttu
Näkökulma: Kamuxin tarina on tunkkainen tuulahdus menneisyydestä | m.iltalehti.fi
Viimeksi muokattu: