Jarmo Kekäläinen 57vTeemu Selänne tänään 53v.
Antti Miettinen 43vJarmo Kekäläinen 57v
Teppo Numminen 55v
Kaikki viettävät synttäreitä tänään.
Bob Probert poistui vuotta aikaisemmin.Mika Myllylän kuolemasta 12 vuotta.
Bob Probert poistui vuotta aikaisemmin.
Kuulemma tuolloin kun osti atlaksen, eli mikä se onkaan, maailmankartta, niin Suomea ei näkynyt siinä, mutta tuon kisan jälkeen kun seuraavan kerran selasi sitä, että ihme ja kumma! Suomi oli ilmestynyt siihen.111 vuotta sitten Hannes Kolehmainen juoksi Suomen maailmankartalle Tukholman olympiakisojen 5000m kuuluisassa juoksussa.
Jaa se on noin vanha tuo "Finland doesn't exist" salaliittoteoria.Kuulemma tuolloin kun osti atlaksen, eli mikä se onkaan, maailmankartta, niin Suomea ei näkynyt siinä, mutta tuon kisan jälkeen kun seuraavan kerran selasi sitä, että ihme ja kumma! Suomi oli ilmestynyt siihen.
Onko sielläkin ehditty potea kolmenkympin kriisiä? Itsellä oli ehkä se pahin kriisi kuitenkin silloin kun olin vielä 29-vuotias. Nyt kun olen oikeasti kolmekymppinen, niin jotenkin siihen ajatukseen on ehtinyt aika hyvin sopeutua. Yllättävän hyvin olen tullut nyt sinuiksi sen kanssa että tästä lähtee uusi kymppi liikkeelle, ja onhan meillä kuitenkin vielä paljon hyviä vuosia edessä!30 vuotta kun päästin ensiparkasut sairaalan synnytysosastolla.
Olo on kyllä rapea kahden päivän juhlimisen jälkeen.