Vanha akka. Minä täytän vasta syksyllä.Iki-ihana Kate Beckinsale täytti eilen 50 vuotta.
Onneksi olkoon. Sulla on sama syntymäpäivä kuin anopillani. Hän tosin on syntynyt 1950-luvulla.Tasan 40 vuotta sitten tämä pikku paskiainen päästi ensi rääkäisynsä. Varmaan vittuili jo silloin. Niin että anteeksi vaan että olen olemassa.
Hyvää onnea! Tämä pikku paskiainen tulee tasan kolmen viikon päästä perässä.Tasan 40 vuotta sitten tämä pikku paskiainen päästi ensi rääkäisynsä. Varmaan vittuili jo silloin. Niin että anteeksi vaan että olen olemassa.
Jep, mutsilla oli ihan omat maratonit käynnissä silloin.Ensimmäiset yleisurheilun maailmanmestaruuskisat käynnistyivät tasan 40 vuotta sitten Helsingissä.
Mun vanhemmat on syntyneet 6.6. ja 6.7. samana vuonna keskenään, mä missasin merkin yhdellä päivällä, että oltais saatu 666 täyteen.Onneksi olkoon. Sulla on sama syntymäpäivä kuin anopillani. Hän tosin on syntynyt 1950-luvulla.
Hyvää kiitosta! Onnittelut myös sinne jo etukäteen, kun kolmen viikon päästä en kuitenkaan muista onnitella.Hyvää onnea! Tämä pikku paskiainen tulee tasan kolmen viikon päästä perässä.
Siinä on hieno ja vaatimaton mies joka ei koskaan laittanut omaa etuaan firman edun edelle.Terry Gene Bollea syntyi tasan 70 vuotta sitten. Hänet tunnetaan paremmin nimellä Hulk Hogan.
Showpainin Juhani Tamminen.Siinä on hieno ja vaatimaton mies joka ei koskaan laittanut omaa etuaan firman edun edelle.
Saattoi sisältää sarkasmia.