Syytän aamua ja humanistin matematiikka laskuvirheestä.Ehdotanko minä nyt sitten 47 vuotta tästä Luganon ikimuistoisesta(?) tapahtumasta, vai arvotaanko noista ylemmistä?
PS. Taitaa tuo 67 vuotta olla oikea määrä...
Syytän aamua ja humanistin matematiikka laskuvirheestä.Ehdotanko minä nyt sitten 47 vuotta tästä Luganon ikimuistoisesta(?) tapahtumasta, vai arvotaanko noista ylemmistä?
PS. Taitaa tuo 67 vuotta olla oikea määrä...
Joo - pikku juttu sadan vuoden päästä... tai kahden...Syytän aamua ja humanistin matematiikka laskuvirheestä.
Muistan vielä, kun "pääsin" katsomaan ensimmäisen elokuvani, jossa Clint näytteli: nk. Dollaritrilogian ensimmäinen osa, Kourallinen dollareita, joskus 60-luvulla. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä ja kun vankkaa jatkoa seurasi tasaisen tappavaan tahtiin, suhdettamme oli helppoa ylläpitää. Jossain vaiheessa hän siirtyi myös ohjaamaan elokuvia eikä siinäkään työssä juuri moitteen sijaa ole - tykkään...Clint Eastwood se vaan painaa menemään. 93 vuotta tänään.
Ja tuosta meni 3301 vuotta kun tajuttiin ettei villieläintä voi sulkea häkkiin.3302 vuotta sitten Ramses II:sta tuli Egyptin faarao.
Mm ruotsalaiset itse.Kalmarin unionin hajoamisesta 500 vuotta. Jotkut pitävät tätä nykyisen Ruotsin syntyhetkenä.
Yksi mielinäyttelijöistäni... eikä mitenkään tai ainoastaan Pirates of Caribean -stoorien takia, jotka nekin kyllä elivät vahvasti Deppin roolihahmon ympärillä ja myötä.Johnny Depp syntyi tasan 60 vuotta sitten.