Siitä on tänään tasan...

  • 462 591
  • 4 731

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lokomotiv Jaroslavlin vuoden 2011 joukkue nousi viimeiselle lennolleen tasan 11 vuotta sitten.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Unohtui eilen huomioida, että Brasilia julistautui itsenäiseksi 200 vuotta sitten.
 

ace

Jäsen
Maailman paras metallirumpali, isänsä poika Jay Weinberg tänään 32v. Onnittelut!

Asia joka avautui minulle ketjun aineistoa puolestaan on se, että hän on noin nuori, poikanen vielä. Ajattelin olevan siinä 40v hujakoilla.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tasan 21 vuotta sitten tapahtui Yhdysvalloissa terroritekojen sarja. Tämän tarkempaa kuvailua tuskin tarvitaan, kaikki tietävät mistä puhutaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Urien pistemäärä runkosarjassa ja playoffeissa yhteensä 9738.
Widdu, mä sain 9769...

Lemieux-Gretzky-Hawerchuk-Murphy-Bourque...?
Minä sain tulokseksi 9831 pistettä.

Wayne Gretzky (3239 p.)
Mario Lemieux (1895 p.)
Dale Hawerchuk (1508 p.

Ray Bourque (1759 p.)
Larry Murphy (1369 p.)

Grant Fuhr (61 p.)


E
Toinen pakki taitaakin olla Paul Coffey (1727 p.) eikä Ray Bourque. Yhteissumma siis 9799 pistettä.
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minä sain tulokseksi 9831 pistettä.

Wayne Gretzky (3239 p.)
Mario Lemieux (1895 p.)
Dale Hawerchuk (1508 p.

Ray Bourque (1759 p.)
Larry Murphy (1369 p.)

Grant Fuhr (61 p.)


E
Toinen pakki taitaakin olla Paul Coffey (1727 p.) eikä Ray Bourque. Yhteissumma siis 9799 pistettä.
Joo laskin vain kenttäpelaajat ja minun silmälasien läpi kentällä näkyi Hawerchuk, Gretzky, Lemieux, Murphy ja Coffey.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Frank Zappan maanmainio Joe’s Garage Act 1 näki päivänvalon tällä päivämäärällä 43 vuotta sitten. Frankin julkaisujen, varsinkin poismenonsa jälkeisten vähintään puolivirallisten, määrä on se verran suuri, että kaikkien julkaisupäivämäärien merkkaaminen allakkaan johtaa tilanteeseen, jossa vuoteen ei mahdu montaa päivää ilman yhdenkään levyjulkaisun vuosipäivää.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Cameron Crowen ohjaama grunge-aikojen Seattleen sijoittuva romanttinen komedia Singles sai ensi-iltansa valkokankaalla 30 vuotta sitten. Grunge-musa on myös leffassa hyvin vahvassa roolissa Alice In Chainsin ja Soundgardenin live-esiintymisten muodossa. Lisäksi Eddie Vedder ja Jeff Ament nähdään sivuosissa.

30 Years Ago: Seattle-Scene Romance Flourishes in 'Singles'
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
31 vuotta siitä kun Nirvana julkaisi Nevermindin ja muutti musiikkimaailman. Samana päivänä julkaistiin myös toinen merkittävä levy kun Red Hot Chili Peppers julkaisi Blood Sugar Sex Magic.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lemmenlaivan ensimmäinen jakso esitettiin 45 vuotta sitten.

Lapsuuteni ehdoton suosikkisarja! Olin kiinnostunut laivoista ja ihailin Captain Stubingia eli Gavin McLeodia. Kuljin lapsena monet vuodet kapteeninlakki päässä. Vaikka mitä sekoilua oli, niin silloin kun Captain Stubing tuli paikalle, kaikki alkoi toimia. Stubingilla oli ihan valtava karisma ja auktoriteetti.

Aina kun Lemmenlaiva tuli, siinä oli juhlan tuntua. Ihan kuin olisi itsekin lähtenyt risteilylle. Lopultahan siinä pääpaino oli paljon enemmän ihmissuhdesotkuissa kuin missään risteilyssä tai laivoissa, mutta tärkeintä oli onnellinen loppu. Ja se saatiin aina.

Ja lisäys: se laivahan kävi Helsingissä joskus kasarilla. Muistan kun tultiin sitä ihan koko perheen voimin katsomaan. Vuotta en enää muista, mutta kyllä siinä pikkupoika kapteeninlakissa katsoi ihmeissään ja ihastuksissaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös