Sitten oli myös kotimainen Ihmemaan haku, jonka osoite oli www.fiNetscape taisi olla mun kohdalla eka. Sit Yahoo ja Altavista.
Sitten oli myös kotimainen Ihmemaan haku, jonka osoite oli www.fiNetscape taisi olla mun kohdalla eka. Sit Yahoo ja Altavista.
Sit ilmeisesti oli tämmöinen.Sitten oli myös kotimainen Ihmemaan haku, jonka osoite oli www.fi
Tämä maali näki päivänvalon tasan 35 vuotta sitten (Canada Cupin voittomaali).
Legendaarista.
Urien pistemäärä runkosarjassa ja playoffeissa yhteensä 9738.Aisstana, nostalkiaa. Siinä oli maalin syntyessä muuten kanukeilla jokunen oleva ja tuleva NHL-tehopiste jäällä...
Widdu, mä sain 9769...Urien pistemäärä runkosarjassa ja playoffeissa yhteensä 9738.
Ei edes 10000. Ihan paskoja.Widdu, mä sain 9769...
Lemieux-Gretzky-Hawerchuk-Murphy-Bourque...?
Urien pistemäärä runkosarjassa ja playoffeissa yhteensä 9738.
Minä sain tulokseksi 9831 pistettä.Widdu, mä sain 9769...
Lemieux-Gretzky-Hawerchuk-Murphy-Bourque...?
Joo laskin vain kenttäpelaajat ja minun silmälasien läpi kentällä näkyi Hawerchuk, Gretzky, Lemieux, Murphy ja Coffey.Minä sain tulokseksi 9831 pistettä.
Wayne Gretzky (3239 p.)
Mario Lemieux (1895 p.)
Dale Hawerchuk (1508 p.
Ray Bourque (1759 p.)
Larry Murphy (1369 p.)
Grant Fuhr (61 p.)
E
Toinen pakki taitaakin olla Paul Coffey (1727 p.) eikä Ray Bourque. Yhteissumma siis 9799 pistettä.
Juuri katselin tämän läpi, oli aika kauan katselulistalla. Pirun hyvä sarja ja loistavasti roolitettu! Alan Alda tekee loistavan roolin Hawkeyena. Housen ohella top-2 sairaalasarja.Legendaarinen M*A*S*H-tv-sarja sai ensiesityksensä 50 vuotta sitten. 50 Years Ago: A Very Different ‘M*A*S*H’ Makes Its Debut
Lapsuuteni ehdoton suosikkisarja! Olin kiinnostunut laivoista ja ihailin Captain Stubingia eli Gavin McLeodia. Kuljin lapsena monet vuodet kapteeninlakki päässä. Vaikka mitä sekoilua oli, niin silloin kun Captain Stubing tuli paikalle, kaikki alkoi toimia. Stubingilla oli ihan valtava karisma ja auktoriteetti.Lemmenlaivan ensimmäinen jakso esitettiin 45 vuotta sitten.
45 Years Ago: 'The Love Boat' Perfects Escapist TV
A look back at the TV series 'The Love Boat,' which premiered on September 24, 1977.ultimateclassicrock.com