Oman muistikuvan mukaan Kekkosen kuoleman takia tv:stä peruttiin Pepi-koira -tv-sarjan jakso (jota ei sitten ikinä näytetty sen jälkeenkään). Kyrsi lähes yhtä paljon kuin silloin, kun Ihmemies peruttiin ja tilalla näytettiin jotain kuppaista Lemmenlaivaa.UKK vaihtoi myös hiippakuntaa 31.8.
Joku setämies varmaan syntyikin samana päivänä 1986, me oikeat wanhat muistamme suruliputuksineen ko päivän.
Ei kai se ollut kuin jotain pientä mellakantynkää.Tällä päivämäärällä tasan 83 vuotta sitten muuan itävaltalaissyntyinen viiksekäs veitikka päätti usuttaa laumansa Puolan kimppuun ja aloitti samalla täten hieman isomman konfliktin ihmiskunnan historiassa.
Ja 42 vuotta sitten Kampinkatu muutettiin Helsingissä Urho Kekkosen kaduksi UKK:n täyttäessä pyöreitä.Urho Kekkosen syntymästä tasan 122 vuotta. Vastahan siitä oli sata vuotta.
Mitä me käytettiin ennen sitä? Jos google tuli 1998 ja mulla on ollut netti vuodesta 1996 niin mitähän minä olen käyttänyt siinä välissä vai onko hakukoneita edes ollut silloin olemassa?Google perustettiin 24 vuotta sitten. KVG jos ette usko.
Altavista oli varmaan ekaMitä me käytettiin ennen sitä? Jos google tuli 1998 ja mulla on ollut netti vuodesta 1996 niin mitähän minä olen käyttänyt siinä välissä vai onko hakukoneita edes ollut silloin olemassa?
Nimi ainakin kuulostaa tutulta, en vain muistanut sitä. Kiitos tästä.Altavista oli varmaan eka
Netscape taisi olla mun kohdalla eka. Sit Yahoo ja Altavista.Nimi ainakin kuulostaa tutulta, en vain muistanut sitä. Kiitos tästä.
Sitten oli myös kotimainen Ihmemaan haku, jonka osoite oli www.fiNetscape taisi olla mun kohdalla eka. Sit Yahoo ja Altavista.
Sit ilmeisesti oli tämmöinen.Sitten oli myös kotimainen Ihmemaan haku, jonka osoite oli www.fi