Mummollasi on siis sama syntymäpäivä kuin James Finlaysonilla. Hänellä olisi paukkunut neljännesvuosituhat.Mummoni olisi täyttänyt tänään 101 vuotta, jos hän olisi vielä elävien kirjoissa.
Ne myös vuokrasivat noita levyjä postin toimiessa välittäjänä...Netflix perustettiin 25 vuotta sitten Kalifornian Scotts Valleyssä. Yritys aloitti toimintansa DVD-elokuvien ja -sarjojen postimyynnillä. Netflix listattiin NASDAQ-pörssiin vuonna 2002.
Hah! Olen teitä junioreita kaksi päivää vanhempi. Onnea miehen ikään pääsystä.Jonne Aaron ja allekirjoittanut täyttävät tänään 39 vuotta.
Sinulle, Jonnelle, Pavelille ja ihanalle Cameronille paljon onnea!Mary Shelleyn syntymästä (1797) tulee tänään kuluneeksi 225 vuotta.
Valko-Venäjän diktaattorin Aljaksandr Lukashenka juhlii tänään 68-vuotispäiväänsä.
Entinen huippujalkapalloilija Pavel Nedved sekä entinen näyttelijätä Cameron Diaz täyttävät tänään 50 vuotta.
Jonne Aaron ja allekirjoittanut täyttävät tänään 39 vuotta.
Onnea! Sisko joskus bilettänyt aikoinaan Jonne Aaronin kanssa kun ovat samaa vuosikertaa (kuten myös näköjään parikin palstaveljeä, mutta siskoni sentään molempia reilusti vanhempi kun syntynyt vuoden ensimmäisenä päivänä).Jonne Aaron ja allekirjoittanut täyttävät tänään 39 vuotta.
Kaiken maailman junnuja tännekin päästetään. Itsehän olen ollut 39-vuotias jo yli kolme viikkoa. Isona musta tulee silver fox. Tai tulisi, jos olisi tukkaa tai se olematonkin harmaantuisi. Henkinen silver fox.Hah! Olen teitä junioreita kaksi päivää vanhempi. Onnea miehen ikään pääsystä.