Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ohhoh, olet keksinyt aikakoneen. Millaista on tulevaisuudessa?Olin ensikertaa humalassa siskoni häissä kesällä 2022
Ohhoh, olet keksinyt aikakoneen. Millaista on tulevaisuudessa?Olin ensikertaa humalassa siskoni häissä kesällä 2022
Ohhoh, olet keksinyt aikakoneen. Millaista on tulevaisuudessa?
Meinasin itsekin huomauttaa tuosta. En sitten kehdannut etten saa turhan nillittäjän mainetta. Well played, sir.Ohhoh, olet keksinyt aikakoneen. Millaista on tulevaisuudessa?
Itsehän hassuttelin tällä Skynetillä jo vuosi sitten. Tai siis ei se hassuttelua ole, onhan siitä dokumenttejakin. Kai tämä eräänlaista Skynetiä on kun nykyään tekoälyn avulla toimii niin moni asia.Skynet-niminen supertietokone käynnistettiin 24 vuotta sitten ja se aloitti tuomion päivän tapahtumat.
Nyt kun on 25 vuotta mittarissa, niin oletan, että ainakin Jatkoajan keskustelupalstalla minun nimissä lähetetyt viestit ovat oikeasti Skynetin viestejä.Itsehän hassuttelin tällä Skynetillä jo vuosi sitten. Tai siis ei se hassuttelua ole, onhan siitä dokumenttejakin. Kai tämä eräänlaista Skynetiä on kun nykyään tekoälyn avulla toimii niin moni asia.
Ei me ikävä kyllä oltu niin onnekkaita.Skynet lähti pörräämään tasan 25 vuotta sitten.
Tässä toki pitää sen verran saivarrella että kirjasta Rakastettuni ei ole elokuvassa oikeastaan muuta yhteistä kuin nimi. No ilmeisesti joku Jawsin esiaste siellä kirjoissakin pyörii, mutta muuten kyseinen leffa eroaa kyllä kirjasta aikalailla täysin.Fleming tunnetaan parhaiten James Bondin "keksijänä" ja hän kirjoitti 12 romaania, joista kaikki on tehty elokuviksi.