Siitä on tänään tasan...

  • 460 476
  • 4 709

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tasan viisi vuotta sitten Chester Bennington teki oman ratkaisunsa Chris Cornellin syntymäpäivänä.

Täytyy jälleen kerran todeta, että meneepä aika nopeasti.
Ohhoh huhhuh. Olin Roomassa tuolloin kaverin kanssa reissussa. Taidettiin siinä joku biisi Linkin Parkiakin kuunnella ja pohdittiin että olihan tuo hyvä yhtye ja persoonallinen laulaja. Mutjoo, kuuluu kyllä osastoon "Missä olit kun..." ja vastaus itsellä siis Rooma.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ohhoh huhhuh. Olin Roomassa tuolloin kaverin kanssa reissussa. Taidettiin siinä joku biisi Linkin Parkiakin kuunnella ja pohdittiin että olihan tuo hyvä yhtye ja persoonallinen laulaja. Mutjoo, kuuluu kyllä osastoon "Missä olit kun..." ja vastaus itsellä siis Rooma.
Minä olin kotona. Kotona olin myös 18.5.2017 ja 23.5.2017.

Myös WTC-iskuista kuulin tullessani kotiin.

Jännää elämää, eikö.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä olin kotona. Kotona olin myös 18.5.2017 ja 23.5.2017.
Jos muuten olisi pitänyt sanoa että Cornell ja Routseri kuolivat viiden päivän sisällä niin olisi jäänyt sanomatta. Rookerin muistin sinne kevääseen/alkukesään, mutta Cornellin kohdalla olisin varmaan veikannut syksyä.

EDIT:

Niin ja siis tosiaan vielä enemmän tässä yllätti se että Cornell ja Bennington kuolivat parin kuukauden sisällä toisistaan. Olisin tosiaan heittänyt Cornellin sinne edellisen vuoden syksylle ja Benningtonin sitten seuraavalle vuodelle.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jos muuten olisi pitänyt sanoa että Cornell ja Routseri kuolivat viiden päivän sisällä niin olisi jäänyt sanomatta. Rookerin muistin sinne kevääseen/alkukesään, mutta Cornellin kohdalla olisin varmaan veikannut syksyä.
Minä muistin Cornellin kuoleman nimenomaan aikaan ennen Benningtonin poistumista. Heinäkuussa tapahtunut jälkimmäisen kuolema jäi hyvin mieleen (teon päivämäärä tuskin oli sattumaa). Varsinkin vaimolle oli kova paikka, Linkin Park kun sattuu olemaan yksi hänen suosikkibändeistään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä muistin Cornellin kuoleman nimenomaan aikaan ennen Benningtonin poistumista. Heinäkuussa tapahtunut jälkimmäisen kuolema jäi hyvin mieleen (teon päivämäärä tuskin oli sattumaa). Varsinkin vaimolle oli kova paikka, Linkin Park kun sattuu olemaan yksi hänen suosikkibändeistään.
Joo, sen tosiaan muistin että Benningtonin kuolinpäivä oli Cornellin syntymäpäivä. Jännä, yleensä olen hyvä kyllä tällaisissa päivämäärissä mutta nämä on kyllä jotenkin menneet sekaisin itsellä.
 

ace

Jäsen
Minä muistin Cornellin kuoleman nimenomaan aikaan ennen Benningtonin poistumista. Heinäkuussa tapahtunut jälkimmäisen kuolema jäi hyvin mieleen (teon päivämäärä tuskin oli sattumaa). Varsinkin vaimolle oli kova paikka, Linkin Park kun sattuu olemaan yksi hänen suosikkibändeistään.
Tämä taltiointi saa edelleen ihon kananlihalle. Ei paras laatu, mutta uppoo.



 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
One small step for man...
Eli Apollo 11 laskeutui kuun pinnalle tänä päivänä vuonna 1969. Tai "laskeutui" ja "laskeutui", sanovat taas skeptikot.

Yritys vaikuttaa Suur-Saksan johtoryhmään meni myös tällä päivämäärällä mönkään vuonna 1944. Operaatio Valkyyria siis.
 

Glove

Jäsen
One small step for man...
Eli Apollo 11 laskeutui kuun pinnalle tänä päivänä vuonna 1969. Tai "laskeutui" ja "laskeutui", sanovat taas skeptikot.

Yritys vaikuttaa Suur-Saksan johtoryhmään meni myös tällä päivämäärällä mönkään vuonna 1944. Operaatio Valkyyria siis.
Ja ilman saksalaisia Apollokin olisi varmaan lentänyt 5-10 vuotta myöhemmin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tasan kymmenen vuotta sitten tuli mentyä naimisiin ja kohta 20 vuotta tämän saman mirmelin kanssa yhdessä eli ihan suunnittelematta ei avioon tullut ajauduttua.

Mutta kyllä kannatti. <3
 
Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tänään on tasan 59 vuotta siitä, kun yksi kovimmista espanjalaisista hyökkääjistä syntyi. Nimeltään hän on Emilio Butragueño Santos.
 

Glove

Jäsen
Suomen ensimmäisestä olympiakullasta on aikaa tasan 114 vuotta. Verner Weckman voitti painissa Lontoon olympialaisissa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
38 vuotta sitten kuoli George Gallup. Tuossa varmaan ei ole virhemarginaalia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tasan yhdeksän vuotta sitten olin näköjään katsomassa Musea Stadikalla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
70 vuotta sitten Sylvi Saimo voitti olympiakultaa kajakkiyksikköjen 500 metrillä Helsingin olympialaisissa. Hän oli ensimmäinen nainen joka voitti kultaa olympialaisten kesälajeissa.
 

Glove

Jäsen
12 vuotta sitten Joensuussa mitattiin Suomen kaikkien aikojen korkein lämpötila 37,2°C. Toivoisin, että huomenna olisi Helsingissä yhtä lämmintä, mutta näin tuskin tulee käymään.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
115 vuotta sitten perustettiin partioliike. Ne eivät sittenkään ole olleet aina valmiina.
Eno muistaa aina mainita, että hän erosi sinä päivänä partiolaisista, kun pitivät aikoinaan meteliä, että ei Sex Pistolsia Suomeen.
 

MegaForce

Jäsen
Tasan 12 vuotta sitten Joensuun lentoasemalla Liperissä mitattiin Suomen kaikkien aikojen korkein lämpötila; 37,2 astetta. Kesä 2010 taisi muutenkin olla melko lämmin, ellen täysin väärin muista.
 

MegaForce

Jäsen
40v sitten syntyi eräs Martina. Tuskin pelkää päätyvänsä ex-julkkikseksi. On kuitenkin pysynyt julkkiksena olemalla ex-fudarin ex-salarakas sekä ex-hunksin ex-vaimo.
Ja 44v sitten syntyi eräs Johanna. Varmasti olisi kaikkien ja erityisesti itsensä kannalta parempi, että päätyisi täysin ex-julkkikseksi. Perusti aluksi tanssiryhmän edesmenneen siskonsa kanssa. Tuli viimeistään julkisuuteen tekstiviestiteltyään toisen jo edesmenneen ulkoministerin kanssa. Tämän jälkeen onkin ollut monessa mukana, erilaisia kohuja, tv-esiintymisiä, kristillis-eroottisia topless-esityksiä sekä prinsessahäitä.

Lopulta on tullut uskoon ja viimeisimpänä häneltä on huostaanotettu jälkikasvunsa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Some kertoi, että Turun kuuluisan kulttuurivaikuttajan Timo Saarniemen syntymästä on 80 vuotta. Sitä pitää juhlia!

Saarniemi tuli itsellenikin tutuksi opiskeluvuosina. Monet kaljat juotiin Dynamossa ja puhuttiin rock n' rollista. Aivan loputtoman utelias äijä, eli ja hengitti rock- ja opiskelijakulttuuria ja kuvasi sitä. Kirjoitti myös paljon. Jotkut Saarniemelle vähän naureskelivatkin, mutta kyllähän Saarniemestä on näyttelyjäkin pidetty. Pikku hiljaa äijää on alettu arvostaa, mikä oikein onkin. Mahtava kulttuuripersoona. Turusta katosi jotain, kun Timo ei enää sotkenutkaan keskustassa sillä vanhalla pyörällään.

Pitää myös muistaa, että Saarniemi teki pitkän uran lukion lehtorina Espoossa, ja joka hemmetin päivä hän matkusti junalla sinne, vaikka Portsasta oli toki lyhyt matka asemalle.

Nostan tänään tuopin Timo Saarniemelle. Jos olet Timppa siellä pilven reunalla nahka-asussa kuulolla, niin keep on rocking!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Grateful Deadin keulahahmo Jerry Garcian syntymästä tuli 1.8. kuluneeksi tasan 80 vuotta. Siis puolisen tuntia eilisen puolella joo, mutta koska San Franciscossa on 1.8. vielä pitkän tovin, niin sallittakoon myöhäinen toteamus. Mieshän on San Franciscossa edelleen iso asia, oman kylän suuri poika.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Helsingin metro avattiin 40 vuotta sitten.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Grateful Deadin keulahahmo Jerry Garcian syntymästä tuli 1.8. kuluneeksi tasan 80 vuotta. Siis puolisen tuntia eilisen puolella joo, mutta koska San Franciscossa on 1.8. vielä pitkän tovin, niin sallittakoon myöhäinen toteamus. Mieshän on San Franciscossa edelleen iso asia, oman kylän suuri poika.
Vieläköhän se keikkabussi on hengissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös