Siim Liivik – HIFK-ikoni

  • 292 707
  • 834

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Edareiden edari. Miehestä saatava hyöty on aika marginaalinen. Hiuksista vittuun samalla avauksella Sormusen kanssa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkemättä tilannetta voi todeta ainakin seuraavaa: Jokainen jääkiekkoa pelannut tietää kuinka halpamainen ja vaarallinen temppu on luistimen terällä potkaisu (tai polkaisu). Hyi helvetti.

Valitettavaa, Simosta olen tykännyt, mutta tällä kaudella on ollut todella surkea. Olisi vaikka avannut sen tappelutilin tai jotain.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Edareiden edari. Miehestä saatava hyöty on aika marginaalinen. Hiuksista vittuun samalla avauksella Sormusen kanssa.

Blaablaablaa.. Vittu kaveri ei tosissaan ole edari, treenaa helvetin kovaa, vetää asenteella. Nyt on vaan syväjäässä niinkun moni muukin. Simolla tää vaa esiintyy erilailla, kun jollain maalintekijöillä. Kyllä se tulee vielä, ihan varmasti!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Blaablaablaa.. Vittu kaveri ei tosissaan ole edari, treenaa helvetin kovaa, vetää asenteella. Nyt on vaan syväjäässä niinkun moni muukin. Simolla tää vaa esiintyy erilailla, kun jollain maalintekijöillä. Kyllä se tulee vielä, ihan varmasti!

Melko lailla ihan sama. Tulkoon vaan kunhan ei mieluusti HIFK:ssa. Nähty kortti. Kiitos ja näkemiin
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Melko lailla ihan sama. Tulkoon vaan kunhan ei mieluusti HIFK:ssa. Nähty kortti. Kiitos ja näkemiin

Likainen teko, mutta kaveria en todellakaan potkisi pihalle. Niin kuin Baroun sanoi Liivik tulee vielä aivan varmasti. Mistään edarista ei ole kyse se on varma juttu myös!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Liivikista on viimeksi ollut hyötyä viime kaudella. Tällä kaudella pelkkä lapanen jonka Ruutu on saanut ihan solmuun.

Ei ole kyllä missään muodossa tuleva ikoni.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Edareiden edari. Miehestä saatava hyöty on aika marginaalinen. Hiuksista vittuun samalla avauksella Sormusen kanssa.

HUH! Aika multaa muistot...Eipä oo kauaakaan kun Liivik ratko omalla panoksellaan Mestaruuden HIFK:lle.Onhan tollanen käytös(potku)totaalisen väärin ja siitä tuleva rankku oikein mutta tollanen edari-luokittelu käy vituttamaan suuresti.Kerää Jedis ja lähe menee viel ku kerkeet!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
HUH! Aika multaa muistot...Eipä oo kauaakaan kun Liivik ratko omalla panoksellaan Mestaruuden HIFK:lle.Onhan tollanen käytös(potku)totaalisen väärin ja siitä tuleva rankku oikein mutta tollanen edari-luokittelu käy vituttamaan suuresti.Kerää Jedis ja lähe menee viel ku kerkeet!

Kyllä mä muistan ihan muiden kavereiden ratkoneen sen mestaruuden.

Pahoittelen jos mielipiteeni ovat mielestäsi vääriä.
 

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosta Iltiksen pätkästä tilanne nyt ei kovin selvästi näy.

Märkä ollut varmaan turhautunut (kuten koko joukkue) ja jos siinä joku jyppiläinen vielä roikkunu jaloissa, niin vähemmästäkin sitä varmaan hermostuu. Omaan silmääni vaikutti, että tämä jyppiläinen piti jotenkin jalasta kiinni tjsp ja Simo ikäänkuin riuhtaisi itsensä irti. Eli ei ollut sellainen potku vaan lähinnä saattoliike eteenpäin.

Potkiminen ei missään nimessä ole hyväksyttävää, mutta vielä tämän klipin perusteella en ole heittämässä hiuksista vittuun.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Kyllä mä muistan ihan muiden kavereiden ratkoneen sen mestaruuden.

Pahoittelen jos mielipiteeni ovat mielestäsi vääriä.

Jees, ehkä oot kattonu jotain Hammarbyn peleja tjn. Sun mielestä Simo ei ollut ratkaisemassa finaaleja.. Anna mun kaikki kestää!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jees, ehkä oot kattonu jotain Hammarbyn peleja tjn. Sun mielestä Simo ei ollut ratkaisemassa finaaleja.. Anna mun kaikki kestää!

Jos laitat valot päälle niin huomaat kuinka tuolla todettiin Liivikin ratkaisseen mestaruuden. Mitä mies ei kylläkään tehnyt.

Täytyy varmaan vaihtaa HIFK tuonne profiiliin että saan luvan kommentoida.

Vittu mitä touhua.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos laitat valot päälle niin huomaat kuinka tuolla todettiin Liivikin ratkaisseen mestaruuden. Mitä mies ei kylläkään tehnyt.

Oli kyllä noissa ikimuistoisissa playoffeissa mies paikallaan ja ylitti itsensä niin kuin payoffeissa pelaajien pitääkin jos joukkue aikoo menestyä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Oli kyllä noissa ikimuistoisissa playoffeissa mies paikallaan ja ylitti itsensä niin kuin payoffeissa pelaajien pitääkin jos joukkue aikoo menestyä.

Mäkin sain kerran vahingossa baari-illan jälkeen pillua mutta ei se silti tarkoita sitä että oon ikuisesti kova panomies.

KAuanko yhdellä onnistuneella viikolla saa ratsastaa?
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Jos laitat valot päälle niin huomaat kuinka tuolla todettiin Liivikin ratkaisseen mestaruuden. Mitä mies ei kylläkään tehnyt.

Täytyy varmaan vaihtaa HIFK tuonne profiiliin että saan luvan kommentoida.

Vittu mitä touhua.

Kyllä mä tajuun, että kannustat IFK:ta, sehän mua tässä huolestuttaakin. Miten et voi saatana nähdä, että meiän neloskenttä oli yksi isoimmista syistä siihen, että voitettiin mestaruus? Ykköskenttä, Riksman ja neloskenttä. Nää oli suurin syy meiän mestaruuteen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kyllä mä tajuun, että kannustat IFK:ta, sehän mua tässä huolestuttaakin. Miten et voi saatana nähdä, että meiän neloskenttä oli yksi isoimmista syistä siihen, että voitettiin mestaruus? Ykköskenttä, Riksman ja neloskenttä. Nää oli suurin syy meiän mestaruuteen.

Enhän tuota ole missään kieltänytkään. Totesin vaan että Liivik ei mestaruutta ratkaissut. Melko suuri ero noissa asian esittämistavoissa.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Omaan silmääni vaikutti, että tämä jyppiläinen piti jotenkin jalasta kiinni tjsp ja Simo ikäänkuin riuhtaisi itsensä irti. Eli ei ollut sellainen potku vaan lähinnä saattoliike eteenpäin.

Käyttikö Simo vielä vartaloaan ikäänkuin pumppuna tehostaakseen tätä irti riuhtaisua?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
KAuanko yhdellä onnistuneella viikolla saa ratsastaa?

Jos Liivik potkittaisiin nyt pois heikkojen peliesityksien vuoksi samalla ovenavauksella pitäisi potkia helvetisti muita kavereitakin varsinkin Luttinen ja Kuhta. Me kumminkin tiedetään mihin Liivik parhaimmillaan pystyy joten tätä ei kannata tehdä, sama juttu Luttisen ja Kuhdan kanssa. Tää johtuu nyt vaan siitä, että KOKO joukkue on lukossa eikä pelkästää Liivik. Siispä jos nyt Nybondas ja kumppanit olisivat järkeviä he potkisivat ensimmäisenä Pasin pois ja uusi valmennus sisään. Tämän jälkeen jos heikot otteet jatkuvat niin voi tehdä mestis keikan ja jos mikään ei tunnut auttavan niin ehkä sitten on aika pelaajan jatkaa matkaa.

En siis todellakaan kannata Liivikin potkimista jengistä, koska tiedän, että Liivik pystyy pelaamaan hyvää lätkää.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Käyttikö Simo vielä vartaloaan ikäänkuin pumppuna tehostaakseen tätä irti riuhtaisua?

Niinpä, ei tuossa teossa ollut mitään puolusteltavaa. Potku tai potkun yritys, molemmat kuuluvat teoissa luokkaan roskasakkia. Ja kyllä tuosta nyt sen verran sai selkoa, että potkuliike siinä tapahtuu ja ei ollut ihan kevyen näköinen kuitenkaan.
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juuh... no, kaipa tuosta olette te jo itse tarpeeksi sanoneet. Kovasti toivon, ettei tarvitse enää meidän jyväskyläläisten lähteä bensaa liekkeihin kaatamaan. Mitään minulla ei Liivikkiä vastaan ole, mutta tuollaiset temput tuomitsen aina ja ehdoitta halveksuttavina. Kurinpidon hoitakoot sm-liiga ja omat, mikäli siihen aihetta katsovat olevan.
 

sob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz, ..... Oulu Ermines
Turhautunut teko! HIFK:n Liivik potkaisi vastustajaa | IL-TV SM-liiga | Iltalehti.fi

Niitä lätkän typerimpiä temppuja. Ja ihan napakka potku, ei mikään tökkäisy. Ala-arvoinen temppu ja kyllä tuosta voisi antaa kunnolla rankkua.

Tuska on kova (Kärppäkannattajat koki sen p*skojen valmentajien, Alatalon ja Haapakosken aikana) mutta tuollaiset pois.

Soppa pihalle joulutauolla ja uutta matoa koukkuun...

Höpö höpö. Tuon videon perusteella Siim yritti päästä irti jalkaan tarkertuneesta vastustajasta ja riuhtoi jalkaa irti.

Tuosta voi taikoa värilaseilla hirveän rottailun. Itse näen tilanteen pikemmin niin, että Siim ei halunnut jatkaa halailua ja yritti irtautua kaverista, eikä potkia tätä päähän.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi helvetin idiootti. Jääkiekossa potkaiseminen / päällä lyöminen on kyllä jotain niin urpointa mitä voi tehdä.

Mene kärsimään pelikieltosi ja palattuasi voisit alkaa tehdä kentällä jotain hyödyllistä. Kiitos.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Höpö höpö. Tuon videon perusteella Siim yritti päästä irti jalkaan tarkertuneesta vastustajasta ja riuhtoi jalkaa irti.

Tuosta voi taikoa värilaseilla hirveän rottailun. Itse näen tilanteen pikemmin niin, että Siim ei halunnut jatkaa halailua ja yritti irtautua kaverista, eikä potkia tätä päähän.

Ei löydy tähän tapaukseen mitään värilaseja. Näytti omiin silmiin potkulta, eikä kiinnosta niin paljon, että lähtisin mihinkään frame by frame -leikkiin mukaan. Hyvä jos ei ollut potku. Näytti ihan siltä, hankala sanoa. Sinulla tuntuu olevan täysin pomminvarma mielipide asiasta... Ei mitään epäselvää tilanteessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös