Edareiden edari. Miehestä saatava hyöty on aika marginaalinen. Hiuksista vittuun samalla avauksella Sormusen kanssa.
Blaablaablaa.. Vittu kaveri ei tosissaan ole edari, treenaa helvetin kovaa, vetää asenteella. Nyt on vaan syväjäässä niinkun moni muukin. Simolla tää vaa esiintyy erilailla, kun jollain maalintekijöillä. Kyllä se tulee vielä, ihan varmasti!
Melko lailla ihan sama. Tulkoon vaan kunhan ei mieluusti HIFK:ssa. Nähty kortti. Kiitos ja näkemiin
Edareiden edari. Miehestä saatava hyöty on aika marginaalinen. Hiuksista vittuun samalla avauksella Sormusen kanssa.
HUH! Aika multaa muistot...Eipä oo kauaakaan kun Liivik ratko omalla panoksellaan Mestaruuden HIFK:lle.Onhan tollanen käytös(potku)totaalisen väärin ja siitä tuleva rankku oikein mutta tollanen edari-luokittelu käy vituttamaan suuresti.Kerää Jedis ja lähe menee viel ku kerkeet!
Kyllä mä muistan ihan muiden kavereiden ratkoneen sen mestaruuden
Kyllä mä muistan ihan muiden kavereiden ratkoneen sen mestaruuden.
Pahoittelen jos mielipiteeni ovat mielestäsi vääriä.
Jees, ehkä oot kattonu jotain Hammarbyn peleja tjn. Sun mielestä Simo ei ollut ratkaisemassa finaaleja.. Anna mun kaikki kestää!
Jos laitat valot päälle niin huomaat kuinka tuolla todettiin Liivikin ratkaisseen mestaruuden. Mitä mies ei kylläkään tehnyt.
Oli kyllä noissa ikimuistoisissa playoffeissa mies paikallaan ja ylitti itsensä niin kuin payoffeissa pelaajien pitääkin jos joukkue aikoo menestyä.
Jos laitat valot päälle niin huomaat kuinka tuolla todettiin Liivikin ratkaisseen mestaruuden. Mitä mies ei kylläkään tehnyt.
Täytyy varmaan vaihtaa HIFK tuonne profiiliin että saan luvan kommentoida.
Vittu mitä touhua.
Kyllä mä tajuun, että kannustat IFK:ta, sehän mua tässä huolestuttaakin. Miten et voi saatana nähdä, että meiän neloskenttä oli yksi isoimmista syistä siihen, että voitettiin mestaruus? Ykköskenttä, Riksman ja neloskenttä. Nää oli suurin syy meiän mestaruuteen.
Omaan silmääni vaikutti, että tämä jyppiläinen piti jotenkin jalasta kiinni tjsp ja Simo ikäänkuin riuhtaisi itsensä irti. Eli ei ollut sellainen potku vaan lähinnä saattoliike eteenpäin.
Käyttikö Simo vielä vartaloaan ikäänkuin pumppuna tehostaakseen tätä irti riuhtaisua?
KAuanko yhdellä onnistuneella viikolla saa ratsastaa?
Käyttikö Simo vielä vartaloaan ikäänkuin pumppuna tehostaakseen tätä irti riuhtaisua?
Turhautunut teko! HIFK:n Liivik potkaisi vastustajaa | IL-TV SM-liiga | Iltalehti.fi
Niitä lätkän typerimpiä temppuja. Ja ihan napakka potku, ei mikään tökkäisy. Ala-arvoinen temppu ja kyllä tuosta voisi antaa kunnolla rankkua.
Tuska on kova (Kärppäkannattajat koki sen p*skojen valmentajien, Alatalon ja Haapakosken aikana) mutta tuollaiset pois.
Soppa pihalle joulutauolla ja uutta matoa koukkuun...
Höpö höpö. Tuon videon perusteella Siim yritti päästä irti jalkaan tarkertuneesta vastustajasta ja riuhtoi jalkaa irti.
Tuosta voi taikoa värilaseilla hirveän rottailun. Itse näen tilanteen pikemmin niin, että Siim ei halunnut jatkaa halailua ja yritti irtautua kaverista, eikä potkia tätä päähän.