Kyllähän viiksien kasvattaminen on pois jäätreenistä ehdottomasti. Viikset eivät kasva samanaikaisesti, kun tekee jotain fyysisesti rasittavaa. Siksi rintamasotilaatkin ovat aina puhtoposkisia poikia. Olisikohan Simo ollut HIFK:n ainoita tyyppejä, joilla parta kasvaa, joten ei jäänyt paljon muita pyydettäviä? Pinnat siitä, että on mukana, tarkoitus on hyvä.
m&t: Ensinnäkin, who the hell is PS ? Pasi Sormunen? Ei mielestäni kovin kummoinen muutos verrattuna Kai Rautioon. Ja pelaajavertailuista tässä oli kysymys, ei siis erikseen mainittu, että valmentajakin on vaihtunut. Mun tietääkseni myös jäähallin vakseista ainakin 2 kpl on vaihtunut. Muuten olen samaa mieltä - nyt, ja vasta nyt, materiaali on tasokas lukuunottamatta eläköitynyttä 4 maalia päästävää 2-maalivahtia. Hänhän on todellinen ja aito olemassa oleva riski, jonka väheksyminen ei auta yhtään. Miten voi olla pokkaa sanoa, että ei sen väliä kuka meillä on kakkosveskarina? Penamainen kommentti. Mun mielestäni sillä on aika paljon merkitystä, että toinen veskari voittaa 61% otteluistaan, toinen 16%. Tuolla asenteella (siis ei kakkosesta väliä) HIFK ei tule voittamaan yhtään mitään. Ja syytän tästä asenteesta siis HIFK:n officea, en toisia kirjoittajia, koska mehän täällä emme oikeasti osallistu joukkueen kokoamiseen. HIFK:han lähetti Mika Norjankin ottamaan vauhtia Mestiksestä, mistä hän alunperinkin tuli. Voidaan siis sanoa, että hän vietti tämän välin SM-liigassa jarruttamassa vauhtiaan. Miten joku voi olla niin uuno, että signaa itsensä HIFK:n 3-maalivahdiksi? Ja PS ?