Shedden Jokereiden valmentajaksi

  • 290 082
  • 1 011

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kaknoon kirjoitti:
. Ei se ainakaan Toivolaa tunnu haittavaan että koko valtakunta toitottaa hänen siirtyvän Lukkoon ja Raumalla tehdään soppareita tämän perusteella. Suurin moka h&v:ltä oli alunperin lähteä haalimaan Sheddeniä.

Eipä niin, tosin Toivola taitaa saada valita itse kakkosensa ja pelaajansa. Ja olisi H&V:n pitänyt antaa Toivolalle se pelaajien osalta tehdä Jokereissakin, niin siinä olisi Jokerien valmentajana ensi kaudella Toivola. Mutta kun ei niin ei.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Koska tekemäsi haku ei kata lainkaan IS:n todellista sisältöä. Sen takia et saa tätä juttua edes esille sitä kautta. Saat vain rajatun osan nettikamaa (ei siis edes IS:n paperiversion) viimeisen yhden kuukauden ajalta.

Sorry OT. En päässyt koneelle vähään aikaan, joten korjataan pari asiaa (ei sinänsä että jäisi vaivaamaan). Kyllä minä arvon Cobol hallitsen tiedonhaun perusteet ja vähän enemmänkin. Luultavasti sinun tarvitsee päivittää menetelmiäsi :).

Ei varmasti kyseinen arkisto kata kaikkea mitä nettilehteen tulee tai varsinkaan mitä tulee paperiseen versioon, mutta kyllä siellä selkeä johtolanka oikean vastauksen löytymiseen esiin pilkottaa. Seuraavassa linkissä on uutinen 8.2.2006 (eli ulottuu pidemmälle kuin kuukauden taakse) jolloin case Shedden-Jokerit nousi viimeistään tapetille lätkäskenessä: http://www.iltasanomat.fi/arkisto/uutinen.asp?folder=/Uutiset/Urheilu&pvm=8.2.2006&id=1125910

Tässä lainaus uutisesta:"IS Urheilun luotettavista lähteistä saamien tietojen mukaan HIFK:n kiinnostus Sheddeniin laimeni huomattavasti, kun seuralle selvisi kanadalaisvalmentajan huikea palkkapyyntö jatkosta.

Sheddenin palkkapyyntö olisi tehnyt hänestä reilusti kovapalkkaisimman henkilön koko HIFK:ssa, selvästi ohi kaikkien pelaajien. IS Urheilun tietojen mukaan Sheddenin palkkapyyntö ensi kaudesta on puoli miljoonaa euroa."

Itse ollen aktiivisesti sattuneesta syystä tämän jälkeen seurannut Sheddenin tarinan kehittymistä ja kierrättänyt silmieni läpi kyseistä juttu koskien IS:n aviisit yms. iltapäiväroskat + HS:n scheisse ja muut alaan liittyvät julkaisut. Missään en muista Matikaisen maininneen 500k euroa Sheddenin esittämänä vaateena.

Edit. Niin ja Pentti vastasi erääseen Hjalmarin lausuntoon 500k euron palkkapyyntö väitteistä Nelosen urheilulle. Paskaa lensi suuntaan, jos toiseen :)
Linkki ketjuun, jossa asiasta keskustellaan: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=30515&page=8&pp=25

Kyllä nyt on jollain mennyt puurot ja vellit sekaisin.
 
Viimeksi muokattu:

Kaknoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Eipä niin, tosin Toivola taitaa saada valita itse kakkosensa ja pelaajansa. Ja olisi H&V:n pitänyt antaa Toivolalle se pelaajien osalta tehdä Jokereissakin, niin siinä olisi Jokerien valmentajana ensi kaudella Toivola. Mutta kun ei niin ei.
Olen sinun kanssasi täysin samaa mieltä siinä että nämä tehoduo on aivan perseestä. En voi kuin kauhulla seurata mitä tässä tapahtuu. Jokereita on tullut sentään kannatettua vuosikymmeniä ja nyt sitä ajetaan päin seinää. Mutta yhtäkaikki, luovutaan Dougista ja otetaan vaikka joku suomalainen. Dufva tai joku vastaava. Pidetään vaikka puhdas välivuosi ja ajetaan omia junnuja sisään.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Sven "Risto" Tuuva saisi siirrettyä liikkuvan, nokkelan, nopean ja tehokkaan jukurilätkän jokerilätkäksi, hän olisi juuri oikea mies meille.

Mutta helpommin sanottu kun tehty. Mestiksestä ei niin vain hypätä liigaan, varsinkaan Jokereihin. Varoittava esimerkki löytyy lähihistoriassa, kun Kaupin Jami siirtyi Vantaalta Lahteen. Ei toiminut pelitapa- ja taktiikka (en suostu käyttämään sanaa pelik....), kun se yritettiin siirtää suoraan alemmalta sarjatasolta ylemmäs.
Tosin "Riston" olisi maajoukkuekokemusten ja lukuisten mestis-mestaruuksien jälkeen oikeus ja kohtuus päästä kokeilemaan liigassa.

Mutta toistan yhä marraskuista mantraani: Mika Toivola on uusi Aravirta. Hänen pitäisi olla ehdottomasti Jokerien uusi valmentaja.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Bismarck kirjoitti:
Sorry OT. Missään en muista Matikaisen maininneen 500k euroa Sheddenin esittämänä vaateena.

IS Veikkaaja 7.2. 2006. Siinä julkaistiin se alkuperäinen juttu, johon sitten IS Urheilu viittaa. Sorry OT.

Edit:

Johannes kirjoitti 8.2.2006: IS:n nettisivut kertovat, että Shedden ei valmenna HIFK:ta ensi kaudella. Valmentajan palkkapyyntö on 500.000 euroa ja HIFK on päättänyt, että Shedden ei jatka meillä tämän takia.


Löytyy tuolta Shedden-ketjusta HIFK-osiosta.
 
Viimeksi muokattu:

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
IS Veikkaaja 7.2. 2006. Siinä julkaistiin se alkuperäinen juttu, johon sitten IS Urheilu viittaa. Sorry OT.

Eli täysin loogista ajattelua vastaan samat toimittajat vetoavat myöhemmässä uutisoinnissa nimettömiin lähteisiin. Ja Matikainen vastaa asiaan Nelosen Urheilussa. Öh, c´mon Cobol. Mun on lähiaikoina nyt ihan pakko tarkastaa tuo väitteesi pitävyys ko. Veikkaajasta. Prkl, kun ei voi jättää asiaa puolitiehen. *hymiö*
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Bismarck kirjoitti:
Eli täysin loogista ajattelua vastaan samat toimittajat vetoavat myöhemmässä uutisoinnissa nimettömiin lähteisiin. Ja Matikainen vastaa asiaan Nelosen Urheilussa. Öh, c´mon Cobol. Mun on lähiaikoina nyt ihan pakko tarkastaa tuo väitteesi pitävyys ko. Veikkaajasta. Prkl, kun ei voi jättää asiaa puolitiehen. *hymiö*

Itselläni ei ole ko. Veikkaajaa, joten en voi sanoa varmana. Sen tiedän kuitenkin, että olen lukenut sellaisen jutun aivan varmasti. Kuten on Johanneskin, aivan kuten hänen kirjoittamassaan tekstissään lukee, että Shedden vaati 500 ja se on HIFK:lle liikaa.

Muuten en viitsi jatkaa täysin epärelevantista aiheesta enempää. Jatkossa ainakin osaltani nämä yv:nä.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Itselläni ei ole ko. Veikkaajaa, joten en voi sanoa varmana. Sen tiedän kuitenkin, että olen lukenut sellaisen jutun aivan varmasti. Kuten on Johanneskin, aivan kuten hänen kirjoittamassaan tekstissään lukee, että Shedden vaati 500 ja se on HIFK:lle liikaa.

Muuten en viitsi jatkaa täysin epärelevantista aiheesta enempää. Jatkossa ainakin osaltani nämä yv:nä.

En laita YV:tä tästä, koska näin julkisesti olemme asiaa "käsitelleet". Oma johtopäätökseni on se, että vain sinä ja muutama muu ihminen on nähnyt Matikaisen lausunneen ko. 500k euron vaadetta koskevan lausunnon. On helppo olla myöntämättä virhettään (toisaalta ymmärrän propagandatarkoitusperäsi tällä palstalla) kommentoimalla norsunluutornistaan asiaa epärelevantiksi ja väistymällä sivuun. No, nyt keissi on kloussattu ja otan näin viimeisen sanan oikeuden.

Edit. Viimeinen sana v1.2: Aah, Johannes=Pentti? Toivottavasti modet ei rapsauta pahasti.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Bismarck kirjoitti:
En laita YV:tä tästä, koska näin julkisesti olemme asiaa "käsitelleet". Oma johtopäätökseni on se, että vain sinä ja muutama muu ihminen on nähnyt Matikaisen lausunneen ko. 500k euron vaadetta koskevan lausunnon. On helppo olla myöntämättä virhettään (toisaalta ymmärrän propagandatarkoitusperäsi tällä palstalla) kommentoimalla norsunluutornistaan asiaa epärelevantiksi ja väistymällä sivuun. No, nyt keissi on kloussattu ja otan näin viimeisen sanan oikeuden.

Edit. Viimeinen sana v1.2: Aah, Johannes=Pentti? Toivottavasti modet ei rapsauta pahasti.

Pakkohan se on vielä todeta, että oudoksun juttujasi kun kommentoit itse HIFK-osiossa 8.2.2006 asiaa näin:

"Ja pitää muistaa tämän 500000 euron vaateen tulevan suoraan sylttytehtaalta, IS:n toimituksesta. Niille kavereille voi usein vain nauraa. ( )

Eniten tässä huhumyllyjen sopassa kummastuttaa Matikaisen puskeminen lehdistöön lausunnoilla sopimusneuvotteluista. Tämän päiväinen ja ennen sitä tapahtunut. Tässä on ainoastaan ainekset siihen, että Pentti tekee sen ihan itse."


Kuka sitten keksii ja mitä :)

Case closed
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Pakkohan se on vielä todeta, että oudoksun juttujasi kun kommentoit itse HIFK-osiossa 8.2.2006 asiaa näin:

"Ja pitää muistaa tämän 500000 euron vaateen tulevan suoraan sylttytehtaalta, IS:n toimituksesta. Niille kavereille voi usein vain nauraa. ( )

Eniten tässä huhumyllyjen sopassa kummastuttaa Matikaisen puskeminen lehdistöön lausunnoilla sopimusneuvotteluista. Tämän päiväinen ja ennen sitä tapahtunut. Tässä on ainoastaan ainekset siihen, että Pentti tekee sen ihan itse."


Kuka sitten keksii ja mitä :)

Case closed

Sä olet Cobol hauska kaveri. Kun luet niitä mun juttuja tuolloin, niin varmasti selviää että korostan kyseisen jutun tulevan nimenomaan IS:n sylttytehtaalta. Penttikin puhui paskaa, kun vastasi Hjalliksen paskapuheväitteisiin? Kyllä mulle selvisi sun tarkoitusperä tässäkin asiassa, sä jaksat hämmentää ja hämmentää kunnes itse asia ja rationaalisuus häviää kauas jonnekin. Mainiota veli Cobol. Nyt on prkel viimeinen sana, nih.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Bismarck kirjoitti:
Sä olet Cobol hauska kaveri. Kun luet niitä mun juttuja tuolloin, niin varmasti selviää että korostan kyseisen jutun tulevan nimenomaan IS:n sylttytehtaalta. Penttikin puhui paskaa, kun vastasi Hjalliksen paskapuheväitteisiin? Kyllä mulle selvisi sun tarkoitusperä tässäkin asiassa, sä jaksat hämmentää ja hämmentää kunnes itse asia ja rationaalisuus häviää kauas jonnekin. Mainiota veli Cobol. Nyt on prkel viimeinen sana, nih.

Totesin lukeneeni Matikaisen haastattelusta Sheddenin vaatineen 500 kiloa ja saman ovat lukeneet kymmenet muut ja kommentoineet sitä Shedden-ketjussa 8.2. 2006 alkaen. Myös sinä itse ja tasan tarkkaan summalla 500 kiloa. Nyt sitten velittelet ja venkuilet minkä ehdit ns. huumorin varjolla.

Ja anteeksi OT, nyt loppui vaikka kuinka Bismarck selittelisi.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Totesin lukeneeni Matikaisen haastattelusta Sheddenin vaatineen 500 kiloa ja saman ovat lukeneet kymmenet muut ja kommentoineet sitä Shedden-ketjussa 8.2. 2006 alkaen. Myös sinä itse ja tasan tarkkaan summalla 500 kiloa. Nyt sitten velittelet ja venkuilet minkä ehdit ns. huumorin varjolla.

Höpö höpö. Olet varmasti lukutaitoinen - myös sisälukutaitoinen. Laitoin sinulle jo linkin uutiseen, jota lainasit mm. Johanneksen kertomana ja hienosti yhdistit alkuperäisen uutisen ja Johanneksen oman kommentin toisiinsa ja tämän jälkeen lainaat minun kirjoittamaani yksittäistä viestiä aiheesta, jossa on kieltämättä omituinen huumorini + epäselvä ilmaisuni muuttavat asiaa, kun se on irrotettu kokonaisuudesta. Se on ihan sika siistiä, että sinä Cobol olet tämän palstan auktoriteetti jolla on mehukkaita vuotoja (näissä on monesti "lieviä" propagandaaseen piirteitä) ja paljastuksia tarjolla hyvin usein koskien suomen lätkäskeneä, mutta höllää vähän ton sun egos kanssa. Kyllä sitä joskus saa olla väärässä. *tähän paljon lutuisia hymiöitä*
 

Kaknoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
nikolaimakarov kirjoitti:
Jos Sven "Risto" Tuuva saisi siirrettyä liikkuvan, nokkelan, nopean ja tehokkaan jukurilätkän jokerilätkäksi, hän olisi juuri oikea mies meille.

Mutta helpommin sanottu kun tehty. Mestiksestä ei niin vain hypätä liigaan, varsinkaan Jokereihin. Varoittava esimerkki löytyy lähihistoriassa, kun Kaupin Jami siirtyi Vantaalta Lahteen. Ei toiminut pelitapa- ja taktiikka (en suostu käyttämään sanaa pelik....), kun se yritettiin siirtää suoraan alemmalta sarjatasolta ylemmäs.
Tosin "Riston" olisi maajoukkuekokemusten ja lukuisten mestis-mestaruuksien jälkeen oikeus ja kohtuus päästä kokeilemaan liigassa.

Mutta toistan yhä marraskuista mantraani: Mika Toivola on uusi Aravirta. Hänen pitäisi olla ehdottomasti Jokerien uusi valmentaja.
Dufva olikin lähinnä esimerkki mutta ei mahdoton. Itseäni vaan ketuttaa että pelataan tätä valmentajarulettia näin. Päästetään tämä amerikanihmepunaniska jo sinne minne haluaa loukatuine tunteineen mennä. Sen verran Sveitsin lehdistöä ja mediataloja tuntevana voin vakuuttaa ettei se niin konservatiivista tiedonvälitystä sielläkään ole. Voi olla että joskus joku vielä saattaa Dougin suunnitelmista kirjoittaa sielläkin. Etukäteen ja ilman herran lupaa. Kauheaa.
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Voi perseensuti tätäkin ketjua.

Asioita on vatvottu jo sivukaupalla ja siirrytty eteenpäin, kun yhden viestin jälkeen koko helvetin homma alkaa uudestaan.
Tämä palsta ja sen ketjut ovat oikein luettuna ehdottomasti informatiivisin ”jääkiekkojulkaisu” Suomessa , mutta eihän näitä kohta jaksa lukea erkkikään, kun kaikkea vatvotaan sivukaupalla ja tietyt nickit joutuvat selittämään sanomansa uudelleen ja uudelleen.

Jotta ei ihan OT:ksi menisi, Sheddenin tulo Jokereihin varmistuu n. 2 viikon sisällä. Jos herra ei tule, tulee joku muu. It’s that simple.

edit:typo
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
ennustaja kirjoitti:
Bernin uusi päävalmentaja on John Van Boxmeer. Shedden voisi siis käytännössä olla jälleen tulossa Jokereihin.

http://www.scbern.ch/index.php

No niin, eiköhän Shedden näinollen ole meidän ensi kauden pääkäskijä. Toki se NHL-peikko on tässäkin edelleen taustalla mutta ainakin yksi peluri ole siis ulkona kuvioista.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bern

Omituinen juttu, mutta eikös tässä ihan muutama päivä sitten spekuloitu, että Bernin koutsi on joko Shedden tai Murray ? Nyt sitten Bern ilmoittaa, että ovat palkanneet jonkun ihan muun. Ihmeelliset ovat kiekkomarkkinat, Bern takuulla on seura Euroopassa joka ottaa kenet haluaa, mutta nyt vaikuttaisi ettei näin ole.

Shedden sitten mitä ilmeisemmin käskyttää Jokereita ensi kaudella. Jos/kun näin, niin eihän sitä muuta voi toivoa kuin onnea ja menestystä. Oma suosikkini Shedden ei Jokerien koutsiksi ollut.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
bozik kirjoitti:
Omituinen juttu, mutta eikös tässä ihan muutama päivä sitten spekuloitu, että Bernin koutsi on joko Shedden tai Murray ? Nyt sitten Bern ilmoittaa, että ovat palkanneet jonkun ihan muun. Ihmeelliset ovat kiekkomarkkinat, Bern takuulla on seura Euroopassa joka ottaa kenet haluaa, mutta nyt vaikuttaisi ettei näin ole.

Todellisuus ja huhut kun ovat aina täysin eri asia. Meriteiltään Jan Van Boxmeer on jopa paljon Sheddeniä parempi valmentaja. AHL/IHL päävalmentaja ura on yli kymmenen vuoden pituinen ja Van Boxmeer on toiminut useamman kauden NHL joukkueen apuvalmentajana. Pelaajana Van Boxmeer oli Montrealin 1. kierroksen varaus vuodelta 1972.

Toivottavasti tässä nyt ei käynyt niin, että Shedden painelee Pohjois-Amerikkaan/muualle ja Bern vei Jokereiden/HIFK edestä valmentajan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Van Boxmeer oli kaudella 05/06 LA Kingsien kakkosvalmentaja. Hän sai potkut samaan aikaan kuin ykkönen Andy Murray. Kuulostikin jo alunperin hieman oudolta, että NHL:n ykkösvalmentajana toiminut Murray olisi heti lähtenyt Bernin valmentajaksi. On siellä Sveitsissä vielä ainakin Luganon valmentajan paikka auki, joten odotelkaa rauhassa Sheddenin lopullisia päätöksiä.
 

Jotva

Jäsen
H&V kyykytti berniläisiäkin? Andy Jokereiden ykköseksi ja Doug kakkoseksi? Joutuuko ne nyt pudottamaan Waden kolmoseksi? Kertokaa viisaat ja tietäväiset!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juoni kirjoitti:
H&V kyykytti berniläisiäkin? Andy Jokereiden ykköseksi ja Doug kakkoseksi?
Andy varavalmentajaksi, Shedden katsomovalmentajaksi ja Masa päävalmentajaksi, näin kyykytetään koko kiekkoilevaa maailmaa.

Tästä saadaan muuten kaikkien huhujen äiti. Shedden ja Metro kiertelevät Sveitsissä pohtimassa ensi kauden työpaikkaa, kyllästyvät siihen ja tulevat lopulta Suomeen ja Jokereihin. Matkalla autoon astuu myös V.Peltonen, jonka oma auto on mennyt särki ja joka myös haluaa Suomeen. Masa järjestää megalomaanisen tiedotustilaisuuden, jossa Jalkaselle kerrotaan tehdyn miljoona-sopparin. Sivulausessa Masa muistaa myös mainita, että Jokereita valmentaa Shedden ja joukkueeseen liittyvät myös Tuulola, Kuparinen, Peltonen ja Metropolit.

Kevät on kiva, ruoho kasvaa.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
bozik kirjoitti:
Andy varavalmentajaksi, Shedden katsomovalmentajaksi ja Masa päävalmentajaksi, näin kyykytetään koko kiekkoilevaa maailmaa.

Tästä saadaan muuten kaikkien huhujen äiti. Shedden ja Metro kiertelevät Sveitsissä pohtimassa ensi kauden työpaikkaa, kyllästyvät siihen ja tulevat lopulta Suomeen ja Jokereihin. Matkalla autoon astuu myös V.Peltonen, jonka oma auto on mennyt särki ja joka myös haluaa Suomeen. Masa järjestää megalomaanisen tiedotustilaisuuden, jossa Jalkaselle kerrotaan tehdyn miljoona-sopparin. Sivulausessa Masa muistaa myös mainita, että Jokereita valmentaa Shedden ja joukkueeseen liittyvät myös Tuulola, Kuparinen, Peltonen ja Metropolit.

Kevät on kiva, ruoho kasvaa.

Unohdit Karalahden, Hirson ja Petrellin jotka VAATIVAT saada pelata Dougin alasuudessa ja muutenkin koska Ilmalassa on kaikki toisin! :)
 

Kaknoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Herää kysmys

bozik kirjoitti:
Andy varavalmentajaksi, Shedden katsomovalmentajaksi ja Masa päävalmentajaksi, näin kyykytetään koko kiekkoilevaa maailmaa.

Tästä saadaan muuten kaikkien huhujen äiti. Shedden ja Metro kiertelevät Sveitsissä pohtimassa ensi kauden työpaikkaa, kyllästyvät siihen ja tulevat lopulta Suomeen ja Jokereihin. Matkalla autoon astuu myös V.Peltonen, jonka oma auto on mennyt särki ja joka myös haluaa Suomeen. Masa järjestää megalomaanisen tiedotustilaisuuden, jossa Jalkaselle kerrotaan tehdyn miljoona-sopparin. Sivulausessa Masa muistaa myös mainita, että Jokereita valmentaa Shedden ja joukkueeseen liittyvät myös Tuulola, Kuparinen, Peltonen ja Metropolit.

Kevät on kiva, ruoho kasvaa.
Että mikä ruoho sulla Bozik oikeen siellä kasvaakaan? Eipä silti etteikö Doug vielä Sveitsistä paikan löydä. Olisi nimittäin erittäin mieltä hivelevä juttu jos saataisiin joku muu kokenut ulkomaalainen valmentaja meille. Shedden ei mulle maistu. Ei vaikka kuinka yrittäisi. Cobolin tekstistä saisi sellaisen kuvan että uusi ulkomaan elävä olisi kiikarissa. Toivotaan näin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaknoon kirjoitti:
Että mikä ruoho sulla Bozik oikeen siellä kasvaakaan?
En ihan tarkkaan tunne lajiketta. Makealta se tuoksuu poltellessa ja mahtavasti savuaa ;) Tuohon Kyynikon viestiin sen verran, että Karalahtea me ei oteta tai haluta. Se oli käynyt Masan luona työhaastattelussa ja haisi ihan Hifk:lle. Petrell ja Hirso ovat tulossa ja aloittavat kauden/vauhdin hakemisen K-Vantaasta.


Lisätään nyt vielä se, etten minä oikeasti mitään nurtsia käryttele. Töissä olen ja en muuta voi. Pkele.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaknoon kirjoitti:
Olisi nimittäin erittäin mieltä hivelevä juttu jos saataisiin joku muu kokenut ulkomaalainen valmentaja meille. Shedden ei mulle maistu.

Miksi mennä merta edemmäs kalaan, kun teillä kerran jo oli viime kaudella kokenut, suorastaan Wanha ulkomaalainen ja vieläpä maailmanmestari valmentajana? Ei muuta kuin jatkopahvia kehiin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös