Shedden Jokereiden valmentajaksi

  • 290 075
  • 1 011

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
cobol kirjoitti:
Ei kai tässä enää ole jännittämistä? Kävikö Shedden edes Sveitsissä? Ja jos kävi, korkeintaan uutta kelloa katselemassa. Mitään sopimusneuvotteluita hän ei ole kuitenkaan siellä käynyt. Näin se on jatkossa kun H&V kirjoittavat historian uudelleen :)

Tilanne on vaihdellut tähän mennessä päivittäin, joten ite en nuolaise ainakaan ennenkuin tipahtaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
ennustaja kirjoitti:
Tilanne on vaihdellut tähän mennessä päivittäin, joten ite en nuolaise ainakaan ennenkuin tipahtaa.

Juuri näin ja viisas asenne. Pelaajia on vaihtunut monta kertaa vielä julkistusta edeltävän viikonlopun aikana. Edellisen kerran päättyneelle kaudelle. Joten vaikka ratkaisu on tänään selvä ja Shedden on pantu puhekieltoon H&V:n toimesta, huomenna tilanne voi olla jo aivan muuta. Jopa valmentajan suhteen. Ensi tiistaihin on H&V:n kalenterissa sellainen neljän kuukauden matka. Kaikki on mahdollista.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Pelaajia on vaihtunut monta kertaa vielä julkistusta edeltävän viikonlopun aikana.

Esim. Viitaluoma tapaus taitaa vieläkin olla auki, vaikka cobol jo väitti kivenkovaa, että Vili on narrien mies. Nyt huhut vievät voimakkaasti Bluesiin. Voihan sekin tilanne vielä vaihtua moneen kertaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
RoopeS kirjoitti:
Esim. Viitaluoma tapaus taitaa vieläkin olla auki, vaikka cobol jo väitti kivenkovaa, että Vili on narrien mies. Nyt huhut vievät voimakkaasti Bluesiin. Voihan sekin tilanne vielä vaihtua moneen kertaan.

Jos olisit rehellinen, et viitsisi moista kirjoitella. H&V saivat päättää asian aivan kuten sulle yv:nä yksityiskohtaisesti aikoja sitten kerroin. Päätös kuullaan sitten aikanaan. Kyllä mä sen ymmärrän, että henkisesti köyhien on pakko repiä onnensa nimimerkki cobolista. Itse en jaksa kuin hämmästellä sitä, miten se voi joillekin riittää.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Jos olisit rehellinen, et viitsisi moista kirjoitella. H&V saivat päättää asian aivan kuten sulle yv:nä yksityiskohtaisesti aikoja sitten kerroin. Päätös kuullaan sitten aikanaan. Kyllä mä sen ymmärrän, että henkisesti köyhien on pakko repiä onnensa nimimerkki cobolista. Itse en jaksa kuin hämmästellä sitä, miten se voi joillekin riittää.

Sorry cobol. Tarkoituksenani ei ollut vittuilla sinulle suoraan. Halusin vain esimerkillä tukea sitä ajatusmaailmaa, että harva meistä koskaan tietää miten näissä pelaajakaupoissa käy. Totesin sinulle yv-vastauksessani, että pidän turpani kiinni. Niin olen tehnyt, niin teen aina. Luottamuksellista tietoa ei saa käyttää koskaan. En revi mitään irti sinun nimimerkistäsi. Totuus on kuitenkin se, että lähes jokainen joka täällää kirjoittaa "totuuksia" joutuu syömään sanansa. Niin sinä, kuten minäkin. Ja me tiedämme molemmat, että tilanne elää viimeiseen sekuntiin asti. Siitä käy hyvänä esimerkkinä viime talven Askey - Helenius kauppa joka moni tiesi varmana, mutta joka kaatui viimeisen yön aikana. Shit happens.

Huomenna selviää HIFK.n perusrosteri, tiistaina sitten narrien. Sen jälkeen alkaa kesäspekulaatiot ja NHL-kuviot. Moni meistä syö vielä sanansa...:o)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Ei kai tässä enää ole jännittämistä? Kävikö Shedden edes Sveitsissä? Ja jos kävi, korkeintaan uutta kelloa katselemassa. Mitään sopimusneuvotteluita hän ei ole kuitenkaan siellä käynyt. Näin se on jatkossa kun H&V kirjoittavat historian uudelleen :)

Veit jalat suustani. Oikeastaan esitin kysymykseni vain saman arvauksen varassa, että asia on selvä. On ollut jo selvä varmaankin hyvin pitkään. Ollut selvä, että Sheddenille jätettiin änäriportti auki huhtikuun loppuun asti. Oliko se nyt tamikuuta, kun asia selvisi. Taisi loppujen lopuksi käydän Hyvinkään Sveitsissä neuvottelemassa iltalomasta rouvaltaan.

Sinänsä, btw, en ymmärrä viestissäsi hymiötäsi. Minä olen edelleen sitä mieltä, että Shedden penailtiin IFKsta pois, by Pena. Tyyli, lähinnä ajankohta ja julkistaminen, joilla Masa ja Jallis homman tekivät, eivät anna juuri aihetta hymiöihin. Korkeintaan edelleen ihmettelen heidän bisnes-etiikkaa ja tapaa toimia. Tiedän, että täällä eletään fantasiamaailmoissa, mutta oikeassa elämässä miinuspisteet Jokeri-johdolle ajoittamisesta. Siis julkistamisen suhteen. Penalle miinukset siitä, että hyväksi koettu valmentaja penaillaan taas naapuriin. Luulisi hänenkin hoitavan tointaan niin, että tekee mitä sanoo ja sopii asiat niin, ettei naapurin kädettömät jääkiekko-osaajat pääse riipimään valmista pöytää. Olen nimittäin sitä mieltä, tällä penkkiurheilutaustalla, että Shedden olisi saattanut tehdä ensi kaudella IFKssa veretseisauttavaa jälkeä. Totuttelukausi on ohi ja homma olisi saattanut alkaa kukkumisen heti alusta. Jokerit päässee lyhyemmällä totuttelujaksolla ja jos joku Suomeen viitsivistä ulkkarivalmentajista saattaa saada jotain näkyvää aikaan, on se hyvinkin esimerkiksi Shedden. Olipa sitten rosterinne just tai osapuilleen hänelle sopiva. IFKssa Sheddenistä olisi saattanut tulla aikamme Brewer, mutta kun ei niin ei. Meillä meno jatkunee entisellään ja sanakirja alkaa edelleen sanoilla: meillä ei ole käyttöä. Sattttana.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Senior kirjoitti:
Sinänsä, btw, en ymmärrä viestissäsi hymiötäsi. Minä olen edelleen sitä mieltä, että Shedden penailtiin IFKsta pois, by Pena.

Samaa totesin Sheddenin tilaneesta helmikuussa enkä ole kantaani muuttanut. Hänet penailtiin ulos jo syksyllä. Tuo hymiö taas liittyi siihen, että Shedden melkein virmasteltiin ulos Jokereista ja jos näin olisi käynyt/käy vielä, mitään Sheddeniä oltu koskaan edes hankkimassa.

Roope, oikeassa olet.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Hänet penailtiin ulos jo syksyllä.

penailtiin penailtiin, mutta olisin silti kiinnostunut kuulemaan (lukemaan) kommenttisi henkan ja maukan bisnes-etiikasta tässä tapauksessa. Vaikka taisit ilmoittaa olevasi jo kiekkokauden osalta "lomilla", joten tähän nyt se hymiö. Mitä mieltä olet siitä, että poitsut toistivat summas-westerlundit keskellä talvea? Vai oletko sitä mieltä, että asiassa aktiivinen talvella oli Shedden? Kantasi ennenaikaisesta julkistamissyöksystä jo tiedänkin.

Tapaukseen vielä: Penahan argumentoi aikanaan, ettei halunnut jäädä odottamaan Sheddenin vastausta IFKn suhteen huhtikuun loppuun asti. Nyt, kai, on huhtikuun loppu, eikä valmentajasopparia ole vieläkään. No, ei voinut jäädä odottamaan. Sille voisi olla synonyymi: penailin ihan itse. Housut kintuissa, voisi edelleen olla synonyymi. Pena.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Senior kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että poitsut toistivat summas-westerlundit keskellä talvea? Vai oletko sitä mieltä, että asiassa aktiivinen talvella oli Shedden?

Tuosta Jatkoaika-lomasta sen verran, että nyt Hgissä käymässä pikaisesti niin silloin ei lomailla :)

Etiikka on SM-liigassa ja urheilussa yleensäkin korulause. Raha puhuu ja kun niin on, ensimmäinen uhri on urheilun etiikka. Tämän vielä ymmärrän, mutta en H&V:n kyvyttömyyttä nähdä sitä, mitä Shedden-ratkaisusta Jokereille seuraa muutaman vuoden sisällä kun Jokerien brändi on hukattu lopullisesti.
 

scholl

Jäsen
cobol kirjoitti:
Etiikka on SM-liigassa ja urheilussa yleensäkin korulause. Raha puhuu ja kun niin on, ensimmäinen uhri on urheilun etiikka.

Ei periaatteessa pidä paikkansa, jos asianomaisilla on periaatteita, mihin oikeasti uskovat. Esim. FC Barcelonan pelipaitoihin ei ole tullut mainoksia huolimatta erittäinkin korkeista tarjouksista. Taitavat vain olla vilunkimiehiä täällä pk-seudulla mikäli huhu käytettyjen autojen kauppiaan urasta pitää paikkansa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Senior kirjoitti:
Tyyli, lähinnä ajankohta ja julkistaminen, joilla Masa ja Jallis homman tekivät, eivät anna juuri aihetta hymiöihin.
Missä ja koska on julkistettu?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Etiikka on SM-liigassa ja urheilussa yleensäkin korulause. Raha puhuu ja kun niin on, ensimmäinen uhri on urheilun etiikka. Tämän vielä ymmärrän, mutta en H&V:n kyvyttömyyttä nähdä sitä, mitä Shedden-ratkaisusta Jokereille seuraa muutaman vuoden sisällä kun Jokerien brändi on hukattu lopullisesti.

En nyt bisnes-etiikkaa ja SM-Liigaa noin helposti ja ohittamalla sivuuttaisi. Tiesit kuitenkin, mitä kysyin, mutta ajattelit päästä helpolla. Onhan Sulla halutessasi täällä se taito ja tapa.

Mitä tulee kyvyttömyyteen, on helppo nähdä, että kun Jokerit tällä kaudella hävisi noin 800 kotikatsojaa per peli, liikkunee poikain päässä taas "paikkoheitto". No, lätkä ei ole keilailua. Se mitä Jallis "brändiajattelussaan" häviää, se paikattakoon lompakolla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Senior kirjoitti:
En nyt bisnes-etiikkaa ja SM-Liigaa noin helposti ja ohittamalla sivuuttaisi. Tiesit kuitenkin, mitä kysyin, mutta ajattelit päästä helpolla. Onhan Sulla halutessasi täällä se taito ja tapa.

No, SM-liiga ei todellakaan ole sellainen, miltä sen halutaan näyttävän tyyliin puhtoinen ry tekee rehellistä bisnestä isompien kiusatessa. Kaikki seurat toimivat "likaisesti" ja HIFK (kuten muutkin) on joka kausi neuvotellut joidenkin Jokeri-pelaajien kanssa. En mä jaksa enää funtsia mitään moraalia näissä kuvioissa kun osa maksaa palkkoja pimeänä, osa kiertää veroja, osa huijaa sopimuksissa yms. yms. Tässä ympäristössä H&V:n Shedden-neuvottelut eivät oli bisnes-etiikassa kovinkaan iso asia.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Tässä ympäristössä H&V:n Shedden-neuvottelut eivät oli bisnes-etiikassa kovinkaan iso asia.

Aijaa






No tulipahan mielipiteesi tältäosin selväksi.

ps "neuvottelut" vai sopimus? Äläkä yritä kiemurrella. Keskity.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Senior kirjoitti:
Minä olen edelleen sitä mieltä, että Shedden penailtiin IFKsta pois, by Pena.
Minä taas olen sitä mieltä että Shedden olisi haluttu pitää Hifkissä keinolla millä hyvänsä. Siihen ei vaan pystytty. Tuo 500K€ palkkapyyntö oli vain Sheddenin keino lopettaa Penan anelu. Ei hän sellaista palkkaa Jokereissa saa.
Sen sijaan hän saa Suomessa ylivoimaiset resurssit pelaajien hankkimiseen. Siis ihan oikeasti ja käytännössä eikä minään "meillä on liigan isoin budjetti" kusetuksena.

Shedden tajusi puolessa vuodessa Penan suuret puheet höpölöpöksi, kusetukseksi mikä uppoo pro-pena faneille vuodesta toiseen. On kyllä valmentajan aliarvioimista ja helvetin lyhytnäköistä tämä Penan (ja hallituksen)toiminta jossa uskotellaan tänne tulevalle valmentajalle jotain ihan muuta mihin resurssit riittää. Meille hankitaan Whitea, Zionia ja Parsonsia ja naapuriin menee samanaikaisesti Santalaa ja Hyvöstä eli vähän eri kaliberin ukkoa. Eiköhän Sheddenin siirron takana ole tämän silmien avautuminen penan ja läpimädän Hifk-organisaation suhteen. Ihan hyvä keino Sheddeniltä kuitata nämä katteetomat lupaukset siirtymällä pahimman kilpailijan leiriin. Ongelma on vaan se että eihän tätäkään asiaa hifkissä tajuta. Siellä kun tehdään kaikki aina oikein...ainakin omasta mielestä.

Tässä nyt on paljon asiaa mikä ei kuulu Jokereiden osioon, mutta on kuitenkin omalta osaltaan vaikuttanut Sheddenin päätöksiin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Senior kirjoitti:
Vai näsäviisastelitko?
Enhän mä ikinä, vai? En mä tiedä mistä ne ip-lehdet on tietonsa saanut, toki olen täältä lukenut väitteitä että Jokerileiristä, mutta täällä nyt kirjoitetaan niin paljon muutakin joka ei aina kuitenkaan ns. loppupeleissä olekaan pitänyt paikkaansa. Mikäli Jokerijohto on tahallaan vuotanut tiedon, vaikka en pysty käsittämään miksi olisivat, niin siinä tapauksessa yhdyn aiempaan mielipiteeseesi miinuspisteistä. Mä vaan en jaksa uskoa että asia ihan näin meni, vaikkakin cobol tämän jälkeen yrittääkin vakuutella näin asian laidan olevan. Turhaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Senior kirjoitti:
ps "neuvottelut" vai sopimus? Äläkä yritä kiemurrella. Keskity.

Minusta tuntuu että sinä kiertelet. Tiedät sen, että kokonaisuus on paljon laajempi ja monimutkaisempi, mutta haluat helppoja vastauksia. Minä kysyn kerrankin sinulta:

Miten vedät sopimusrajan? Mikä on sopimus, mikä on vain neuvottelu? Kenen kanssa ja missä tilanteissa on sopimus, jos sitä ei ole vahvistettu kirjallisesti? Kuka on sen allekirjoittanut, jos pelaaja/valmentaja ei ole ja sitooko se? Onko sopimus ilman allekirjoitusta sopimus? Onko sopimus agentin lupauksella sopimus, vaikka sitä ei olisi allekirjoitettukaan? Onko sopimus agentin allekirjoituksella sopimus, vaikka sitä ei olisi valmentaja/pelaaja allekirjoittanutkaan? Onko sopimus sopimus, jos sovitaan etuoikeudesta ja siitä, että neuvotellaan kauden jälkeen yksityiskohdat lopullisesti kuntoon? Jne.

Sopimusjuridiikka on nykyään kiekossakin aivan jotain muuta kuin se oli muutama vuosi sitten.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Gags kirjoitti:
Mä vaan en jaksa uskoa että asia ihan näin meni, vaikkakin cobol tämän jälkeen yrittääkin vakuutella näin asian laidan olevan. Turhaan.

Yleensäkin kun kirjoitan tuon luokan asioista, tarkistan faktat. Ne ovat pitäneet kaikissa isoissa Jokereita koskevissa asioissa. Sopimustilanteet muuttuvat ja se on ymmärrettävää. Niistä voi kirjoittaa eri aikoina eri tavalla. Mutta isot Jokereita koskevat jutut pitävät kuten ovat pitäneet aina ennenkin. Sinä voit uskoa ihan mihin vaan, siihen sinulla on vapaus nyt myös minun puoleltani. Ole hyvä.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Metukka kirjoitti:
Minä taas olen sitä mieltä että Shedden olisi haluttu pitää Hifkissä keinolla millä hyvänsä. Siihen ei vaan pystytty. Tuo 500K€ palkkapyyntö oli vain Sheddenin keino lopettaa Penan anelu. Ei hän sellaista palkkaa Jokereissa saa.

*****
Shedden tajusi puolessa vuodessa Penan suuret puheet höpölöpöksi, kusetukseksi mikä uppoo pro-pena faneille vuodesta toiseen. On kyllä valmentajan aliarvioimista ja helvetin lyhytnäköistä tämä Penan (ja hallituksen)toiminta jossa uskotellaan tänne tulevalle valmentajalle jotain ihan muuta mihin resurssit riittää. Meille hankitaan Whitea, Zionia ja Parsonsia ja naapuriin menee samanaikaisesti Santalaa ja Hyvöstä eli vähän eri kaliberin ukkoa. Eiköhän Sheddenin siirron takana ole tämän silmien avautuminen penan ja läpimädän Hifk-organisaation suhteen. Ihan hyvä keino Sheddeniltä kuitata nämä katteetomat lupaukset siirtymällä pahimman kilpailijan leiriin. Ongelma on vaan se että eihän tätäkään asiaa hifkissä tajuta. Siellä kun tehdään kaikki aina oikein...ainakin omasta mielestä.

Tässä nyt on paljon asiaa mikä ei kuulu Jokereiden osioon, mutta on kuitenkin omalta osaltaan vaikuttanut Sheddenin päätöksiin.


Ihmeellistä touhua. Mistä tiedät, että tämä on penailua. Entäs jos onkin niin, että Dougi on moraaliton. Onhan se mahdollista, että Shedden päätti rahastaa itsensä, kun kerran oli saanut tulosta aikaiseksi. Vaikka Pena vasta nyt saa ehkä sopimuksen rustattua uuden valmentajan kanssa on se ihan eri asia kun jos oltaisiin jouduttu istumaan kädet ristissä tähän päivään asti, ja Doug olisi nyt sanonut itsensä irti. Uuden valmentajan etsiminen nyt olisi taas vienyt kesäharjoittelun alun kiville.

Lähdet ajatuksillasi liikkeelle siitä, että Pena on tyhmä, kykenemätön ja idiootti, ja että Shedden on joku läpirehellinen ja eettisesti toimiva sunnuntaikoulupoika, jolla on fantastinen kyky arvioida, että Pena on läpimätä ja Hjallis taas eettisesti korkealla tasolla toimiva henkilö.

Luepa hetken miten narrifanit suhtautuva Hjallikseen ja Masaan, ja yritä sen jälkeen argumentoida heille, että narrilan johto on paljon pätevämpi kuin HIFK.n. Huoh sanon minä. Doug siirtyy johtamisorganisaatiomielessä ojasta allikkoon jos/kun menee narrilaan.

Kannattaa nyt jo oppia ymmärtämään, ettei Doug ole mikään pulmunen.

edit: Onhan myös mahdollista, että Hjallis suuressa paniikissa viime talvena soitti Dougille, ja kysyi "millä hinnalla tulet meille". Doug pani hurjan luvun pöytään, ja paniikki-Hjallis sanoi "OK". Sen jälkeen oli helppo pyytää samaa Penlalta. Olisikohan sitten Pena mielestäsi penaillut ?
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
RoopeS kirjoitti:
Luepa hetken miten narrifanit suhtautuva Hjallikseen ja Masaan, ja yritä sen jälkeen argumentoida heille, että narrilan johto on paljon pätevämpi kuin HIFK.n. Huoh sanon minä. Doug siirtyy johtamisorganisaatiomielessä ojasta allikkoon jos/kun menee narrilaan.

Jokerien johto on bisnes- ja resurssimielessä 100 kertaa parempi kuin HIFK:n johto. Johan sen nyt huomaa siitäkin, että HIFK:lla oli aikanaan valtavat resurssit Jokereihin verrattuna, mutta nyt asia on kääntynyt. Joten kun puhutaan resurssien käyttämisestä (halli ja olosuhteet, rahat yms), onhan nyt Jokerien ja HIFK:n välillä saatanan iso ero: toinen on köyhä hyyryläinen kaupungin nurkissa ja toinen on rikas omistaja omassa hallikompleksissaan. Jotain on todella tehty Jokereissa oikein ja se kiinnostaa Sheddenia(kin).

Urheilullisesti ja nimenomaan jääkiekon tuntemuksessa HIFK:n johto pesee Jokerien johdon 100-0. Se on sitten toinen asia.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
RoopeS kirjoitti:
...Entäs jos onkin niin...Onhan se mahdollista...Vaikka Pena vasta nyt saa ehkä... jos oltaisiin jouduttu... Doug olisi...Uuden valmentajan etsiminen nyt olisi...Doug siirtyy johtamisorganisaatiomielessä ojasta allikkoon jos/kun menee...
Sanoisin että aika paljon jossittelua.

RoopeS kirjoitti:
Kannattaa nyt jo oppia ymmärtämään, ettei Doug ole mikään pulmunen.
Kun taas tämä aika yksiselitteisesti ilmaistu. Et viitsisi muutaman faktan latoa väitteesi tueksi?
 

Vekurinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki altavastaajat
cobol kirjoitti:
Miten vedät sopimusrajan? Mikä on sopimus, mikä on vain neuvottelu? Kenen kanssa ja missä tilanteissa on sopimus, jos sitä ei ole vahvistettu kirjallisesti? Kuka on sen allekirjoittanut, jos pelaaja/valmentaja ei ole ja sitooko se? Onko sopimus ilman allekirjoitusta sopimus? Onko sopimus agentin lupauksella sopimus, vaikka sitä ei olisi allekirjoitettukaan? Onko sopimus agentin allekirjoituksella sopimus, vaikka sitä ei olisi valmentaja/pelaaja allekirjoittanutkaan? Onko sopimus sopimus, jos sovitaan etuoikeudesta ja siitä, että neuvotellaan kauden jälkeen yksityiskohdat lopullisesti kuntoon? Jne.


Kaikki em. kyssärit sopimusjuridiikan kannalta melko triviaaleja kysymyksiä.

Sopimusjuridiikka on nykyään kiekossakin aivan jotain muuta kuin se oli muutama vuosi sitten.

Sopimusjuridiikka nyt ei parissa vuodessa kovinkaan paljon muutu. Eikä jääkiekkoasiat ole tässä suhteessa mikään poikkeus. Muun väittäminen on kiekkoväen omaa hybristä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Vekurinen kirjoitti:
Kaikki em. kyssärit sopimusjuridiikan kannalta melko triviaaleja kysymyksiä.

Ja siitähän kyse varmasti olikin, sopimusjuridiikasta.

Minä palaan lomalle ja pysyn siellä. En suoraan sanottuna kaipaa tämän tason keskustelua.
 

Vekurinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki altavastaajat
cobol kirjoitti:
Ja siitähän kyse varmasti olikin, sopimusjuridiikasta.

Minä palaan lomalle ja pysyn siellä. En suoraan sanottuna kaipaa tämän tason keskustelua.

Jos käsitellään neuvotteluiden ja sopimuksen välistä rajaa, vastaus löytyy sopimusjuridiikasta. Halusit tai et.

Mene lomallesi, saatanan marttyyri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös