Itse olen satavarma, että Severi on syyllinen ja luotto oikeuslaitokseen on korkealla. Raiskaus on aivan järkyttävä teko, se on sanottava tähän heti alkuun. Tuomio on mennyt oikein. Häpeä!
Severillä on kuitenkin jonkin sortin todennäköisyys myös saada hovioikeudelta eri päätös kuin käräjäoikeudelta. Lisään vielä, että itse en siihen usko. Enkä edes halua uskoa! Silti siinä on todennäköisyys, vaikkakin se on pienen pieni, tässä tapauksessa kun näyttö on niin selvä, niin heitän hatusta että se olisi 1%. Kuvitellaan tilanne, että Severi saa hovin käsittelyyn jonkin Matlockin, joka saa tämä yhden prosentin hyödynnettyä ja hovioikeus hylkää tuomion. Onko palstalaisilla, itseni mukaanlukien "munaa" tulla sanomaan, että "olin väärässä ja luotan Suomen oikeuslaitokseen?" Ei se Severi raiskannutkaan ketään, sori. Sen verran pieni todennäköisyys asialla kuitenkin on tässä tapauksessa, että spekulaatio on toisaalta aivan turhaa. Silti rupesi mietityttämään tämä asia. Itse näen Seven niin syyllisenä kuin olla voi, että jos hovi jollain ihme ilveellä kumoaisi näin selkeät syytteet, voisi olla liian iso pala purtavaksi monelle, itsellenikin...
Mielestäni on mielenkiintoista on myös tutkia meidän ulkopuolisten toimintamalleja näissä tilanteissa.
Saatteko ajatuksesta kiinni?