Tulihan se sieltä kun järkevät argumentit "höpöhöpöineen" loppuivat. Osta vain designia, minä ostan käytettävyyttä.
Tämä edellinen viesti sen sijaan oli täyttä asiaa argumentteineen.
- Enemmän ehkä, parempia ei, ainakaan kaikkien mielestä. Täysin makuasia. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa Halo. MGS 4ää ollaan odotettu jo vuosia, ei tule Boxille.Boxilla on enemmän ja parempia pelejä.
- Joka tosin maksaa. Itseäni ei sitä paitsi verkkopelaaminen juurikaan kiinnosta, joten aivan sama.parempi verkkopalvelu ominaisuuksineen.
- Uuuuachievmentit peleissä.
-Joku tykkää sedistä ja toinen tädeistä. PS ohjain istuu omaan käteeni paremmin.ergonomisempi ohjain.
-Paaaljon tärkeämpi minulle kuin pelien achievmentit tai vastaavatPS3:lla on blu-ray = tarkoittaa sitä että se on ainoa syy ostaa PS3 mikäli pelaaminen kiinnostaa. Kaikki muut syyt ovat tekosyitä.
Toisin sanoen PS3 oli minulle aivan luonollinen valinta. Vielä kun otetaan humioon tuo järkyttävä ääni mikä boxista lähtee niin en ikinä lähtisi XBoxia ostamaan jos on selvästi parempaa tarjolla. Se että pleikkari on tyylikkäämpi on myös tietysti iso plussa. Se on sitten toinen asia jos ei ole pleikkariin varaa, muttei köyhällä ole varaa paskaakaan ostaa.
Makuasioita, täysin idioottimaista väittää että BR on ainoa syy hankkia pleikkari.
Edit: Siivottu
Viimeksi muokattu: