Ei, mistäs tuollainen käsitys on peräisin? Kommentoin vain alkuperäistä väitettä, jonka mukaan olisi jotenkin positiivinen puoli naisessa, että hän nostaa hameensa Eeron pyynnöstä tai käskystä. Itse en näe tätä positiivisena. Se ei toki automaattisesti tarkoita sitä, että näkisin positiivisena hameennostamista kenenkään muunkaan pyynnöstä tai käskystä. Mutta kun alunperin puhuttiin nimenomaan Eerosta ja hänen esittämästään pyynnöstä tai käskystä, niin kommentoin vain sitä, en muita. Nyt kun sinä otit esille muitakin henkilöitä, voin sanoa, että en näe heidänkään pyynnöstään tehtyä hameennostamista positiivisena seikkana. Siis sikäli kun se muu henkilö en ole minä.Mutta kokkareille, persuille ym. saa vaimosi mieluusti hamettaan nostella?
Toki se, että demarin pyyntöjä toteutetaan on minusta vakava rike jo sinänsä, joten demarin pyynnöstä tehty hameennostaminenkin on ehkä kaksinverroin pahempi asia. Mutta koska sinun luetunymmärtämisesi ja johtopäätösten tekemisen taitosi vaikuttaa olevan melko ala-arvoinen, niin tuskin minun kannattaa asiasta tämän enempää jauhaa. Et luultavasti ymmärrä kuitenkaan.
Viimeksi muokattu: