Setänen ja Tirronen – TPS:n veräjänvartijat 2017–2018

  • 76 864
  • 395
Suosikkijoukkue
TPS & NJD
Tirronenhan on voittanu noi aiemmatkin. Eiku hetkinen....

Aika harvoin sitä kiekkopelejä voitetaan jos tehdään vain yksi maali. Nollapelillä kyllä, tosin niitä ei ole esim. Setäsellä vielä yhtäkään tältä kaudelta. Annetaan nyt Tirroselle mahdollisuus kun vihdoin saa aidosti enemmän vastuuta. Väitän edelleen, että alkaa tasaisuutta löytymään kun saa tasaisemmin pelejä alle. Jos ei, niin voitte sitten quotea tätäkin viestiä ja osoittaa virheeni.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Setäsellä vielä yhtäkään tältä kaudelta. Annetaan nyt Tirroselle mahdollisuus kun vihdoin saa aidosti enemmän vastuuta.
Ja Tirrosella "vaan" 3 nollapeliä 14 ottelusta. Saa nähdä miten tänään käy.

Edit. 4 nollapeliä.
Setäsellä 0.
 
Viimeksi muokattu:

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Tirronen veti tänään kyllä sellaista godmodea, että epäilijöille munaa suuhun. Montako peliä ollaan Tirrosen takia hävitty? Tänään ainakin voitettiin kun oli tulikuuma veskari uunissa.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tirroselle 1+1 mallinen soppari heti kouraan ja lisää vastuuta ja sitäkautta (itse) luottamusta.

14 peliä neljä nollapeliä.

Ja pelituntuma ei taatusti ole paras mahdollinen tällä peluutuksella..

Mitä täältä vielä kevääseen saadaankaan kun viimeinkin maalivahtivalmentajatkin päättää antaa kunnon mahdollisuuden..
 
Viimeksi muokattu:

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tirroselle 1+1 mallinen soppari heti kouraan ja lisää vastuuta ja sitäkautta (itse) luottamusta.

14 peliä neljä nollapeliä.

Ja pelituntuma ei taatusti ole paras mahdollinen tällä peluutuksella..

Mitä täältä vielä kevääseen saadaankaan kun viimeinkin maalivahtivalmentajatkin päättää antaa kunnon mahdollisuuden..

Aivan samaa mieltä ylläolevasta, Tirroselle enemmän peliaikaa kun sen on selkeästi ansainnut.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eikös Tirrosen kans ollut optio tuossa sopparissa vai muistanko ihan omiani?
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
eki liikaselle, edellinen SaiPa-peli hävittiin Tirroseen, nyt aivan loistavaa toimintaa.

Joo, siis koko jengi pelasi sen pelin paskasti, mutta Tirronen kyllä silloin imuroi huolella. Onneksi käyrä on äärimmäisen noususuuntainen.
 

Stabiil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Saattaa olla mun päässä vaan vikaa, vai onko Oskulta jäänyt pelit pelaamatta julkisen lukko-uutisen jälkeen.? Onks Kalle mahdollisesti pitkävihainen? - Toisaalta, ihan sama mulle, kunhan jommalla kummalla koppi tarttuu ja voittoja tulee...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt oli Tirronen voiton takuumiehiä ja tärkeä sellainen. Ei meinannut samaksi Tirroseksi tunnistaa kuin siinä 1-6 SaiPa - pelissä syksyllä. Hyvin otti Tirronen nyt tuon takaisin. Hyvin myös eilen puolustettiin mutta oli siellä parit maukkaat gamesaverit. Tätä lisää!
 

Superper

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä TPS itse ulosti Setäsen. Alexa sai 3v lapun ja setämies 1 v. Sitten tuotiin Kaarlehto+Tirronen. En itse ainakaan usko, että haluttaisi Stäsellä jatkaa. Tirronen on ollut vain parissa pelissä surkea ja silloin on joukkuekkin ollut. Aika huomaamatta tullut 4 nollaa 14:sta peliin. Kova kaveri, vaikka luottamusta ei juuri ole pudonnut meiltä, tai valmennukselta.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Ehkä Setästä vituttaa, jos Tirronen kaappaa ykkösvahdin paikan, niin Setänen joutuu hakkaamaan sitä tablettia loppukauden penkillä.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kyllä TPS itse ulosti Setäsen. Alexa sai 3v lapun ja setämies 1 v. Sitten tuotiin Kaarlehto+Tirronen. En itse ainakaan usko, että haluttaisi Stäsellä jatkaa. Tirronen on ollut vain parissa pelissä surkea ja silloin on joukkuekkin ollut. Aika huomaamatta tullut 4 nollaa 14:sta peliin. Kova kaveri, vaikka luottamusta ei juuri ole pudonnut meiltä, tai valmennukselta.

Molemmilla (Osku & Alex) hienot kaudet takana, Setäsellä jo aiemminkin isompaa vastuuta. Alex oli kuitenkin se todellinen tulevaisuuden nimi, joten luonnollista tuo pitkä soppari. Veikkaan, että Setänen itse halusi tässä kohtaa vain tuon yhden vuoden jatkon ja oli ajatellut, että lähtee isompiin ympyröihin... toisin sit kuitenkin kävi - ei tainnut tulla niitä tarjouksia ns. suurilta seuroilta ja Lukko tarjosi pahvia omalle kasvatilleen.
Ei nyt varsinaisesti uralla eteenpäin menoa...
Nyt vaan Rasselle jatkopahvia käteen ja sieltä se Haugeland pariksi - tai Ortio, josta on vissiin jotain huhuntynkääkin ollut? Ei tarvitse Oskun perään voivotella, vaikka mies paikallaan on ollutkin.
 

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Ymmärrän Tirrosen hehkutuksen eilisen jäljiltä, voittavan maalivahdin pitää ottaa game savereita sillon tällön. Mutta: olenko ainoa, joka näki myös riskejä ja tilanteita, joissa on aikaisemmin verkko heilunut ja Tirroselle on satanut lokaa. Eli oliko peli loppujen lopuks niin paljon parempaa kuin yleensä? Pari kertaa sai pelästyä, kun maali ammotti tyhjänä ja kiekko onnekkaasti pomppi vastustajan mailan yli eikä kunnon laukausta koskaan tullut.
 

gnarlie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ymmärrän Tirrosen hehkutuksen eilisen jäljiltä, voittavan maalivahdin pitää ottaa game savereita sillon tällön. Mutta: olenko ainoa, joka näki myös riskejä ja tilanteita, joissa on aikaisemmin verkko heilunut ja Tirroselle on satanut lokaa. Eli oliko peli loppujen lopuks niin paljon parempaa kuin yleensä? Pari kertaa sai pelästyä, kun maali ammotti tyhjänä ja kiekko onnekkaasti pomppi vastustajan mailan yli eikä kunnon laukausta koskaan tullut.

Moni hyvä saipan paikka päätyi myös ohi tai yli maalista. En sano, etteikö Tirronen pelannut hyvin mutta mutta. Negapetterin sanon, että ei tule riittämään. Toivottavasti olen väärässä.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä peli ja täällä huudellaan jatkosopimusta. Huono peli ja täällä manataan että maalivahdit ei riitä. Kovin on ailahtelevaa.

Koko kauden kuvassa meidän maalivahdit on vieläkin isoimpia kysymysmerkkejä kevään suhteen. Mutta hienoa että nyt taas kulkee.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Koko kauden kuvassa meidän maalivahdit on vieläkin isoimpia kysymysmerkkejä kevään suhteen. Mutta hienoa että nyt taas kulkee.

Pitää harvinaisen hyvin paikkansa. Tirronen on täysin katsomaton kortti kevään peleissä, kun aletaan pelaamaan ihan oikeasti sitä kiekkoa 60 harjoituspelin jälkeen. Viime vuoden mestiksen pleijareita hänen kohdallaan paineiden osalta ei nyt voi tähän verrata. Joku Eero Kilpeläinen on elävä esimerkki veskarista, joka koppaa kaiken kiinni runkosarjassa, mutta pudotuspeleissä on vuodesta toiseen kuin peura ajovaloissa. Setänenkään ei ole kevään mieheksi erityisemmin osoittautunut, joten Tirrosessa voi olla paljonkin kiinni.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Voittoprosentti on kuitenkin silti Setäsen puolella. Itse pidän Rassea kovempana ja hieman jopa ihmettelen tuota tilastoa.
 
Suosikkijoukkue
TPS & NJD
Voittoprosentti on kuitenkin silti Setäsen puolella.
Tästä puheen ollen, selventäkääs ihmiselle miten Liiga laskee nuo maalivahtien voittoprosentit. Suoralla prosenttilaskulla tuo Setäsen 14 voittoa 28:sta pelistä = 67,31% ei ainakaan voi pitää mitenkään paikkaansa. Liittynee jotenkin ansaittuihin pisteisiin tms?
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Tästä puheen ollen, selventäkääs ihmiselle miten Liiga laskee nuo maalivahtien voittoprosentit. Suoralla prosenttilaskulla tuo Setäsen 14 voittoa 28:sta pelistä = 67,31% ei ainakaan voi pitää mitenkään paikkaansa. Liittynee jotenkin ansaittuihin pisteisiin tms?
Oliskohan tuossa laskettu sitten myös voitot jatkoajalla - siellä on kuitenkin 7 tasapeliä? En katsonut montako niistä on Setäsen kanssa voitettu... Suorissa voitoissa Tirrosella on parempi prosentti.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Pidän vähän erikoisena sitä että Setänen aloittaa taas vaikka Tirronen veti upeasti lauantaina. Yhtään mitään taustoista tietämättä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös