Churro on leivonnainen ja Curro oli Diegon poika.
Joo, tiedän kyllä. Mulla on vain aina ollut akilleen kantapää toisiaan liian lähellä olevat nimet. Se on jotenkin koomista. Espanjan kielessä nuo tietenkin ovat ihan eri kontekstissa.
MACK
Churro on leivonnainen ja Curro oli Diegon poika.
Ottaen huomioon, kuinka järjettömiä juonikuvioita ja varsinkin kerrostalon kokoiset aukot kahden viimeisen kauden juonissa oli, loppuratkaisu oli TÄYSIN linjan mukainen.
Loistava sarja, silti. Kiitos Serranot!
Ja erityismaininta Analle, jessus mikä muija! Tuollainen jokakotiin.
Missäs vaiheessa tämä Anan näyttelijä vaihtui? Ainakin tässä viimeisessä jaksossa oli eri kuin minkä minä muistan. Tosin tuossa oli alkukesästä sellasta aikaa, etten ehtinyt seuraamaan lainkaan, joten en tiedä oliko Ana jo silloin eri.
Mielestäni Anan näyttelijä ei vaihtunut missään vaiheessa vaan Natalie Verbeke näytteli Anaa koko ajan.
Kyllä se sama oli, ja alkutunnarin jälkeenkin oli maininta näistä vierailevista näyttelijöistä ja sieltä nimi löytyi.Minusta ei ollut tässä viimeisessä jaksossa Verbeke, joka Anan lyhyen roolin veti. Tai sitten olen umpisokea, mitä toki olenkin.
Minusta ei ollut tässä viimeisessä jaksossa Verbeke, joka Anan lyhyen roolin veti. Tai sitten olen umpisokea, mitä toki olenkin.
Olihan tuo loppu hieman erikoinen, Diego sillalta alas ja sen jälkeen herää hääyön jälkeen ja koko sarja onkin ns. unta vaikka ei sitä siltä kantilta tule ajateltua edes nyt jälkeenpäin...
Mikäli uusintakierros kiinnostaa, niin sarjan kolme ensimmäistä kautta voi katsoa Areenasta heinä-elokuussa jakso per arkipäivä annoksena. Pari jaksoa on siis jo katsottavissa.