Tuli katsottua näitä Serrano perhe jaksoja uusintoina ja hemmetti kysymyksessä on kyllä yksi kautta aikojen parhaita sarjoja. Tykkään itse tuosta suorasta tavasta käsitellä ongelmia unohtamatta hyvää huumoria.
Näiden sarjan henkilöiden ongelmat ovat niin maanläheisiä, että niihin on helppo samaistua. Yksi asia pitää kyllä sanoa mikä on tähänkin ketjuun kirjoitettu monta kertaa. Tässä sarjassa naiset ovat käsittämättömän kauniita, ainakin verrattuna miehiin. Onko tässä sitten joku sarjan "salainen viesti", että mukava mies voi saada kauniin naisen, vaikka ei olisikaan rikas ja komea. Ihan kiva, mutta ei toimi tosi elämässä.
Todellisuudessa kyllä mitä itse olen Espanjassa matkustellut niin espanjalaiset naiset ovat nuorena kauniita, mutta tuntuvat paisuvan nopeasti kuin pullataikina, kun saavat miehelle pallon jalkaan.
Mutta asiaan. Tässä on minun suosikkihahmot:
Santiago "Santi" Serrano: Tämä näyttelijä (Jesus Bonilla) on aivan uskomaton. Näyttelee loistavasti vanhaa äksyä ikuista sinkkumiestä, jonka äreän ulkokuoren sisäpuolella sykkii oikeasti kiltti ja hyvä sydäminen mies. Nuo Santin raivokohtaukset jaksavat aina naurattaa.
Eva Capdevilla: Tässä näyttelijässä (Veronica Sanchez) kyllä yhdistyy kaikki mitä voi naiselta toivoa. Todellinen unelmien naapurin tyttö, jonka olisi jokainen nuori mies toivonut tapaavansa ollessaan lukiossa. Evan rooli kyllä muuttuu radikaalisti, sarjan alussa Eva on kapinallinen, jopa vähän goottityttö, mutta nopeasti hän osoittautuu perheen älyköksi ja empaattiseksi ihmiseksi, joka yrittää ymmärtää kaikkien ongelmia, mutta osaa tarvittaessa olla myös kova.
Nuorista näyttelijöistä sarjan jälkeen on parhaiten menestyneet Raul (Alejo Sauras) ja Tete (Natalia Sanchez). Tosin tämä ei ole varmasti yllätys kenellekään sarjaa seuranneista, koska kyllähän näistä kahdesta näyttelijästä näkyi jo kauas heidän erikoislaatuinen lahjakkuus.
Teten rooli oli lapsista vaikein näytellä ja Raul näytteli tuota herkkää koomikkoa uskomattoman hyvin.