Selviytyjät Suomi

  • 446 352
  • 2 195

Stigu

Jäsen
Joo hyvä että Helmeri tippui, olisi ollut hieman liian ylivoimainen tuolla finaalissa. Toki voi miettiä, että olisiko hänen ihan oikeasti pitänyt olla esim. joka toisessa koskemattomuuskisassa tahallaan ihan paska. Ja otti puheesta päätellen ilmiselvästi aika raskaasti tuon tippumisen.

Samin fysiikka on ollut pettymys. Tai siis ei ole pärjännyt kisoissa, mutta toisaalta kaveri lähentelee viittäkymppiä, ja tuolla helteessä tuollaiselta järkäleeltä menee varmaan aika nopeasti mehut. No, Sami on Virpin ohella oma suosikkini, varmaankin sen takia että edustavat meitä vanhuksia kisassa.

Itse olen ihmetellyt kaikkein eniten Selviytyjät-kisan juontajan (perkele kun en muista nimeä) lukutaitoa. Siis tyyppihän on muuten tosi hyvä, mutta siinä vaiheessa kun ottaa noita lappuja sieltä ruukusta ja yrittää lukea niitä, niin menee ainakin 15 sekuntia, että saa luettua sen nimen. Ei voi olla noin vaikeaa, nimetkin on kirjoitettu tosi hyvin papereihin. Kun juontaja ottaa lapun ruukusta ja avaa sen ja yrittää lukea sen, niin melkein aina hänen kasvoilleen tulee sellainen hämmästynyt ööööö-nyt-en-tajua-mitään-ilme ja hän hakee katseellaan mentaalista tukea kilpailijoista että auttakaa nyt perkele mä en pysty lukemaan tätä nimeä.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Joo hyvä että Helmeri tippui, olisi ollut hieman liian ylivoimainen tuolla finaalissa. Toki voi miettiä, että olisiko hänen ihan oikeasti pitänyt olla esim. joka toisessa koskemattomuuskisassa tahallaan ihan paska. Ja otti puheesta päätellen ilmiselvästi aika raskaasti tuon tippumisen.

Samin fysiikka on ollut pettymys. Tai siis ei ole pärjännyt kisoissa, mutta toisaalta kaveri lähentelee viittäkymppiä, ja tuolla helteessä tuollaiselta järkäleeltä menee varmaan aika nopeasti mehut. No, Sami on Virpin ohella oma suosikkini, varmaankin sen takia että edustavat meitä vanhuksia kisassa.

Itse olen ihmetellyt kaikkein eniten Selviytyjät-kisan juontajan (perkele kun en muista nimeä) lukutaitoa. Siis tyyppihän on muuten tosi hyvä, mutta siinä vaiheessa kun ottaa noita lappuja sieltä ruukusta ja yrittää lukea niitä, niin menee ainakin 15 sekuntia, että saa luettua sen nimen. Ei voi olla noin vaikeaa, nimetkin on kirjoitettu tosi hyvin papereihin. Kun juontaja ottaa lapun ruukusta ja avaa sen ja yrittää lukea sen, niin melkein aina hänen kasvoilleen tulee sellainen hämmästynyt ööööö-nyt-en-tajua-mitään-ilme ja hän hakee katseellaan mentaalista tukea kilpailijoista että auttakaa nyt perkele mä en pysty lukemaan tätä nimeä.
Jep, ja toinen juttu on se että säännöt ja saadut äänet pitää ilmoittaa kokoajan uudelleen. Ihan niinkuin kilpailijat eivät itse pysyisi saaduissa äänissä mukana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Jep, ja toinen juttu on se että säännöt ja saadut äänet pitää ilmoittaa kokoajan uudelleen. Ihan niinkuin kilpailijat eivät itse pysyisi saaduissa äänissä mukana.
Luonnollisesti kuuluvat ohjelman konseptiin. Itseäni ei ole kyllä missään vaiheessa nämä mantrat häirinneet, koska tietyllä tapaa ovat osa jännityksen korostusta.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Luonnollisesti kuuluvat ohjelman konseptiin. Itseäni ei ole kyllä missään vaiheessa nämä mantrat häirinneet, koska tietyllä tapaa ovat osa jännityksen korostusta.

Enpä olisi ihan varma tuosta konseptista, kun vertaa Jenkki-versioon. Kyllä siellä on paljon vähemmän tuota jatkuvaa toistoa noissa äänten ja sääntöjen lukemisessa ja koko touhu on paljon luontevampaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Virpille ikuinen porttikielto jokaiseen suomalaiseen televisio-ohjelmaan.

Myös sille, joka Virpin jostain saatanallisesta syystä Virpin kisaan halusi.

Erikoista että kisata jaksoi vielä kun Helmeriä pudotettiin mutta yhtäkkiä meni omatunto selälleen ja pupu pöksyyn kun joku omista "kavereista" olisi pudonnut.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Virpille ikuinen porttikielto jokaiseen suomalaiseen televisio-ohjelmaan.

Myös sille, joka Virpin jostain saatanallisesta syystä Virpin kisaan halusi.
Tämä oli niin nähtävissä, oikeastaan heimoneuvoston ainoa jännitys oli se, miten Virpi tuon hoitaa. Harmi ettei ollut enää oikein mahdollista laittaa kaksintaistelua silti tulille, koska vika jakso lienee rakennettu sen The kilpailun varaan. Olis ollut hyvä näpäytys, että joku muukin ois silti lähtenyt.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä oli niin nähtävissä, oikeastaan heimoneuvoston ainoa jännitys oli se, miten Virpi tuon hoitaa. Harmi ettei ollut enää oikein mahdollista laittaa kaksintaistelua silti tulille, koska vika jakso lienee rakennettu sen The kilpailun varaan. Olis ollut hyvä näpäytys, että joku muukin ois silti lähtenyt.
Tai vaihtoehtoisesti olisi voitu ilmoittaa että no, Sami tai Julia putoaa silti ja lisäksi Helmeri palaa kisaan Virpin tilalle. Tai palaaja olisi valittu tulentekokisassa juryn jäsenistä. Tai sitten edes jätetään Virpi ensi kerralla kotiin.

Ja muiden puheiden perusteella Virpi olisi voinut hyvinkin voittaa koko paskan, koska joku ainakin mainitsi että Virpi on pahin vastustaja juryn edessä. En kyllä itse sitä ymmärrä, mutta niin kai se sitten olisi ollut.

Tosiaan aikamoinen ja ei kovin yllättävä antikliimaksi, ja varsinkin Helmeriä voisi ohuesti vituttaa jos ei olisi niin mukava mies.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Syytän Tauskia kaikesta. Hän pilasi Selviytyjät, pilaamalla Virpin ja tekemässä siitä tuollaisen aran hiirulaisen joka ei osaa edes kuvitella että hänellä on oikeus olla olemassa, ja että tämä perkeleen Selviytyjät-touhu on leikkiä ja peliä missä saa kikkailla ihan eri tavalla kuin oikeassa elämässä. Jopa järjen jättiläinen Sami Helenius tajusi viimein, että niin tää on tämmöstä peliä vain, kyllähän minä voin täällä valehdella ja paskaa puhua, vaikka tosielämässä en sellaista teekään, koska tämä ei ole tosielämää.

Mutta Virpille ei avautunut vielä toisellakaan yrittämällä. Olisi aika varmasti päässyt kyllä kahden parhaan joukkoon, ellei sitten olisi ollut joku kisa missä kaksi nopeinta pääsee finaaliin, eikä sillee että yks voittaa ja se saa sitten valita kaverinsa. Ja koska Virpi on niin tossukka että on ollut ylimukava kaikille koko elämänsä ajan, niin sehän olisi voinut finaalissa saada niin paljon ääniä että olisi voittanut koko jutun. Tosin Virpi olisi varmaan luovuttanut ennen finaaliäänestystä viimeistään, ettei sille toiselle tuu paha mieli. Tai ainakin antanut sen shekin ja pystin sille toiseksi tulleelle, ja pyytänyt itku silmässä anteeksi että minä nyt tällee törkeesti menin ja voitin teidät kaikki, kyllä pitäisi jonkun taas hakata järkeä ja käytöstapoja minun hirveään ja itsekkääseen päähäni.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tuli viikko sitten tämä jakso kurkittua, eikä ole tainnut kertaakaan Selviytyjiä katsoessa mikään vituttaa niin paljon kuin Kätkän luovutus. Olisi saanut Mäkkäri tosijaan sanoa Virpin lähdön jälkeen ettei tämä vaikuta mitenkään äänestyksen tulokseen, on kaksintaistelun aika. Saatana, mää sanon.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Aika hieno nousu Helgeltä kyllä. Veikkaan että voittaa viimeistään ekstraäänen ansiosta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Helge oli hieno tarina. Kova juttu oli melkoisena altavastaajana voittaa tuo, kun kisan alussa ainakin puolet kisaajista oli jonkinlaisia ennakkosuosikkina, eikä Helge kuulunut heihin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Onneksi olkoon Sami! Tosiaan hieno kasvutarina, ja kuten jääkiekkoilija tietää, niin riittää kun voittaa ne ratkaisevat pelit.

Kuka tahansa finaalikolmikosta olisi ansainnut voiton. Tommi oli todella suunnitelmallinen, hänellä taisi olla suunnitelma valmiina ihan jokaiseen tilanteeseen. Julia tuntui selviävän mistä tahansa tiukasta tilanteesta kuiville. Todella fiksun ja mukavan oloinen nuori nainen. Sami pysyi pitkään taka-alalla, mutta rynni lopussa esiin ja voittoon.

Viime kauden totaalisen katastrofin jälkeen tämä oli todella hyvä kausi, jota oli mukava katsoa.
 

Herra Hopotin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hieno kasvutarina oli kyllä!

Itsekin ekoja jaksoja katsoessa ajatteli, että mitä tuokin vanhus tuonne on lähtenyt. Mutta sieltä sitten hieno nousu pleijareissa kieroilemaan ja pelaamaan.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Laitetaan tännekin :

Hyvä kausi, hyvä finaali ja hyvä voittaja. Pidin molempien pelistä, Samin "matka" oli hienompi mutta alusta asti mitattuna mielestäni Tommin peli oli hieman parempi. Silti mielestäni oikea finaalipari. Samin loppupuhe oli kyllä ihan älyttömän hyvä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Helge oli hieno tarina. Kova juttu oli melkoisena altavastaajana voittaa tuo, kun kisan alussa ainakin puolet kisaajista oli jonkinlaisia ennakkosuosikkina, eikä Helge kuulunut heihin.

Ton kisan ratkas se että Sami voitti extraäänen jonka osasi käyttää. Itse ajattelin että antaa sen Karolle tai Julialle.

Kun nyt katsoi viimeistä kisaa niin Virpi ei olisi päässyt sitä maaliin asti. Tommin strategia petti siinä mielessä että halus kaverinsa finaaliin, sanoisin että idiootti. Järjestä kaveris tuomaristoon niin voiton varmistaa sillä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän tämä lopputulos oli pettymys jälleen kerran. Samilta hieno kasvutarina, mutta eihän paras pelaaja tälläkään kertaan voittanut.
Ei yhtä suuri oikeusmurha kuin Miskan ja Shirlyn voitot, mutta lähelle mennään.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Todella mieluinen top-3 ja jos ei Tommi voita niin hyvä et meni Helgelle. Mutta silti hieman harmittaa, että Tommi ei voittanut. Tommi pelasi peliä, kun muut sopi ihme sopimuksia, että: "en laita sun nimeä lappuun jos sä et mun jne." Ehdottomasti paras kilpailija oli Tommi ja toivottavasti pääsee joskus vielä jollekin kaudelle mukaan. Elää ja hengittää peliä. Hieno kausi paitsi Virpin järjestämä fiasko.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olipa hieno loppu hienolle kaudelle. Paljon sähläilyä, mutta vastapainoksi muutamia erinomaisia peliliikkeitä.

Samilta tosiaan mahtava tarina. Lopussa hieno puhe, joka omassa päässäni ratkaisi voiton lopulta Helgelle. Mahtavaan paikkaan ensimmäinen kisavoitto, jolla varmisti itselleen ratkaisevan äänen heimoneuvostoon, draamaa parhaimmillaan!

Tommi oli jopa kaikista paras selviytyjä ensimmäisestä päivästä lähtien, mutta tuossa pelissä kun ratkaisee lopulta myös se tyyli millä itsesi finaaliin raivaat. Hieno veto kyllä Tommilta, eikä hopea ole häpeä tässä tapauksessa.

E: Oma käsitys Samista ihmisenä koki kyllä täyskäännöksen tämän kisan aikana. Omassa mielessäni aiemmin aivottomana tappelijana kunnostautuneesta miehestähän kuoriutui mitä herkin ja sympaattisin rehellinen suomalainen mies.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Itse en kyllä näe Tommia niin hyvänä pelaajana kuin monet täällä. Kommentoin jo tuonne toiseen ketjuun, että Tommi voitti runkosarjan ja Sami pleijarit. Tommilta loppusuora lopulta aika heikko, oli pimennossa Helmerin äänestyksestä ja halusi kaverinsa finaaliin. Sami vei ratkaisevat pelit ja vei finaalisarjan 4-3 seiskapelissä, joka pelattiin tukin pitelyssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös