No ei voi tietää, mutta esimerkiksi Virpi olisi hyvinkin ollut käännettävissä vielä.Oisko silti ollut mitään tehtävissä vaikka olisi saanut jutun selville?
No ei voi tietää, mutta esimerkiksi Virpi olisi hyvinkin ollut käännettävissä vielä.Oisko silti ollut mitään tehtävissä vaikka olisi saanut jutun selville?
Jep, ja toinen juttu on se että säännöt ja saadut äänet pitää ilmoittaa kokoajan uudelleen. Ihan niinkuin kilpailijat eivät itse pysyisi saaduissa äänissä mukana.Joo hyvä että Helmeri tippui, olisi ollut hieman liian ylivoimainen tuolla finaalissa. Toki voi miettiä, että olisiko hänen ihan oikeasti pitänyt olla esim. joka toisessa koskemattomuuskisassa tahallaan ihan paska. Ja otti puheesta päätellen ilmiselvästi aika raskaasti tuon tippumisen.
Samin fysiikka on ollut pettymys. Tai siis ei ole pärjännyt kisoissa, mutta toisaalta kaveri lähentelee viittäkymppiä, ja tuolla helteessä tuollaiselta järkäleeltä menee varmaan aika nopeasti mehut. No, Sami on Virpin ohella oma suosikkini, varmaankin sen takia että edustavat meitä vanhuksia kisassa.
Itse olen ihmetellyt kaikkein eniten Selviytyjät-kisan juontajan (perkele kun en muista nimeä) lukutaitoa. Siis tyyppihän on muuten tosi hyvä, mutta siinä vaiheessa kun ottaa noita lappuja sieltä ruukusta ja yrittää lukea niitä, niin menee ainakin 15 sekuntia, että saa luettua sen nimen. Ei voi olla noin vaikeaa, nimetkin on kirjoitettu tosi hyvin papereihin. Kun juontaja ottaa lapun ruukusta ja avaa sen ja yrittää lukea sen, niin melkein aina hänen kasvoilleen tulee sellainen hämmästynyt ööööö-nyt-en-tajua-mitään-ilme ja hän hakee katseellaan mentaalista tukea kilpailijoista että auttakaa nyt perkele mä en pysty lukemaan tätä nimeä.
Luonnollisesti kuuluvat ohjelman konseptiin. Itseäni ei ole kyllä missään vaiheessa nämä mantrat häirinneet, koska tietyllä tapaa ovat osa jännityksen korostusta.Jep, ja toinen juttu on se että säännöt ja saadut äänet pitää ilmoittaa kokoajan uudelleen. Ihan niinkuin kilpailijat eivät itse pysyisi saaduissa äänissä mukana.
Luonnollisesti kuuluvat ohjelman konseptiin. Itseäni ei ole kyllä missään vaiheessa nämä mantrat häirinneet, koska tietyllä tapaa ovat osa jännityksen korostusta.
Virpille ikuinen porttikielto jokaiseen suomalaiseen televisio-ohjelmaan.
Myös sille, joka Virpin jostain saatanallisesta syystä Virpin kisaan halusi.
Tämä oli niin nähtävissä, oikeastaan heimoneuvoston ainoa jännitys oli se, miten Virpi tuon hoitaa. Harmi ettei ollut enää oikein mahdollista laittaa kaksintaistelua silti tulille, koska vika jakso lienee rakennettu sen The kilpailun varaan. Olis ollut hyvä näpäytys, että joku muukin ois silti lähtenyt.Virpille ikuinen porttikielto jokaiseen suomalaiseen televisio-ohjelmaan.
Myös sille, joka Virpin jostain saatanallisesta syystä Virpin kisaan halusi.
Tai vaihtoehtoisesti olisi voitu ilmoittaa että no, Sami tai Julia putoaa silti ja lisäksi Helmeri palaa kisaan Virpin tilalle. Tai palaaja olisi valittu tulentekokisassa juryn jäsenistä. Tai sitten edes jätetään Virpi ensi kerralla kotiin.Tämä oli niin nähtävissä, oikeastaan heimoneuvoston ainoa jännitys oli se, miten Virpi tuon hoitaa. Harmi ettei ollut enää oikein mahdollista laittaa kaksintaistelua silti tulille, koska vika jakso lienee rakennettu sen The kilpailun varaan. Olis ollut hyvä näpäytys, että joku muukin ois silti lähtenyt.
Vähän eri tasoa mitä toisen puolen "noku oon haaveillu tästä lapsesta asti" puhe.Jos Sami ei tuon puheen jälkeen voita, olen pöyristynyt. Aivan jäätävän koskettava ja asiallinen puhe!
Helge oli hieno tarina. Kova juttu oli melkoisena altavastaajana voittaa tuo, kun kisan alussa ainakin puolet kisaajista oli jonkinlaisia ennakkosuosikkina, eikä Helge kuulunut heihin.