Selvinpäin ja asiallisena –ketju

  • 78 947
  • 388

Glove

Jäsen
Moni näyttää kirjoittaneen, että on ollut selvinpäin. Nostetaan siis tämä ketju, että saadaan viestit oikeaan paikkaan.

Minäkin olen ollut selvinpäin, siitä asiallisuudesta en niin tiedä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Moni näyttää kirjoittaneen, että on ollut selvinpäin. Nostetaan siis tämä ketju, että saadaan viestit oikeaan paikkaan.

Minäkin olen ollut selvinpäin, siitä asiallisuudesta en niin tiedä.
Kun mä en voi tänne kirjoittaa kun en ole asiallinen. Tämäkin on ihan asiaton viesti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämä juhannus on mennyt nyt täälläpäin ihan selvinpäin kun on ollut "lapsia" paikalla. Vaikka asiallinen juuri nyt yritän olla niin ei se ihan asiallista ollut mennä juhannuskokolle (jonka polttaminen siis oli kiellettyä metsäpalovaroituksen takia) varsinkin kun tiesi että paikallaolijat ovat kännissä. Tämänhän jo vähän niinkuin eilen tunnustin tunnustusketjussa. Tärkeää varmaan oli kuitenkin se että lapsen (teini) "omat vanhemmat" oli selvinpäin. Luulen että teini halusi kokolle lesoillaakseen kavereille että "meilläpä oli juhannuskokko, katso kuvat".
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No eipä tullut kännättyä tänäkään juhannuksena. Vähän autoiltiin ja vähän kuljettiin myös jalan. Tehtiin eräs "metakäsitetaiteellinen" homma, sanoin akalle, että ensimmäinen kerta, kun kylässä X käytettiin termiä käsitetaide puhumattakaan metakäsitetaiteesta. Jengi on kyllä aika hyvin mukana noissa ja kiinnostuneita että mitä vittua. Jutun juju on ehkä huumorissa. Ei tää niin vakavaa ole. Ja selvänä vielä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei tullut kännättyä ei.

Muutenkin ihmeellisen rauhallista, naapurissakaan ei ihme kyllä ollut ketään paikalla. Vastarannalta nyt jotain kuului aina välillä, mutta sielläkin oli rauhallinen Juhannus noin vuokramökiksi. On muuten ihan hieno sellainen. On siellä joskus eräs nimeltä mainitsematon liigaporukka viettänyt mestaruusbileiden jatkojen jatkoja ilmeisen railakkaasti. Hyvin kuului ketkä olivat mestoilla.

Mistä lie tänne Hämeeseen eksyneet.

Saunakin lämpenee, mikäs tässä on lomaa vietellessä. Korkkaan ihan oluenkin, holittoman version. E: @banaaninviljelijä lle tiedoksi, se on Keijoa. Kontulasta.
 
Viimeksi muokattu:

Baikonur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Selvinpäin tuli vietettyä tämäkin juhannus. Saunomista, grillausta, mölkkyä ja pienimuotoista lähimatkailua kuulunut ohjelmistoon. Asiallisena siis on meno ja meininki pysynyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joopa joo... puoliyö ja selvänä ollaan. Alkuviikosta löin pääni ja vähän huimannut, joten olenkin kuvitellut olevani nhl-kiekkoilija, joka on huililla aivotärrinkin vuoksi. Olen kuuluisa ja keskustelu jääkiekon vaarallisuudesta eri toten päänseudun vammojen suhteen käy kuumana. Jo odotetaan, milloin vasemman laidan power forward on jälleen askissa! Leksa Komarov lähetti watsapissa hauskan kuvan mutta Granlundin Mikke oli asiallisena ja toivotteli Instassa toipumisia. Vastasin, että mitä Siepille kuuluu ja se sai aika monta tykkäystä muttei Mikeltä, koska on jotenkin totinen poika.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuukauden olen ollut selvänä nyt. Kenties tätä voisi jatkaa vielä ainakin kolme viikkoa, saa nähdä. Minulla ensimmäiset kolme viikkoa on se raja, jonka jälkeen on kohtalaisen helppoa olla selvänä vaikka 3-5 kuukautta. Mutta jos on hyvä syy juoda, niin sitten juon. Selvänä oloa on helpottanut sekin, että olen ollut töissä 3/4 edellistä viikonloppua. Nytkin olen työmaalla.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Paluu jonkinnäköiseen normaaliin duunien suhteen pitänee mut poissa tältä palstalta jonkin aikaa...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tiistai ja selvänä. Ei hyvältä näytä. Tänään olisi hyvä syy dokata kun voisi pitää pelistudiota. Voisi ehkä lähteä paikalliseen? En lähde. Niin vituttaa ajatuskin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vuosi ja 3 kk tulee muutaman päivän päästä siitä, kun viimeksi ryyppäsin. Olen yhden pienen (heinäkuu -21) ja yhden ison oluen (syyskuu -21) juonut tänä aikana. Ei tullut euforiaa niinä hetkinä.

Ei ryyppääminen käy edes mielessä. En varsinaisesti koskaan edes lopettanut. Se vaan jäi. Nyt tuntuu aivan älyttömältä että ns. aikuiset ihmiset ryyppää itsensä känniin. Jotkut vieläpä hyvin usein. No en minä toki ala muita kaitsea, kysyttäessä vastaisin ja kertoisin kantani. Toivottavasti ei kysellä.

Hyvin asiallisesti ja selvinpäin siis elän. Tekemistä piisaa, tylsää ei ole ikinä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En ollut. Onpa vahva jälkitauti taas tällä kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös