Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Naureskelin kun näin viestisi siellä, että nyt se harvinaislaatuinen korkin aukeaminen on sitten tapahtunut.
Olen kyllä toisinaan leikitellyt ajatuksella, että ottaisin yhden naukun tai vaikkapa tujun annoksen yskänlääkettä, jolloin saisin osallistumisoikeuden KK-ketjuun. Määrällähän ei kaiketi ole väliä, kunhan vain on nauttinut alkoholia ja on pääasiallisesti kotosalla (kalsari- tai pikemminkin bokserivaatimus täyttyy usein muutenkin).
Nykymaailmassa ei ole periaatteille kauheasti enää käyttöä, mutta pidän omakohtaisesti siitä kiinni, etten kirjoita KK-ketjuun jos en ole mitään juonut. Korkeintaan joskus lurkkaan ja kurkistelen oven raosta henkevää keskustelua, mutta en kirjoita, jos en ole mitään ottanut. Ja koska useimmiten ottaessani teen jotain muuta kuin olen koneen ääressä niin tilaisuuksia ei ole tullut kovin usein.
Mutta kuka tietää, ehkäpä jonain päivänä Zubrowka-pullo ja shottilasi ilmaantuvat makuuhuoneeseeni koneeni vierelle KK-ketjun avautuessa. On minulla kuitenkin pikaisen arvioni (ts. tein täsmällisen listan tietokoneella litra- ja lajimääräisesti) mukaan noin 18 pulloa ja 10,15 litraa viinaa, likööriä tai vastaavaa kotosalla. Tästä tosin osa on pyhitettyjä pulloja, joita en koskaan avaa koska niitä ei enää mistään saa eli Herba-pullo, Sorbus-pullo ja niin edelleen. Maun muisto on ikuinen!