psychodad kirjoitti:Tariku! Pikkuveli!
hätrikki || kirjoitti:Ite kuuntelin tota Myllymäen eilistä kympin hehkutusta naurua pidättäen!
Hassu setä =)
SS#31 kirjoitti:-Jussi Saarinen, MM 2005
Eddie kirjoitti:Jos joku Mertarannan suursuosikki tekee maalin tai edes syöttää niin alkaa tuo hirveä hehkutus: Kukahan sen maalin siellä tekeekään oijoi sentään no Ville Peltonen tietenkin kukapa muukaan Ville näyttää mikä miehiään aivan upea laukaus. Syötön tarjoilee kukapa muukaan kuin Petteri Nummelin Olipahan kertakaikkisen upea syöttö petulta oijoi sentään siinä ei valkovenäjän poika tiedä vieläkään missä mennään näitähän me petulta jo osaamme odottaakin tjsp.
Toinen mikä ärsyttää niin Mertaranta löytää aina nopeasti toisenkin syyllisen, jos oma suosikkipelaaja mokaa. Esimerkkinä Nummelinin lahja tsekille, jolloin Mertarannalta teki tiukkaa haukkua nummelinia siinä tilanteessa ja nopeastihan siellä oli Luoma ihan pihalla, kun ei ollut pelastamassa jatkotilannetta..
Joo en tykkää enää Mertsistä.. aikansa kutakin
zelios kirjoitti:En tiedä linkun nykytasoa, mutta aikaisemmin esim. Nhl-peleissä lähes kaikista gooneista ja ei niin taitavista pelaajista linkku käytti nimitystä "vankka laitahyökkääjä". Ja tietysti tuo Antsan "vaarallinen" sanan ylikäyttö. Jiipee Jalossa ärsyttää nimien venytys, "Aneeelkkaaah" sillä "mulla on bobi kurkussa"-äänellä.
#77 kirjoitti:Täytyy sanoa ,että mä olen helvetin vahvasti sitä mieltä ,että J.Saarisen ei tarvitse kuin avata suunsa ja sanoa jotain ,niin se on jo ärsyttävää.