Mikäs mies se sellainen Forsell on? Onko sukua?
Miklulle vai Janinalle?
Mikäs mies se sellainen Forsell on? Onko sukua?
Kokkolan poikia tämä Forsell on.
Ja Pavlovin Koiralle: Ei ole Forsell sukua Forssellille, jos sitä tarkoitat.
Petteri Forsell.
Kertaakaan en toistaiseksi ole YLEn valintoja näiden studioiden tai selostajien osalta kritisoinut, nyt kieltämättä hieman häiritsee kun Forsell ei varsinaisesti ole mikään ns. reipaspoika ulosanniltaan.
Voi jumalauta Petteri, et nyt viittis MM-kisalähetyksessä lähteä avautumaan omista vihanhallinta ongelmista. Juu, jätkä pelaa futista, mutta varmaan tuohon haettiin enemmän yleisellä tasolla näkökulmaa.
Ketään kiinnosta ootsä äksymöksy. "Mulle ei kannata sanoo"
Pohja laaritteli USA-GHA -ottelussa jo selvästi vähemmän kuin ensiesiintymisessään. Hän on hyvä kommentaattori, kun kokemuksen kautta oppii tiivistämään sanomansa ja poimimaan paremmin paikat milloin voi puhua pidempään.
Perse! Mä oon aina vaan juossut sen kentän vierestä lenkkejä enkä koskaan tajunnut vilkaista kentälle. Taitaa olla jo myöhäistä?Seksikäs Sara Chafak oli saatu 10-paikalle vieraaksi! Tytsy oli omin pikku tassuin tehnyt pojille pizzaa kisastudioon. Uutta oli, että hänellä oli pelaajatausta naisjalkapallosta Vuosaaren Viikingeistä laiturin paikalta. Heteniityn hornankattila on tuttu paikka.
Olen ihan samaa mieltä Karhusta, aidosti innostunutta on mukava kuunnella. Karhun ja Pepen selostamien FA Cupin alkukierrosten otteluiden seurattavuudessa oli pieni ero.Tero Karhun saamaa kritiikkiä en oikein ymmärrä. Kaveri elää joka solullaan futista, on vilpittömästi kiinnostunut ja innoissaan ja entisenä pääsarjapelaajana hyvin kartalla mitä kentällä tapahtuu, niin onko se sitten tosiaan se täälläkin jo useasti mainittu ärrävika joka ihmisiä vituttaa. Todella kypsää suhtautumista jos noin on ja tuo mitätön puhevika korpeaa.
Ei siinä toki mitään ja selvää on että kaikki ei kaikista pidä, mutta minä olen aina tykännyt Karhun duunista niin studion kuin selostamonkin puolella. Hyvä äijä ja tuo omalla fiiliksellään sitä samaa myös kotikatsomoon, ei pelkästään selostuksissaan vaan myös noissa muissa raporteissaan tai studiopätkissään.
Hyvät kisat ja hyvä YLE.
Annan puhtaat paperit YLE:lle.
Esim. eilen Pasasen Peetu oli helvetin hyvä, samoin Litti on jatkuvasti viimeisen päälle ammatti- ja huumorimiehenä. Antti Pohja samoin mieluisaa kuunneltavaa, vaikka siinä yhdessä matsissaan aika paljon jaarittelikin.
Tero Karhun saamaa kritiikkiä en oikein ymmärrä. Kaveri elää joka solullaan futista, on vilpittömästi innoissaan ja entisenä pääsarjapelaajana hyvin kartalla mitä kentällä tapahtuu, niin onko se sitten tosiaan se täälläkin jo useasti mainittu ärrävika joka ihmisiä vituttaa.
Tero Karhun saamaa kritiikkiä en oikein ymmärrä. Kaveri elää joka solullaan futista, on vilpittömästi kiinnostunut ja innoissaan ja entisenä pääsarjapelaajana hyvin kartalla mitä kentällä tapahtuu, niin onko se sitten tosiaan se täälläkin jo useasti mainittu ärrävika joka ihmisiä vituttaa. Todella kypsää suhtautumista jos noin on ja tuo mitätön puhevika korpeaa.
Tarkoitat varmaan Litti-peukku. Mutta tosiaan Jari on tosiaan ollut todella mukavaa kuunneltavaa. Kuivia vitsejä, jotka vetävät selostajan aina hiljaiseksi tai hihittelemään ja asiantuntemusta enemmän kuin koko muussa studioraadissa yhteensä. Tätä lisää.Litille nyt tietysti ylätuoppipeukkua.
Ymmärrän että päänsä aukominen ihan siitä silkasta ilosta on välillä kivaa, mutta nämä kuitit nyt menevät täysin metsään.Entinen pääsarjapelaaminen ei mikään meriitti ole selostajille tai kommentaattoreillekaan. ..
Veikkausliigan pelaajakokemus tässä tapahtumassa on nyt muutenkin sama kuin olympialaisten jääkiekon finaalin selostamisessa olisi eduksi se, että olisi pelannut Suomi-sarjatasolla B-junnuissa joskus.