Ei Karhun r-vika niin paha ole, että ottelu olisi pilalla sen vuoksi. Hiukan se välillä särisee korvaan, mutta enemmän mua häiritsee tuo yli-innokas ääni. Vähän kuten Juusela, innostuu välillä liikaa. Suomisen rauhallinen tyyli sopii mulle parhaiten.
Onhan tuo yhtä helvettiä kuunnella Karhua. Harvoin valitan selostajista, mutta aivan kestämätöntähän tuo on. Kuin kastroitu hirvi rääkyisi kimittäen nonstoppina kolme varttia yhdellä ja samalla mylvintänuotilla.
R-vikaa ei ehdi Karhulla huomaamaan korvia raastavan kimeän huutamisen alta. Mitään nyansseja ei selostuksessa ole, kaikki on sitä samaa ylihuutoa ja möykkää tapahtumista riippumatta. Välillä mies vielä naurahtelee oudosti. Taitaa olla Karhulla isonumeroinen tulosveto Saksan puolesta vetämässä, ainakaan hän ei mitenkään pyri tasapuoliseen selostamiseen.
Tein minulle erittäin poikkeuksellisen teon ja vaihdoin ruotsinkieliseen selostukseen. Mitään en siitä ymmärrä, mutta yleisön pauhu ja pelin äänet kuuluvat ja ruotsalaisen selostajan ääni on sentään ihmisen ääni.
Sääli, että näin korkean profiilin ottelu pilataan tuollaisella JP Jalo -kultin akolyytilla, jollaisia ei pitäisi päästää edes fanikatsomoon asti huutamaan kurkku suorana.