Tarkoitat siis minun kuvaa?
Olisin kuvitellut sinut hieman eri näköiseksi..
Tästä tietenkin napsahtaa kuukausi
Tarkoitat siis minun kuvaa?
Minun kuva. Ei minä kuvassa. Kuvan nainen siis bongattu usean ystäväni toimesta muinakin päivinä, joten aito fani, kun kerran poskelleen menneen kaudenkin jälkeen ylpeänä pitää kannatuspaitaa päällään.Olisin kuvitellut sinut hieman eri näköiseksi..
Tästä tietenkin napsahtaa kuukausi
Meidän uus jamppa Kristensen Tanskan paidassa Suomea vastaan höntsässä. Pitäneekin vähän katsoa miten pelaa
Itse en ehtinyt peliä seuraamaan. Emil Kristensen pelasi ilmeisesti Tanskan joukkueessa kakkospakkiparissa Tanskan voittaessa Suomen eilen Lappeenrannassa 3-2. Miten Kristensen eilen pelasi ja minkälaiselta pelaajalta vaikuttaa?
Pakko myöntää että en sit loppujen lopuksi jaksanut höntsäpelistä innostua. Parin vaihdon perusteella kai ihan ok.
Eihän siinä muuta ongelmaa ollut kuin se, että joukkue tuli aina liian aikaisin jäälle...Joukkueen jäälletulossa onkin kehitettävää, koska tämähän meni liigassa huonompaa suuntaan kuin mestiksessä. Osinhan tuo johtuu siitä, että mestiksessä joukkueen sisääntulon kulku oli keskeltä hallia vaihtoaitioiden kohdalta, kun taas liigassa KooKoon sisääntulo tapahtuu kulmasta D-portaan kohdalta. Tämä kuulemma siksi, että liigassa koti- ja vierasjoukkue ei saa tulla samasta "aukosta" kaukaloon. Eikö tämä voitaisi muuttaa siten, että KooKoon sisääntulo tapahtuu kuten mestiksessä A3-katsomon keskikohdalta ja vierasjoukkueen sisääntulo voisi täten olla järjestetty A1- ja seisomakatsomon välisestä kulmasta?
Mikäs tämä "Hullu huhtikuu" on ollut, kun ei pahemmin ole kyllä hulluksi voinut kutsua?
Ensimmäinen sopimus on Pitkänen ja toinen viiden vuoden ristiretki KHL:ään?Ihan typerä kysymys, mutta kysyn silti.. Miksiköhän KooKoo uusimmassa twitter päivityksessä on #KHLfi? Liittyyköhän mitenkään mihinkään?
Ihan typerä kysymys, mutta kysyn silti.. Miksiköhän KooKoo uusimmassa twitter päivityksessä on #KHLfi? Liittyyköhän mitenkään mihinkään?
Linkki twiittiin: Kouvolan KooKoo Twitterissä: "Hyvää faniristeilypäivää! Tänään ulos kaksi uutta sopimusta - ensin risteilyväelle ja sitten koko kansalle. #Paremmin #KooKoo #Liiga #KHLfi"
Olen ajatellut katsellessani näitä KooKoon sivuelinkeinotouhuja että suurella riskillä mennään. Aina kun siirrytään ydinliiketoiminnasta sivupoluille niin vaara on olemassa. Ihmetyttää hivenen tämä KooKoon into yrittää lähteä yleisviihdeorganisaatioksi. Toivotaan parasta.
KS:n kommenttien pohjalta voisi todeta, että KooKoo Piknikillä ei tehdä mitään rahaa, ei sitä suoraan sanottu, mutta tuntui siltä että siinä on lähinnä turskan mahdollisuudet. Toivottavasti ei tule pahasti näpeille - perjantaille oli myyty parhaiten lippuja ja lauantai oli sitten kysymysmerkki.
Toivotaan että edes kulut saadaan katettua.
Kuulin, että KooKoo pääsee tapahtumassa vähintään nollatulokseen, koska Kymen Seudun Osuuskauppa on kuulemma tapahtuman takuumiehenä