Löytyykö luuriin ilmaista sovellusta, joka sisältäisi kaikkia hassuja ääniefektejä tyyliin viidakon surina, lapsikuoron hurraus jne?
Huckleberry Finn on aika kuuluisa.Aloin yksi päivä miettimään että suomenkielisissä sukunimissä olen törmännyt Eemeli Suomeen, Arttu Ruotsalaiseen, Johannes Virolaiseen, Sami Venäläiseen, Jerry Turkulaiseen, Mika Norjaan, Jani Tanskaan ja tunnen vielä yhden Saksalan.
Onko muissa kielissä tällaisia muihin maihin ja ylipäätään maiden nimiin viittaavia sukunimiä olemassa?
Huckleberry Finn on aika kuuluisa.
Gammeldansk lienee kaikille tuttu. Jos ei, niin älkää koskeko siihen.Ruotsissa esim. Norrman, Dansk ja Svensk.
Löytyiskö tästä apua?Osaako joku kertoa, että miksi Outlook palauttaa tämän tästä, mun vaivalla poistamatta viestit takaisin. Eilen poistin yli 400 turhaa viestiä ja nyt kun kävin katsomassa, niin eiköhän nuo kaikki saatanat ole sinne takaisin palautuneet. Ja tämä on ollut todella yleistä.
French tulee ainakin mieleen. Dawn ensimmäisenä, mutta on jo kuuluisia Ranskiksiakin aika liuta:
French (surname) - Wikipedia
en.wikipedia.org
E: Ja varmaan myös Scott kelpaa.
Lisätään vaikka Josh Holland ja Arthur German.Aloin yksi päivä miettimään että suomenkielisissä sukunimissä olen törmännyt Eemeli Suomeen, Arttu Ruotsalaiseen, Johannes Virolaiseen, Sami Venäläiseen, Jerry Turkulaiseen, Mika Norjaan, Jani Tanskaan ja tunnen vielä yhden Saksalan.
Onko muissa kielissä tällaisia muihin maihin ja ylipäätään maiden nimiin viittaavia sukunimiä olemassa?
En kukkakaalin tietoja löytänyt, mutta esimerkiksi perunan hinnasta viljelijä saa noin neljänneksen.Kun meidän K-kaupassa kukkakaali maksaa 2,80/kg, niin mitä ne maajussit aina hinnoista valittaa.
Kai ne saa tuosta ainakin 40%?
Tavallaanhan se aluepolitiikan suhteen juuri on erillinen:Muutaman vuoden asunut täällä Helsingissä. Miksi täällä puhutaan usein maakunnista niinkuin Helsinki itse ei kuuluisi maakuntaan? Käsittääkseni Helsinki kuuluu Uudenmaan maakuntaan, vai onko pääkaupunki jotenkin erillinen entiteetti maakuntien suhteen?
Ei ole. Helsinki kuuluu Uudenmaan maakuntaan.Muutaman vuoden asunut täällä Helsingissä. Miksi täällä puhutaan usein maakunnista niinkuin Helsinki itse ei kuuluisi maakuntaan? Käsittääkseni Helsinki kuuluu Uudenmaan maakuntaan, vai onko pääkaupunki jotenkin erillinen entiteetti maakuntien suhteen?
Onko sulla vpn päällä? Jos, niin kokeile ottaa se pois.Ostin chromecastin ja oon nyt tapellut tämän kanssa huolella. Laite on kytketty TV:oon ja iPadiin. Ongelmana on etten saa streamattua mitään muuta kuin YouTube musicin. Alpit, kuten Yleareena, Appletv, teliatv, Viaplay ja c-more eivät tunnista ko. Laitetta. Jään odottelemaan hyviä vinkkejä ja juon kaljaa.
Joo, ei vaikutusta. Nyt sain netflixin päälle, mutta muut sovellutukset eivät suostu näkymään. Pitäiskö ne jotenkin lisätä tohon Google homeen ja jos niin miten? Perkele että osaa olla vaikeeta.Onko sulla vpn päällä? Jos, niin kokeile ottaa se pois.