Käsittääkseni puhelut ja viestit lähtee ns. normaalisti, mutta ne ei vain koskaan tule sinulle asti perille. Näin ainakin kaverin kanssa kerran testausmielessä olimme havaitsevinamme. Sitä en tiedä, onko eri puhelinmalleilla eroja, kuinka homma toimii.Jos estän jonkun puhelinnumeron tai siis "asetan mustalle listalle", mitä tämä näkee jos soittaa minulle uudestaan? Ja kai voi viestejä lähettää?
Havaitaanko homoseksiä harrastavien miesten eturauhassyöpä keskimäärin nopeammin kuin heteromiesten? Seulonta mielessä kyselen. Kuinka usein on järkevää käydä seulonnassa?
Olen järjestämässä turnausta. Turnaukseen on osallistumassa yhdeksän pelaajaa. Kaikki osallistuu turnaukseen omana yksilönään.
Kuinkakohan nämä kilpailijat kannattaisi jakaa ensin alkulohkoihin, että menisi järkevästi? Kahteen alkulohkoon vai, jossa toisessa on 4 ja toisessa 5 kilpailijaa vai kolmeen alkulohkoon jossa kussakin on kolme kilpailijaa?
Tuossa ensimmäisessä kahden lohkon vaihtoehdossa voisi sitten neljä parasta päästä pudotuspeleihin. Mutta siinä kohtaa ei mene reilusti kun toisesta lohkosta pääsee kaikki jatkoon ja toisesta lohkosta jää yksi pelaaja ruikuttamaan rannalle?
Toisessa vaihtoehdossa taas eli kolmen alkulohkon vaihtoehdossa ensimmäinen pudotuspelikierros olisi suht helppo järjestää. Sinne mukaan vaikka lohkojen kaksi parasta, jolloin olisi mukana yhteensä kuusi pelaajaa ensimmäisellä pudotuspelikierroksella. Mutta seuraavalla kierroksella olisikin vaikeampaa kun mukana on enää vain kolme pelaajaa. Enää pelaajat ei mene tasan.
Ja tuossa kolmen alkulohkon vaihtoehdossa tulisi aika vähän pelejä alkulohkovaiheessa. Ja minä tykkäisin ainakin että olisi montakin peliä.
Onko palstalaisilla hyviä ehdotuksia ja vaikka omaakin kokemusta siitä miten yhdeksän kilpailijaa kannattaisi jakaa alkulohkoihin?
Olen järjestämässä turnausta. Turnaukseen on osallistumassa yhdeksän pelaajaa. Kaikki osallistuu turnaukseen omana yksilönään.
Kuinkakohan nämä kilpailijat kannattaisi jakaa ensin alkulohkoihin, että menisi järkevästi? Kahteen alkulohkoon vai, jossa toisessa on 4 ja toisessa 5 kilpailijaa vai kolmeen alkulohkoon jossa kussakin on kolme kilpailijaa?
Tuossa ensimmäisessä kahden lohkon vaihtoehdossa voisi sitten neljä parasta päästä pudotuspeleihin. Mutta siinä kohtaa ei mene reilusti kun toisesta lohkosta pääsee kaikki jatkoon ja toisesta lohkosta jää yksi pelaaja ruikuttamaan rannalle?
Toisessa vaihtoehdossa taas eli kolmen alkulohkon vaihtoehdossa ensimmäinen pudotuspelikierros olisi suht helppo järjestää. Sinne mukaan vaikka lohkojen kaksi parasta, jolloin olisi mukana yhteensä kuusi pelaajaa ensimmäisellä pudotuspelikierroksella. Mutta seuraavalla kierroksella olisikin vaikeampaa kun mukana on enää vain kolme pelaajaa. Enää pelaajat ei mene tasan.
Ja tuossa kolmen alkulohkon vaihtoehdossa tulisi aika vähän pelejä alkulohkovaiheessa. Ja minä tykkäisin ainakin että olisi montakin peliä.
Onko palstalaisilla hyviä ehdotuksia ja vaikka omaakin kokemusta siitä miten yhdeksän kilpailijaa kannattaisi jakaa alkulohkoihin?
Haluaisin kysyä nimimerkiltä @penkinlämmittäjä , että vieläkö katsot jääkiekkopeleistä pelkästään 1-2 erää ja sen jälkeen vietät iltasi esim. Roskia viemällä? Sen verran mieleenpainuva juttu oli aikanaan, että olisi kiva kuulla nykypäivän meiningit
Eckerö Linella pääsee arkisin kympillä Helsingistä Tallinnaan.Jatkuvasti näkee mainoksia, että Tallinnaan kympillä tms. Noh, aloin nyt katsomaan, että paljon maksaa, niin hinnat pyörii 27-41e? Jos joku tietää, että miten saa halvemman matkan, niin kertokaa toki, kiitos!
Eckerö Linella pääsee arkisin kympillä Helsingistä Tallinnaan.
Ainakin mun läppärillä löytyi. Laitoin menopäiväksi jonkun arkipäivän ensi viikolle ja hinnaksi tuli kymmenen euroa.Ei löydy nettisivuilta. Pitääkö maksaa laivassa vai miten?
Ainakin mun läppärillä löytyi. Laitoin menopäiväksi jonkun arkipäivän ensi viikolle ja hinnaksi tuli kymmenen euroa.
Minun ehdotus on että yksi lohko jossa jokainen pelaa jokaista vastaan yhden pelin. Siitä sitten 4 parasta (jos haluaa enemmän pudotuspeli-kierroksia niin 8 parasta) pelaa pudotuspelit. Tulisi ainakin otteluita ja jokainen pääsisi pelaamaan monta peliä.
En ole... Mitä tuo edes tarkoittaa? (My english is not so good!) Eli Odottamaton mieleen juolahdus tapahtui... Kyllähän tuota tapahtuu. Eli kaikki on mahdollista.Onko kukaan muu törmännyt palstalla unexpetted occure happened- ilmoitukseen?
En ole... Mitä tuo edes tarkoittaa? (My english is not so good!) Eli Odottamaton mieleen juolahdus tapahtui... Kyllähän tuota tapahtuu. Eli kaikki on mahdollista.
Kävisikö oheinen youtubelinkin biisi?Mikäköhän musiikki sopisi soitettavaksi biljarditurnauksen avajaisseremoniassa?
Mikäköhän musiikki sopisi soitettavaksi biljarditurnauksen avajaisseremoniassa?
Ragtime ja biljardi on kuin tehty yhteen.Mikäköhän musiikki sopisi soitettavaksi biljarditurnauksen avajaisseremoniassa?