Tuli ostettua liput Apulannan Barona areenan keikalle. Nyt kiinnostaakin tietää, mahtaako Barona Areenan pihaan pysäköinti olla maksullista? Onko areenan lähellä yhtään hotellia?
Eli saman päivän aikana käytännössä vaihtuu osoite, eli vanha tyhjäksi ja tavarat uuteen. Pitäisi lopettaa yhden talouden sähkösopimus ja siirtää toinen. Kuitenkaan viikonloppusin ei omilla sähköntarjoajilla ole tuota siirtopalvelua nettisivujen mukaan vaan arkipäivisin. Eli miten mahdollistaa, että omat sähköt säilyvät myös perjantain, mutta ovat toiminnassa sitten myös perjantaina/lauantaina uudessa paikassa?
Olen käyttänyt uutta AEG:n integroitavaa tiskikonetta nyt vajaa kaksi kuukautta. Viikon verran kone on alkanut avaamaan ovea itsekseen.
Oven siis pitäisi aueta vasta sitten kun ohjelma on päättynyt. Nyt kone avaa oven 2-3 kertaa pesuohjelman aikana, jonka jälkeen oven pitää itse sulkea ja ohjelma jatkaa siitä mihin se on jäänyt.
Voiko vika johtua siitä, etten ole vielä asentanut kalusteovea tiskikoneeseen? Eli vaatiiko kone toimiakseen kalusteoven?
En jaksaisi alkaa ruuvaamaan ovea kiinni turhaan, jos kone joudutaan huoltamaan/tai vaihtamaan pian.
Remontin yhteydessä on ollut niin paljon hommia, että tiskikoneen oven asennus ei tuntunut kovin kiireiseltä asialta.
Apua tarvittaisiin. Samsung xcover2-muistiongelma. Puhelin herjaa kokoajan, että muisti täynnä. Siis puhelimen oma. Vaikka olen sieltä kaikki musiikit ja kuvat poistanut. niin silti näyttää muisti täyttä. Mites tuon saa "nollattua"? Ja miten saan ensisijaiseksi muistiksi muistikortin?
Kiitos. Ja eikun rekkuloimaan. Aina yhtä mukavaa hommaa.Kysäisin työkaverilta mitä tuo mahtaisi tarkoittaa...väitti koneen rikkinäisen olevan. Ei kuulemma kesken ohjelmien pitäis aukeilla. Joten hetimiten yhteyttä myyjään.. Eli ei puuttuvan oven pitäisi vaikuttaa noin.
Jep... heti vaan rekkuloimaan tosiaan.Kiitos. Ja eikun rekkuloimaan. Aina yhtä mukavaa hommaa.
Olisko ihan älytön idea tökätä farkkuihin paikka superliimalla? Eli siis yksinkertaisesti ruutata liimaa paikkapalaan ja sitten läntätä se kiinni. Mitään neuloja sun muita kun ei talosta löydy.
Tekstiililiimalla mä olen korjannut farkkuja joskus, sisäpuolelle paikka kiinni liimalla ja toimii hyvin. Hyvällä tekstiiliimalla kun liimaa niin paikka pysyy melko pitkäänkin kiinni.Olisko ihan älytön idea tökätä farkkuihin paikka superliimalla? Eli siis yksinkertaisesti ruutata liimaa paikkapalaan ja sitten läntätä se kiinni. Mitään neuloja sun muita kun ei talosta löydy.
Ainakin scotch pysyy hyvin farkuissa, puoli vuotta sitten sitä päätyi tapetoinnin yhteydessä* jameksille ja edelleen muistomuhkurat löytyy samanlaisina kuin syntyessään. Paita sen sijaan on alkanut hajota siitä kohtaa mihin liimaa päätyi, en tiedä onko kemiaa vaiko repiikö köntti viereistä kangasta aina erinäisiin ansoihin kiinni jäädessään.Olisko ihan älytön idea tökätä farkkuihin paikka superliimalla? Eli siis yksinkertaisesti ruutata liimaa paikkapalaan ja sitten läntätä se kiinni. Mitään neuloja sun muita kun ei talosta löydy.
Pösö 308 farkku. Esim. tämä.Avovaimo haluaisi isomman auton. Mikä tahansa ei kelpaa sillä auton pitäisi olla rekisteröity minimissään seitsemälle mutta tavaratilaa pitäisi olla vaakatasossakin normaalin farmarin luokkaa. Olen yrittänyt katsella eri merkkejä ja malleja mutta tuloksetta. Kysymys kuuluukin, onko tälläistä tila-autoa edes olemassa vai pitääkö katse suunnata vaan pakettiautoihin?
Avovaimo haluaisi isomman auton. Mikä tahansa ei kelpaa sillä auton pitäisi olla rekisteröity minimissään seitsemälle mutta tavaratilaa pitäisi olla vaakatasossakin normaalin farmarin luokkaa. Olen yrittänyt katsella eri merkkejä ja malleja mutta tuloksetta. Kysymys kuuluukin, onko tälläistä tila-autoa edes olemassa vai pitääkö katse suunnata vaan pakettiautoihin?
Avovaimo haluaisi isomman auton. Mikä tahansa ei kelpaa sillä auton pitäisi olla rekisteröity minimissään seitsemälle
Ajatuksena tässä on se että voi omien ja avovaimon veljen lapsien kanssa lähteä jonnekin huvipuistoon yhdellä autolla. Jenkki tila-auto ei kelpaa liian kalliiden käyttökustannusten takia. Tuo ehdotettu Pösö taas ei omaa riittävästi tavaratilaa siten että seitsemän siellä jo istuisi koska tavaratilaa ei ole paljon mitään kun kaksi viimeistä penkkiä on nostettu ylös. Vaihtoehtohan se VW Transporterikin on. Täytyy yrittää myydä sitä ideaa avovaimolle. Joku sporttisella alustalla, 2,4 litrainen diesel koneella varustettu auto voi hyvinkin kelvata vaativalle "asiakkaalle".Kelpaako sinulle avovaimo mikä haluaa minimissään viisi lasta?
Käytte ilmeisesti aika usein tuollaisella isolla kokoonpanolla huvipuistoissa, kun sitä varten täytyy auto hankkia.Ajatuksena tässä on se että voi omien ja avovaimon veljen lapsien kanssa lähteä jonnekin huvipuistoon yhdellä autolla.
Ajatuksena tässä on se että voi omien ja avovaimon veljen lapsien kanssa lähteä jonnekin huvipuistoon yhdellä autolla.