Jumalauta, nyt riitti.
Varmaan kaikille tuttu tilanne, että näette jonkun naaman, kyseessä on tuttu pärstä mutta ette sitten kirveelläkään keksi mistä on tuttu.
Minulle kävi näin, ja nyt tuo kalvaa minua toista viikkoa siihen pisteeseen, että pakko kysyä täältä apua kun asia nousee jatkuvasti mieleeni ja yritän saada asian ratkottua. Näin viimeistä edellisenä perjantaina pätkän Posse-ohjelmaa, näköjään sarjan 2. jakso kyseessä ja siellä Duudsonit ja Hirviniemi meni jossain kerrostaloyhtiössä ihmisten suihkuihin kuokkimaan. Siinä pätkässä ohjelmaa sellainen treenattu vähän tatuoitu kalju- tai paremminkin sänkipäinen kaveri tuli pienen koiransa kanssa ovelle ja katsoin heti, että "kato, toi jätkä!"
Mutta eipä ole kaikesta miettimisestä huolimatta edelleenkään pienintäkään hajua, kuka jätkä. Olen käynyt päässäni läp kaikki mahdolliset tv-ohjelmat, tosielämän tilanteet ja vittu kaikki ohikulkijat ja kaverin kaverit tai baarimikot ja taksikuskit päässäni läpi, että kuka tuo on mutta en muista. Ehkä enemmän uskon kuitenkin olevan tv:stä tuttu, senpä takia täältä kyselen. Mulla on siinä mielessä hyvä kasvomuisti, että päähäni jää varmaan kaikki ikinä vastaantulleet kasvot eli sen vuoksi tämä saattaa hyvinkin olla joku jossain taustalla joskus nähty täysin statisti ja merkityksetön heppu, eli ei tosiaan kovin tuttu tyyppi voi olla mutta jostain siis jäänyt mieleen.
Katsokaa siis tuo pätkä jos kiinnostaa osallistua tuskani lievitykseen, ja kertokaa onko tämä teistä kenellekään muulle tuttu heppu ja mistähän yhteydestä. Tämä ajaa hulluuden partaalle, vaikka asialla ei mitään väliä olekaan. Kunnon pähkinä kehkeytyi koko mitättömästä asiasta.