Tarina kehitysvammaisesta ja röllistä @ Jatkoaika.comVoi löytyä sieltäkin, mutta kyseessä on kaikesta huolimatta tosi juttu.
Googlen tarkennettu haku auttaa usein.
Tarina kehitysvammaisesta ja röllistä @ Jatkoaika.comVoi löytyä sieltäkin, mutta kyseessä on kaikesta huolimatta tosi juttu.
Mitä tarkoittaa "anti-intellektuaalista antikorkeakulttuuridiskurssiahan on paljon tässä meidän korkeakulttuurissa?"
Ja miksi ei voida puhua ns. kansankielellä? Miksi olisi hyvä opetella näitä sivistyssanoja? Minkälainen ihminen olen kun osaan puhua kieltä jota sivistymätön kansa ei ymmärrä?
No todellakin on tosi juttu, sitä ei tänne suuntaan ainakaan tarvitse painottaa sillä mä olin se thaimaalainen marjanpoimija joka saunasta heräsi köytettynä.Voi löytyä sieltäkin, mutta kyseessä on kaikesta huolimatta tosi juttu.
Vähän tuli näköjään valehdeltua, ei tuosta tarvi ottaa ku pari ölppöstä, sitomiset ja poliisit pois, niin ollaan asiassa.No todellakin on tosi juttu, sitä ei tänne suuntaan ainakaan tarvitse painottaa sillä mä olin se thaimaalainen marjanpoimija joka saunasta heräsi köytettynä.
Vieläkin puistattaa muistella sitä päivää.
Laitetaas tällainen arkinen: Jos/kun matkustan Lontooseen neljäksi päiväksi, niin missä kannattaa vaihtaa puntia? Suomessa valmiiksi vai paikan päällä?
Veikkaisin, että halvimmaksi tulee käyttää korttia mahdollisimman paljon. Mä olen aina silti vaihtanut jonkinverran puntia Suomen päässä, koska jos kentällä esim tulee käteisen tarve (ei tosin ole tullut), on rahanvaihto siellä todella kallista.
Viime viikolla Porissa käydessä pisti silmään suuri mopoautojen määrä, oliko tuo vain näköharhaa vai onko siellä joka teinillä sellainen kottero?
Laitetaas tällainen arkinen: Jos/kun matkustan Lontooseen neljäksi päiväksi, niin missä kannattaa vaihtaa puntia? Suomessa valmiiksi vai paikan päällä?
Jos meinaa taksia käyttää, niin käteistä kannattaa olla mukana. Toki nuo nykyään kortin pääosin hyväksyvät, mutta karmivat laskutuslisät tulee summan päälle.
Lähes jokaisella teinillä taitaa olla, eikä ainakaan Tampereella tai Turussa näy läheskään samoissa määrin ko. kotteroita. En sitten tiedä mistä mahtaa johtua. Satakuntalaista kateutta ehkä; "kun naapurin pojallakin on".
Viime viikolla Porissa käydessä pisti silmään suuri mopoautojen määrä, oliko tuo vain näköharhaa vai onko siellä joka teinillä sellainen kottero?
Pitäisi koulua varten käydä ottamassa salmonellatesti. Näyte otetan paskasta. Olen nyt poltellut hieman kannabista vime päivinä. Kysymys kuuluu: Näkyykö kannabiksen käyttö salmonellatestistä? Jos näkyy niin kauanko kannattaisi odottaa ettei näy?
Jos sulta otetaan salmonellatesti, niin sulta otetaan salmonellatesti, ei kannabistesti. Sitäpaitsi kannabistesti otetaan virtsasta.
Mitä vitun narkkareita te oikeen ootte? Humpuukkia nuo huumeet ja alkomaholi.
Laitan Kidden palovarottimet kattoon jotka toimivat sähköllä. Siis patteri on siellä sähkökatkojen varalle.
Tarvitseekohan varoittimet jonkun rasian kattoon vai riittääkö että teen paneeliin reiän ja sieltä johto vaan pilkistämään?
Yleensä sähkömies on aika hyvä vastaamaan tällaisiin kysymyksiin.
Laitan Kidden palovarottimet kattoon jotka toimivat sähköllä. Siis patteri on siellä sähkökatkojen varalle.
Tarvitseekohan varoittimet jonkun rasian kattoon vai riittääkö että teen paneeliin reiän ja sieltä johto vaan pilkistämään?