fiftyeight
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Iddrott Förskott Puukädet
Hyvä joke. Mutta vain 277. Ja Q puuttuu. Samoin Tunkki.
Mikähän mahtaa olla PS3 ohjaimessani vikaa, kun ei mene päälle ellei ole piuhassa kiinni? Silloin myös toimii normaalisti, mutta ilman USB-piuhaa ohjain mykkä. Kyseessä alkuperäinen Sonyn kahva ja ikää useampi vuosi...
Onko kenelläkään tietoa, löytyykö sellaista ohjelmaa jolla voi virtuaalisesti leikkiä kuormatilojen täyttöä. Töissä tarvitsee laskea rekkoihin menevien tavaroiden tilantarve ja se on paperille raapustelemalla ja päässä pähkäilemällä aika hidasta hommaa. Kovasti yritin googletella, mutta mitään en löytänyt.
Apua tarvitsisi matematiikassa. Pellettivaraston koko on 2,2m X 2,2m. Tonni pellettiä vie tilaa 1,6 kuutiota. Kuinka paljon korkeutta tonni pellettiä vie varastossa?
Tekisin sinne mittatikun, niin tiedän talvella paljonko papanaa on jäljellä. Kiitti.
Minähän en mitään autoista tiedä, mutta olen antanut kertoa itselleni, ettei nykyautoilla kannata antaa apuvirtaa. Siinä saattaa olla kohta kaksi liikkumatonta autoa yhden sijaan. Olisi kiva saada totuus tähänkin myyttiin.Automiehille kysymystä. Naapurilla auto seissyt koko talven, eikä tietenkään ollut irroitettu akkua tai tehty mitään muutakaan. Auto siis vain jätettiin talveksi paikalleen. Nyt sitten kun tuo sinällään suhteellisen tuore Fiat Groma (tjsp) paljastui lumen alta niin naapuri kyseli koetettaisiinko käyntiin ottamalla apuvirtaa minun autosta.
Juuri näin. Yritin aiheesta googletella, mutta kyllä tuntuu ohjeet ja näkemykset eroavan ja näin nettimaailmassa eihän sitä maallikko tiedä mihin uskoa.Minähän en mitään autoista tiedä, mutta olen antanut kertoa itselleni, ettei nykyautoilla kannata antaa apuvirtaa. Siinä saattaa olla kohta kaksi liikkumatonta autoa yhden sijaan. Olisi kiva saada totuus tähänkin myyttiin.
Kyllä se noin on ihan oikein. Plus-navat naimisiin ja miinukset samoin. Molemmat akut ovat jo maadoitettu omiin autoihinsa, joten maadoitusta ei ole tarvetta enää tehdä.Olen kyllä aikaisemminkin virtaa antanut ja ilmeisesti aina väärin. Olen nimittäin ollut siinä uskossa, että plus navat keskenään yhteyteen, mutta miinusnavat olen myös kytkenyt akkujen miinuspuoliin. Koskaan ei ole mitään ongelmia ollut, mutta onko tuo siis totaalisen väärä tapa (miinukset tulisi toisesta kytkeä esim. runkoon ?).
Jos akku on ollut ns. umpijäässä, niin elvytys voi olla yleensäkin hieman kyseenalaista.Vielä olisi hyvä saada vinkki siitäkin, kannattaako tuollaista tapausta lähteä itse elvyttämään ja olisiko parempi koettaa ottaa akku irti ja ladata ihan laturilla ?
Kyllähän ainakin jossain autossa se kaapelikäynnistys vetää ajoneston päälle. Esim ex-tyttöystävän Renault Megane oli tämmöinen. En sitten tiedä, oliko kyse ominaisuudesta vai viasta.Minähän en mitään autoista tiedä, mutta olen antanut kertoa itselleni, ettei nykyautoilla kannata antaa apuvirtaa. Siinä saattaa olla kohta kaksi liikkumatonta autoa yhden sijaan. Olisi kiva saada totuus tähänkin myyttiin.
Eli emme saaneet vielä vastausta myytin todenperäisyyteen. Onko tämä nyt sitten vielä plausible?Kyllähän ainakin jossain autossa se kaapelikäynnistys vetää ajoneston päälle. Esim ex-tyttöystävän Renault Megane oli tämmöinen. En sitten tiedä, oliko kyse ominaisuudesta vai viasta.
Eli emme saaneet vielä vastausta myytin todenperäisyyteen. Onko tämä nyt sitten vielä plausible?
Täytyy myöntää, että nauttisin kyllä enemmän Jeremy Clarksonin lähestymistavasta Renault Meganen kohdalla.Tästä saisi ehkä kaikkien aikojen tylsimmän jakson Myytinmurtajiin. Tyypit katselisivat, kun akku latautuu ja yrittäisivät käynnistää sen jälkeen auton.
Asetuksista menet Toisto -välilehdelle, ja valkkaat sieltä "Valitse aina mahdollisimman korkealaatuinen video yhteyteni laadun ja soittimen koon perusteella" ja sen lisäksi "Toista koko ruudun tilassa aina HD-laatuinen video (jos saatavilla)".Saako Youtuben jotenkin tajuamaan että näyttäisi esim. kaikki musiikkivideot ja NHL-videot aina parhaalla mahdollisella laadulla? Nykyäänhän on tarjolla todella hyvälaatuista materiaalia mutta oletuksena Youtube näyttää videon alhaisella laadulla enkä sitten yleensä muista vaihtaa laatua kun katsoo videoita.
Ja eikös siinä ole sekin vaara, että jos akku ei ota kunnolla varausta, niin paskoo laturin pidemmän päälle? Vai olenko ihan kujalla?--- akku ei enää varannut itseään. Eli aina sammuttamisen jälkeen oli taas tyhjänä.
Varmasti, jos se tekisi sille väkivaltaa. On meinaan sysipaska vehje. Tai ainakin omat kokemukset antoi sellaisen kuvan.Täytyy myöntää, että nauttisin kyllä enemmän Jeremy Clarksonin lähestymistavasta Renault Meganen kohdalla.