Onko kenelläkään palstalaiselle kokemusta
tälläisestä televisiosta? Houkuttelisi hinnan puolesta, mutta onko tämä sitten laadultaan mistään kotoisin? Itse kun en mitään näistä vempaimista tiedä..
Itselläni on LG:n 32" malli, ehkä yksi tuota aikaisempi versio. Ulkonäöltään aivan samanlainen alareunan pientä muotoilua lukuunottamatta. Itse ehkä skippaisin, koska samaan hintaan millä itse omani ostin (499€) olisi saanut Philipsin samankokoisen mallin, ja siinä kuva oli ainakin alkuun terävämpi.
Olin alkuun pettynyt omaani, kun kuva ei ollut kovinkaan terävä. Esim. futista katsoessa kentän viivat oli kuin limittäin laitettuja katkoviivoja. Lisäksi monessa taustakuvassa missä on vaikka tumma seinä, kuva pikselöityi häiritsevän pahasti.
Ongelmia poistui paljon kun ostin uuden digiboksin mikä lähetti signaalia HDMI-kaapelilla, ja kun katsoi HD-kanavia, niin sitten kuva oli erinomainen, samoin kun katsoo BluRay-leffoja. Eli jos digiboksista tulee kuva scartilla ja digiboksi ei ole kovin laadukas, veikkaan että ei voi olla tyytyväinen. Mutta kun lähetys on laadukas, ja HDMI-kaapelilla katsoo niin ei juuri eroa huomaa muihin.