Onko kukaan palstaveljistä tahi -siskoista ikinä kokeillut tällaisia "nettitreffejä". Siis jonkun netin treffipalvelimen kautta tyttöihin tutustumisia yms.?
Itse kuulin kaverilta todella positiivisia kommentteja ja hänen nykyistä tyttöystävää katsomalla ja kuuntelemalla voi uskoa, että tuokin menetelmä toimisi, mutta onko tuo nyt sitten se one in a million vaiko onkos se noilla palstoilla yleistäkin?
Itse tässä tissutellessa vähän noita googlen avulla selailin ja näyttihän siellä olevan ihan nättejä tyttöjä ja kirjoitusten perusteella jopa ihan ylempää keskikastia jopa tuossa hissin liikkuvuudessa...
Jotenkin vaan silti itsestäni tuo kuullostaa niin säälittävältä, että kehtoisi. Aatteleppa jos joku sukulainen näkisi, että tuolla se naista hakkee jo intternetissä. Siinä sitten selitellä jotain, että kaverit sen sinne laitto yms, kun on jo valmiiksi paskat housuissa. Tälle minun kaverille me vielä se puolivitsillä kundien kanssa väsättiin, mutta enää ei paljoa naurata kun kaverin tyttö on sellainen, että meikäläinen vois antaa vaikka molemmat kivekseni siitä.
Eli käynkö laittamassa treffi-ilmoituksen sinne ihan tosissani ja selittelen sitten, että läpällälaitoin. Annanko kavereiden pitää hauskaa kustannuksellani. Vaiko naureskelenko vieläkin räkäsesti niille säälittäville hinttareille jotka tällaiseen ryhtyy ja elän itse loppuelämäni ilman sitä jossa on reikä?