Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 991 518
  • 47 171

Aatos

Jäsen
Hiilihappojää !

Onko kokemusta käytöstä/toimivuudesta sekä kestosta. Eli olen bileitä järjestämässä, ja kaikki juomat eivät mahdu jääkaappiin. Tässäkö olisi ratkaisu ?
Kokemuksia ?
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Näkyykö muilla tamperelaisilla telkkari? Eilen lakkasi näkymästä joskus iltapäivällä ja seuraavan kerran näkyi joskus 22 aikaan illalla. Nyt taas aamulla ei näy. Lukee vaan, että ei signaalia.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Näkyykö muilla tamperelaisilla telkkari? Eilen lakkasi näkymästä joskus iltapäivällä ja seuraavan kerran näkyi joskus 22 aikaan illalla. Nyt taas aamulla ei näy. Lukee vaan, että ei signaalia.

Missä päin Tamperetta TV:si sijaitsee? Paha mennä sanomaan ihan nykyhetkestä, kun olen töissä (pirun ahkerana), mutta ainakaan eilen ei tuntunut olevan mitään ongelmia.

Tyhmä kysymys, mutta kai sä olet tarkistanut piuhat kunnolla? Jos sulla on joku scart-viritelmä, niin ne alkaa aika herkästi repsottamaan ja aiheuttamaan ongelmia.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Kuka se rikollisen näköinen pelaaja oli (tais olla veskari), joka juopotteli ja sikaili oikein kunnolla taannoin Ville Peltosen kanssa jossain yökerhossa?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko kokemusta käytöstä/toimivuudesta sekä kestosta. Eli olen bileitä järjestämässä, ja kaikki juomat eivät mahdu jääkaappiin. Tässäkö olisi ratkaisu ?
Kokemuksia ?

En tiedä kuinka hyvin toi ajaa asiaa, mut siitä saa kuulemma hienot tehosteet esim. saunatiloihin, kun se höyryää komeasti.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Näkyykö muilla tamperelaisilla telkkari? Eilen lakkasi näkymästä joskus iltapäivällä ja seuraavan kerran näkyi joskus 22 aikaan illalla. Nyt taas aamulla ei näy. Lukee vaan, että ei signaalia.


Ilmeisesti elät kaapelitaloudessa? Eilen oli jotain sählinkiä joillakin alueilla ja tais kolme kertaa mennä yhteydet poikki. Nyt kuitenkin pitäis hommien olla ok.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ilmeisesti elät kaapelitaloudessa? Eilen oli jotain sählinkiä joillakin alueilla ja tais kolme kertaa mennä yhteydet poikki. Nyt kuitenkin pitäis hommien olla ok.

Kaapelissa ollaan. Vähän aikaa näkyi, mutta nyt ei taas näy..? Täytyy tarkistaa johotojen liitokset jokaisesta päästä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kaapelissa ollaan. Vähän aikaa näkyi, mutta nyt ei taas näy..? Täytyy tarkistaa johotojen liitokset jokaisesta päästä.

Tampereen Tietoverkko Oy:n nettisivuilla http://www.ttv.fi/ kerrotaan joten kuten aktiivisesti eri alueille katkoksia aiheuttavista kaapelitöistä. Aiemmin tänä vuonna meillä pätki kanavat välillä, melkein niinä päivinä mitä tuolla ilmoitettiin ja melkein niinä kellonaikoinakin.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko kokemusta käytöstä/toimivuudesta sekä kestosta. Eli olen bileitä järjestämässä, ja kaikki juomat eivät mahdu jääkaappiin. Tässäkö olisi ratkaisu ?
Kokemuksia ?
Ei varsinaisesti ole itsellä kokemusta, mutta kaverin häissä oli tuolla toteutettu juomien kylmänä pysyminen. Kuten macnevis jo sanoi on erittäin näyttävän näköinen pimeässä ja pitää juomat kylmänä. Sen verran tuota kannattaa kuitenkin suunnitella, että kukaan ei pääse tökkäämään sormiaan noihin jäihin, koska siitä kuulemma tulee palovammat.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Osaako joku sanoa, että kuinka paljon kuivajää vaikuttaa huoneilmaan? Esim. jos tuollaista tavaraa läjäyttää viisi kiloa 5x5m -huoneeseen, niin millainen ilmanvaihto pitää olla?
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Onko kokemusta käytöstä/toimivuudesta sekä kestosta. Eli olen bileitä järjestämässä, ja kaikki juomat eivät mahdu jääkaappiin. Tässäkö olisi ratkaisu ?
Kokemuksia ?

Toimii mutta se on oikeasti kylmää (jotain -80 tjsp) joten varo ettei juomat jäädy. Jopa kirkas viina jäätyy.
Jos pilkkua nuss... siis viilataan niin kyseesähän ei ole hiilihappojäätä vaan hiilidioksiidijää eli kuivajää. Hiilihappo taas syyntyy kun hiilidioksiidi reagoi veden kanssa.
 

ditrim

Jäsen
Mistä tätä hiilidioksiidijäätä voi ostaa ja mitä se maksaa?
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Suht edullisia ovat olleet nuo mansikat. Maksoin itse 27€/5kg laatikko, eli kilohinta oli 5,40€. Mansikat olivat todella hyvälaatuisia ja makukin oli erinomainen. Eikä laatikollisesta löytynyt montaakaan huonoa marjaa.

Äsken kun kävin Jättijaossa, niin oli tarjouksessa suomalaista mansikkaa heti vihannes-osaston alkupäässä. 5 kilon laatikko maksoi 19.95€ ja 2 kilon laatikko 9.90€
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Onko kukaan bongannut mistään pk-seudulta tämän tyylistä hattua?

Pitäisi saada mokoma reuhka kaverille lahjaksi.
 

Jeffrey

Jäsen
Onko kukaan palstaveljistä tahi -siskoista ikinä kokeillut tällaisia "nettitreffejä". Siis jonkun netin treffipalvelimen kautta tyttöihin tutustumisia yms.?

Itse kuulin kaverilta todella positiivisia kommentteja ja hänen nykyistä tyttöystävää katsomalla ja kuuntelemalla voi uskoa, että tuokin menetelmä toimisi, mutta onko tuo nyt sitten se one in a million vaiko onkos se noilla palstoilla yleistäkin?

Itse tässä tissutellessa vähän noita googlen avulla selailin ja näyttihän siellä olevan ihan nättejä tyttöjä ja kirjoitusten perusteella jopa ihan ylempää keskikastia jopa tuossa hissin liikkuvuudessa...

Jotenkin vaan silti itsestäni tuo kuullostaa niin säälittävältä, että kehtoisi. Aatteleppa jos joku sukulainen näkisi, että tuolla se naista hakkee jo intternetissä. Siinä sitten selitellä jotain, että kaverit sen sinne laitto yms, kun on jo valmiiksi paskat housuissa. Tälle minun kaverille me vielä se puolivitsillä kundien kanssa väsättiin, mutta enää ei paljoa naurata kun kaverin tyttö on sellainen, että meikäläinen vois antaa vaikka molemmat kivekseni siitä.

Eli käynkö laittamassa treffi-ilmoituksen sinne ihan tosissani ja selittelen sitten, että läpällälaitoin. Annanko kavereiden pitää hauskaa kustannuksellani. Vaiko naureskelenko vieläkin räkäsesti niille säälittäville hinttareille jotka tällaiseen ryhtyy ja elän itse loppuelämäni ilman sitä jossa on reikä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös