Eli käynkö laittamassa treffi-ilmoituksen sinne ihan tosissani ja selittelen sitten, että läpällälaitoin. Annanko kavereiden pitää hauskaa kustannuksellani. Vaiko naureskelenko vieläkin räkäsesti niille säälittäville hinttareille jotka tällaiseen ryhtyy ja elän itse loppuelämäni ilman sitä jossa on reikä?
Käy vaan laittamassa ilmoitus, mutta siinä pitää olla jotain särmää ja hyvä valokuva sinusta. Liian vaatimaton ei kannata olla kuvaillessaan itseään ja omia luonteenpiirteitään. Ilmoituksesi pitäisi jollain persoonallisella tavalla erottua muiden miesten ilmoituksista. Valehdella ei kuitenkaan kannata. Huumoria peliin.
Miehet yleensä joutuvat näkemään paljon enemmän vaivaa saadakseen kontakteja kuin naiset. Jokaiselle netin kautta tapaamalleni naiselle on tullut satoja vastauksia jorman kuvalla ja ilman.
Minulla on myös ilmoitus netissä, mutta olen sen suhteen melko passiivinen. Käyn ehkä kerran parissa kuukaudessa katsastamassa uudet naisten profiilit, mutta lähinnä vain odottelen naisten yhteydenottoja. "Anteeksi että olen olemassa"-ilmoitukset eivät kiinnosta, vaan naisessakin pitää ollä sitä jotain, ennenkuin hänelle vastaan. Paljon tulee naisilta kehuja ulkonäöstäni, mutta en vastaa sellaisiin viesteihin, jos niissä ei muuta asiaa ole.
Netti on minulle toissijainen väline tutustua ihmisiin, mutta sitäkin kautta olen kyllä moneen mukavaan naiseen tutustunut. Jos ei ole kokemusta naisista, netti on oiva väline saada kontakteja ja käydä tapaamassa useampiakin naisia. Siitä se kokemus karttuu pikkuhiljaa.
Itse suosin live-tapaamisia mahdollisimman nopeasti, sillä netissä voi jauhaa kaikenlaista paskaa ja hukata aikaa sellaisiin ihmisiin, jotka sitten eivät kiinnosta pätkääkään IRL.
Nettitreffeissä ei todellakaan enää nykyaikana ole mitään hävettävää. Siellähän se Mattikin metsästi pillua, kun oli puutteessa.
P.S. Jos naisen profiilissa on lause "En hae seksiseuraa", se pitää lukea "olen ihan kauheassa puutteessa"