En tiedä, koska en ole ko. kirjaa lukenut.Samainen teos on nyt muutenkin täynnä virheitä ja idioottimaisuuksia, mutta kai Sampio sen tietää?
En tiedä, koska en ole ko. kirjaa lukenut.Samainen teos on nyt muutenkin täynnä virheitä ja idioottimaisuuksia, mutta kai Sampio sen tietää?
1. Miten ihmeessä ihmiset voivat olla niin välinpitämättömiä?
2. Koska saavutetaan piste, jossa Tampereella Hämeenkadulla on enemmän feissareita kuin heidän härnäämiä ihmisiä?
3. Miten pitäisi reagoida "et sä tiedä kuka mä oon"-tyyliseen kommenttiin Klubin tiskillä kun kommentti tulee jonkun Johanna Tukiaiselta näyttävän suusta? Ei kuitenkaan ollut Tuksu.
4. Kuka idiootti päättää TKL:n erikoisvuoroista?
1. Miten ihmeessä ihmiset voivat olla niin välinpitämättömiä?
1. Miten ihmeessä ihmiset voivat olla niin välinpitämättömiä? Eilen töistä lähtiessä huomasin Paapan Kapakkaa vastapäätä joukon ns. rantojen miehiä joista yksi oli taju kankaala kyljellään maassa ja toine koitti herätellä. Hetken sinä katselin että tokeneeko ja sillä välin valehtelematta 50 ihmistä käveli ohi, katsoi kyllä sinne, katsoivat kaikki äkkiä pois päin ja lisäsivät tahtia. No kun ukko ei alkanut virota, soitin ambulanssin ja odottelin sen saapumiseen. Tällä välin vain yksi toinen ihminen pysähtyi paikalle varmistamaan tilannetta. Ihmisiä kun ovat nuokin kaverit, niin miksi silti painellaan ohi.
Siis joukko ihmisiä oli jo paikalla? Missä menee mielestäsi raja, että patsastelijoita ja taivastelijoita on paikalla tarpeeksi? Itse kyllä oletan, että silloin kun siinä on yhtä hoivaamassa joukko ihmisiä, niin he myös onnistuvat avun kutsumaan. Ihan turha sinne 50 ihmisen on mennä häsäämään yhtään mitään.
Tällä välin vain yksi toinen ihminen pysähtyi paikalle varmistamaan tilannetta. Ihmisiä kun ovat nuokin kaverit, niin miksi silti painellaan ohi.
Mikä on Badoo? Sähköpostiin tulee toisinaan viestejä, joiden otsikossa lukee tyyliin "Matti Meikäläinen lähetti viestin sinulle Badoossa!"
Kyseessä on ihan puhtaasti kakkos- ja kolmosjoukkueiden katsastuspaikka. Petteri Koponen pelasi myös juuri näissä peleissä vuosi-pari takaperin. Leiri palvelee myös try-out paikkana varaamattomille pelaajille ja veteraaneille.LA Lakers-Cleveland kesäliigan ottelu ensi yönä. Ei taida parhaat pelaajat pelata tuossa kesäliigassa? Pelaako yleensä ketään parhaita vai onko täysin kakkos- tai kolmosjoukkueet?
Kyseessä on ihan puhtaasti kakkos- ja kolmosjoukkueiden katsastuspaikka. Petteri Koponen pelasi myös juuri näissä peleissä vuosi-pari takaperin. Leiri palvelee myös try-out paikkana varaamattomille pelaajille ja veteraaneille.
Birger Hallman Oy, Kuopiosta on joskus aikanaan valmistanut lamifaattia. Onko kyseessä joku laminaatin edeltävä vai jotain ihan muuta?
Ei, vaan toimii oikein hyvin. Lähtee heti päälle, eikä mitään nykimistä tapahdu missään välissä.Toimiiko tuo MTV3:n Katsomo kaikilla muillakin yhtä päin vittua kuin minulla?
Etsin Ankkarockin sunnuntain aikataulua. Se löytyy varmaankin Ankkarockin sivuilta, mutta jostain minulle epäselvästä syystä - varmaankin joku flash vuodelta 94 koneella tai jotain - sivut näkyy päin helvettiä.
Joku avulias voisi postata sunnuntain aikataulun tai edes PMMP:n ja The Nationalin keikka-ajat.
Azul kirjoitti:Mitä kivaa tekemistä voisi keksiä elokuun toiselle puolikkaalle...
Ilmeisesti en ole ainoa, jolla Finnkinon sivut eivät toimi? Vai olenko?
Osaako joku märkäkorva sanoa, mikä sivuja vaivaa? En ole nimittäin koskaan törmännyt vastaavaan ongelmaan, että koko sivu ei vain yksinkertaisesti "aukea". Ei tule virheilmoitusta tai aikakatkaisua, vaan pelkkää blankkoa sivua. Ihan kuin koko finnkino.fi olisi kadonnut kokonansa.
Huomenna on muistaakseni tarjouksena 5,5e hinnoittelu kaikissa lipuissa koko vuorokauden ajan, joten olisi mukava päästä tarkastelemaan tarjontaa...