Troy kirjoitti:Suosittelen marssimaan johinkin alan liikkeeseen ja sanomaan, että pistäs toimimaan. Jos sen siinä pitäs toimia niin ei varmaan asiansa osaavalta montaa napin painallusta vaadi.
Speedye kirjoitti:Milloin Radio City lopettaa vai lopettiko jo? Eikös se ihan näinä päivinä tule loppumaan?
Hmm, mulla oli N70:n kanssa vähän samanlaista ongelmaa. Olin kai käyttänyt wappiä web-pikanäppäimen kautta ja sitten se Elisan valikko ei toiminut kuten piti. Yhtään en nyt just vaan muista miten siitä selvisin, tyhjensin kai kaikki välimuistit ja menin sitten Menun Elisa Mobile valikon kautta jatkossa.Gellner kirjoitti:Huoh, hermot menee. Kahdessa Elisa shopitissa kävin, yhteensä kuusi ihmistä räpläsi tuota luuria, mutta ei niin ei. Kaikki kyllä tiesivät, että vika johtuu siitä, että ensisijaisena yhteysosoitteena luurissani on Internet, vaikka pitäisi olla wap. Kukaan ei tiennyt miten tuo muutetaan. Mitäköhä tässä keksisi seuraavaksi. Nokiaan yhteyttä?
Footless kirjoitti:Hmm, mulla oli N70:n kanssa vähän samanlaista ongelmaa. Olin kai käyttänyt wappiä web-pikanäppäimen kautta ja sitten se Elisan valikko ei toiminut kuten piti. Yhtään en nyt just vaan muista miten siitä selvisin, tyhjensin kai kaikki välimuistit ja menin sitten Menun Elisa Mobile valikon kautta jatkossa.
No hyvä. Ihme ettei siellä Elisalla ollut kukaan sitä tajunnu...Gellner kirjoitti:Kiitos sinulle Footless! Välimuistin tyhjennys tosiaan auttoi!
Lorvi kirjoitti:Minkä takia aina verrataan omaa vitutus tilaa jotenkin oraviin? "vituttaa kuin pientä oravaa".
Onko oravilla aina vitutus päällä vai häh?
Lorvi kirjoitti:Minkä takia aina verrataan omaa vitutus tilaa jotenkin oraviin? "vituttaa kuin pientä oravaa".
Onko oravilla aina vitutus päällä vai häh?
edit: hidas
Mdawg kirjoitti:http://www.lowbid.se/
Siis mikäs helvetti tämän sivun funktio on? Olemattomalla ruotsin kielen taidoillani annoin itseni ymmärtää, että 42" plasma-TV lähtee n. 300 kruunulla ja XBox360 450 kruunuun - euroissa ei siis paljon hevon paskaakaan!
spertti kirjoitti:Eikös tuo ole huutokauppa? (auktion)
avatar kirjoitti:No nettisivun nimestä voisi ainakin helposti luulla :D
Mdawg kirjoitti:http://www.lowbid.se/
Siis mikäs helvetti tämän sivun funktio on? Olemattomalla ruotsin kielen taidoillani annoin itseni ymmärtää, että 42" plasma-TV lähtee n. 300 kruunulla ja XBox360 450 kruunuun - euroissa ei siis paljon hevon paskaakaan!
Onko tämä koko juttu huijausta vai mikä tuossa on takana?