Kyllä, jos se on nimenomaan rekisteröity pakettiautoksi.Hauptmann kirjoitti:Saako ajaa alle 3500 kg painavaa pakettiautoa (kuormineen), jos omistaa B-ajokortin?
AKE kirjoitti:B-luokka
Ne henkilö- ja pakettiautot sekä muut ajoneuvot, joiden kokonaismassa on enintään 3 500 kg ja joissa kuljettajan lisäksi on tilaa enintään kahdeksalle henkilölle, sekä ajoneuvoyhdistelmät, joiden vetoauto kuuluu tähän luokkaan ja joissa hinattavan ajoneuvon kokonaismassa on enintään 750 kg tai koko yhdistelmän kokonaismassa enintään 3 500 kg eikä hinattavan ajoneuvon kokonaismassa ylitä vetoauton omamassaa.
Ikäraja 18 vuotta.
tintti83 kirjoitti:Miten kauan menee maksimissaan kun siirtää rahaa tililtä toiselle? Siis jos esim. perjantaina siirtää osuuspankista rahaa sampoon. Eikö se pitäisi tällöin olla maanantaina? Vai voiko mennä tiistaihin asti?
Nimim. Huolestunut...
Jason W kirjoitti:Onko kellään tiedossa mitää hyvää nettiosotetta missä myydään ko. tuotteita.
Esim olen kiinnostunut vanhoista Ässäaiheisista tuotteista.
Master God kirjoitti:Kannattaako vuorotyössä nukkua välittömästi yövuoron jälkeen vai välittömästi ennen sitä, jos itse yövuorossa ei ole mahdollista nukkua?
Olen siis itse ensimmäistä kertaa menossa vuorotyöhön, ja kaipailisin jotain yleispäteviä ohjeita.
Master God kirjoitti:Kannattaako vuorotyössä nukkua välittömästi yövuoron jälkeen vai välittömästi ennen sitä, jos itse yövuorossa ei ole mahdollista nukkua?
HABS #11 kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa wienissä pidettävistä juhlista? Kaverilta tuli kutsu kesäkuun lopussa wienissä oleville läträysjuhlille. Sanoi että viikonlopun aikana paikalla pyörähtää 300K henkeä. Vertasi octoberfestiin... Lyhyemmät, mutta enemmän porukkaa kerralla.
Yritin netistä etsiä tietoja noista kinkereistä, mutta en löytänyt. Kellään tietoa?
Itse olen suosinut menetelmää missä nukutaan heti työvuoron jälkeen ns. puolille päiville ja sitten otetaan ennen uuteen vuoroon lähtöä vielä illalla pari tuntia unta palloon. Onnea vaan muuten työpaikan johdosta!Master God kirjoitti:Kannattaako vuorotyössä nukkua välittömästi yövuoron jälkeen vai välittömästi ennen sitä, jos itse yövuorossa ei ole mahdollista nukkua?
tt kirjoitti:Pikaisella haulla: Mahtaisikohan kyseessä olla nämä juhlat, jotka tosin vaikuttavat enemmän festareilta kuin pelkältä "läträykseltä":
www.donauinselfest.at
Oktoberfesteillä muuten käy päivässä noin puoli miljoonaa henkeä.
-tt
Ctrl + "vaihto"-näppäin + enter.Jamina kirjoitti:Millä pikanäppäinyhdistelmällä tehdään Wordissä palstanvaihto?
Kirjoita 1,95.Hordi24 kirjoitti:Miten saa excel taulukosta noi vitun päivämäärät helvettiin, siis kuinka laitan sinne kertoimia esim 1.95. Nyt sinne tulee se 1.tammi...
Hordi24 kirjoitti:Miten saa excel taulukosta noi vitun päivämäärät helvettiin, siis kuinka laitan sinne kertoimia esim 1.95. Nyt sinne tulee se 1.tammi...
Txjokeri kirjoitti:Muokkaamalla solua/riviä. Sieltä voi valita solun arvon, päivämäärän tilalle luvun.
Txjokeri kirjoitti:Muokkaamalla solua/riviä. Sieltä voi valita solun arvon, päivämäärän tilalle luvun.
Mutta se on aika epäkäytännöllinen lukuja käsiteltäessä. Luvutkin siis näkyvät tekstinä eikä niillä voi laskea.Everton kirjoitti:Ja ylipäätään kaiken saa haluamallaan tavalla näkyviin, kun panee ään vierestä löytyvän merkin ' alkuun.