Bon kirjoitti:Saako jostain vielä ostettua lippuja jalkapallon mm-kisoihin?
Sv veinikretski kirjoitti:Tiedetäänkö oikeasti tapauksesta, että joku pelaaja liiga tasolla olisi todellakin takalannut joltakin sanonan mukaan "paskat housuun", siis todistettavasti ?
veini
Itse suosittelisin kreikkalaistyylistä (tjsp) Tassos -ravintolaa aivan kaupungin keskustassa.Mdawg kirjoitti:Häiritään vielä lappeenrantalaisia: mikähän olisi Lappeenrannassa suositeltava ravintola/ravintoloita, jonne voisi kauniimman sukupuolen edustajan viedä syömään? YV:lläkin voi pistää vinkkejä.
Murmeli kirjoitti:Miksi (joidenkin) leveiden - esim 5 cm - teippirullien se muoviputki mihin rulla kääritään ei ole yksi putki, vaan kahdesta - esim 2,5 cm - putken palasesta tehty. Ymmärsikö kukaan kysymystä?
Gellner kirjoitti:Parin rivin kuvaukset tulevat automaattisesti ohjelmatietojen yhteydessä suoraan tv-kanavilta.
scala10 kirjoitti:Mutta mistä ja miten tämä jäähy koostui
Ei pidä, entinen JYPin pelaaja Kimmo Pikkarainen otti Kärpät-playoffsarjassa 56 minscala10 kirjoitti:Tiettävästi Raipe pitää hallussaan yhden ottelun jäähyennätystä.
Jokaisella EU-maalla on oikeus lyödä 2 euron käyttöjuhlarahoja, joissa toisella puolella on se kyseinen teema. Niitä saa muistaakseni tuoda markkinoille yhden per vuosi. Suomessa sellaisia on nyt tehty kaksi kertaa ja sen lisäksi olen törmännyt esim. Olympia-aiheisiin rahoihin.Petski kirjoitti:Sain tässä taannoin vaihtorahan mukana hieman erinlaisen Suomen 2euron kolikon. Kolikossa on taustalla ikään kuin joku palapeli ja päällä kyyhkynen. Teksti on FINLAND-UN ja vuosi 2005. Tuttava puhui jotain jostakin unicefi:n kolikkosarjasta. Mikä se sellainen on ja mahtaako tämä kyseinen kolikko kuulua tuohon sarjaan?
Koriste.Rumble kirjoitti:Minä olen aika uusi täällä, niin sellainen asia askarruttaa että onko kukaan ikinä käyttänyt tuota muu vaara-merkin näköistä raportointinappia? Vai onko se siinä vaan koristeena?
Niinhän mä ajattelinkin.fastasashark kirjoitti:Koriste.
Ei ole koriste, on viestin raportoimiseen mode-sedille.Rumble kirjoitti:Minä olen aika uusi täällä, niin sellainen asia askarruttaa että onko kukaan ikinä käyttänyt tuota muu vaara-merkin näköistä raportointinappia? Vai onko se siinä vaan koristeena?
Ruutiveijari kirjoitti:Ei ole koriste, on viestin raportoimiseen mode-sedille.
Petski kirjoitti:Sain tässä taannoin vaihtorahan mukana hieman erinlaisen Suomen 2euron kolikon. Kolikossa on taustalla ikään kuin joku palapeli ja päällä kyyhkynen. Teksti on FINLAND-UN ja vuosi 2005. Tuttava puhui jotain jostakin unicefi:n kolikkosarjasta. Mikä se sellainen on ja mahtaako tämä kyseinen kolikko kuulua tuohon sarjaan?
Paitselo kirjoitti:Onko Kimi Raikkosen formulabiili enemmän Mersu kuin Mäklaareni? Vai toisinpäin?
Karzan kirjoitti:Englantiin sen sijaan sopii moinen tumpelointi ja erittäin huonot autot. Ajoneuvo on siis enemmän McLaren.
Tällasesta saa vielä paremman. Tollasta voi jo kutsua grilliksi.Paitselo kirjoitti:Niin ja Rolls Roycen etumaskista saa kivan pihagrillin.
Thoke kirjoitti:Tällasesta saa vielä paremman. Tollasta voi jo kutsua grilliksi.