Kuu saa valtansa auringoltaSquit kirjoitti:Mikä Mokoman biisi tuli äsken buusterissa? Kiitos jo etukäteen.
Rumble kirjoitti:Kun esim. Englannissa ajetaan "väärällä" puolella tietä, niin onko siellä väistämisvelvollisuus myös toisinpäin kuin meillä? Eli väistettäisiin vasemmalta tulevia.
Nim. Ettei rytise
Jokerit ainakin 1997. Tainnut hävitä erääkään, eikä jatkoaikoja edes tarvittu, muistaakseni.seeyou@jäähalli kirjoitti:Onko HIFK ainoa, joka on tässä onnistunut?
Eikös TPS jonain niistä triplavuosistaan marssinut aika vakuuttavasti mestaruuteen?seeyou@jäähalli kirjoitti:Eilen Helsingin Jäähallissa varmistui, ettei kukaan marssi tällä kaudella Kattilaan asti tappiotta pleijareissa. Onko HIFK viimeisin, joka on tässä onnistunut, vai onko joku tehnyt saman tempun kevään 1998 jälkeen? Onko HIFK ainoa, joka on tässä onnistunut?
Matkakorttilaskuri 2005
Hait kauden hintaa seuraavilla tiedoilla:
Kortti: Henkilökohtainen
Hintakausi: 2005
Asiakasryhmäni: Aikuinen
Kotikuntani: Helsinki
Kelpoisuusalue: Seutulippu (YTV)
Pituus: 365 Päivää
Kauden hinta: 832,70 euroa
Mulli kirjoitti:Itse olen missannut nämä kaikki tälläiset jutut?
Pelimise kirjoitti:En ole ihan varma. Veikkaan kuitenkin, että kyllä. Jotenkin sellainen fiilis. Olet missannut.
Itse odottelin nimim. Buccaneerin vastaavaa.mikkoz kirjoitti:Missä viipyy nimimerkki Pärden raflaava raportti eilisestä pelistä?
PeteX kirjoitti:Mistä löytyy Piippolan vaarin verotiedot? Äijällä on maatila täynnä eläimiä ja koneita, joten näin kaupunkilaisena veronmaksajana asia kiinnostaa. Jokapaikassa muu ja mää, joten ilmeisen hyvin menee, mutta kenen rahoilla?
Kobe kirjoitti:Miten The Godfather-pelissä (PC) tullaan ulos autosta. "Space"llä voin varastaa auton ja mennä sisään, mutta millä helvetillä sieltä autosta pääsee ulos? Olen painanut joka perkeleen nappia ja ukko ei vaan suostu tulemaan ulos autosta.
EU-tuethan eivät tule veronmaksajilta vaan ontosta puunkolosta sateenkaaren päästä.vision kirjoitti:Veronmaksajien sekä eu:n tuilla kuten kaikki muutkin jyväjemmarit.
Twite kirjoitti:EU-tuethan eivät tule veronmaksajilta vaan ontosta puunkolosta sateenkaaren päästä.
Mahtawaa! (Se mato johonkin väliin). Mä en oo väittänyt että sä oot väittänyt.vision kirjoitti:Ja missään vaiheessa en olekaan niin väittänyt.
tuuski kirjoitti:Paljonko Nordiksella maksaa bisse/lonkku?
Master God kirjoitti:Kuinka paljon halpalentoyhtiöiden lennoilla peritään lentokenttäveroja sun muita maksuja, joita ei ilmoiteta lentohinnassa?
Katselin tuossa huvikseni nimittäin Ryanairin sivuja, ja siellä maksoi MM-kisojen aikaan esim 6.5.2006 Tampere-Riika tasan yhden sentin. Että mikä olisi sitten todellinen hinta?