Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 031 857
  • 47 224

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tietääkö joku hyvää keinoa hämähäkkien tuhoamiseen? Alkaa vituttaa kun takapihan terassilta saa suurin piirtein joka päivä siivota hirveät seittihärdellit, ja onpa nuo jokusen kerran sisällekin katonrajaan noita väsänneet.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Futon

Olisiko fiksua ostaa futon-sänky? Saisiko 300 eurolla? Mistä? Kokemuksia futonista, kiitos! Toinen vaihtoehto on jenkkisänky, tollanen bulkkiversio on nyt Jyskissä tarjouksessa 299€.

KVG ei ole vastaus, yritin jo! EDIT: Löytyi tälläinen eli 140cm leveä 298€.
 

tutzba

Jäsen
Eikö Sappeeseen oikeasti mene linja-autoja vaikkapa Tampereelta ja päinvastoin, eikö Sappeesta oikeasti lähde linja-autoja vaikkapa Tampereelle? Yritin etsiä aikatauluja ja reittejä, mutta en löytänyt. Eihän se nyt vaan voi pitää paikkaansa?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö Sappeeseen oikeasti mene linja-autoja vaikkapa Tampereelta ja päinvastoin, eikö Sappeesta oikeasti lähde linja-autoja vaikkapa Tampereelle? Yritin etsiä aikatauluja ja reittejä, mutta en löytänyt. Eihän se nyt vaan voi pitää paikkaansa?
Kannattaa käyttää hyväksi matka.fi -palvelua. Tuossa esimerkkihaku huomiselle klo 12:00

Tampere - Sappeenvuorentie 200

Mutta vastauksena kysymykseen - heikosti näyttää menevän.
 
Viimeksi muokattu:

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Olisiko fiksua ostaa futon-sänky? Saisiko 300 eurolla? Mistä? Kokemuksia futonista, kiitos! Toinen vaihtoehto on jenkkisänky, tollanen bulkkiversio on nyt Jyskissä tarjouksessa 299€.

KVG ei ole vastaus, yritin jo! EDIT: Löytyi tälläinen eli 140cm leveä 298€.

Foton, kova jäykkä, mutta yleensä loistava selälle kun siihen on tottunut parin viikon jälkeen. Sitä ennen helposti selkä jäykkänä. Sitten siihen asiaan että futon ei ole laiskan miehen sänky. Eli jos et jaksa pedata sänkyä, älä osta futonia. Se nimittäin pitäisi rullata kasaa joka päivä jotta patja säilyttää ominaisuutensa.
 
Miten saisi musiikkia tietokoneelta puhelimeen ilman USB-johtoa? Jostain syystä ei tapahdu mitään kun USB-portteihin laittaa jonkun johdon (ei siis pelkästään tämä kännykän johto, vika kai itse tietokoneessa). Puhelimena Nokian 5800.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Onko jollakin tietoa/kokemusta/tmv. sellaisesta sivustosta kuin pointshop.fi? Ilmeisesti tarkoituksena on klikkailla tarpeeksi paljon mainoksia sun muita vastaavia, joista kerryttää pistesaldoaan jota sitten voi käyttää valuuttana tuolla sivuston kaupassa. Valikoimassa ainakin näyttäisi olevan jonkin verran lahjakortteja ja jotain pientä nippelitavaraa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Kiinnostaisi ostaa Monty Pythonin Lentävä Sirkus -dvd-loota play.comista. Koska tuo sivu ei sitä kerro, täytyy kysyä täältä että sopiiko olettaa noiden sisältävän myös englanninkieliset tekstitykset?

Kertaalleen olen yrittänyt katsoa ilman minkään valtakunnan tekstityksiä eikä siitä tietenkään mitään tullut.


Tuossa saman sivun alapuolella näyttäisi lukevan: Subtitles

Arabic ; Croatian ; Czech ; Danish ; Dutch ; English ; Finnish ; French ; German ; Greek ; Hindi ; Hungarian ; Icelandic ; Italian ; Norwegian ; Polish ; Portuguese ; Romanian ; Slovenian ; Spanish ; Swedish ; Turkish...
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Sahtiankat
Tuossa saman sivun alapuolella näyttäisi lukevan: Subtitles

Arabic ; Croatian ; Czech ; Danish ; Dutch ; English ; Finnish ; French ; German ; Greek ; Hindi ; Hungarian ; Icelandic ; Italian ; Norwegian ; Polish ; Portuguese ; Romanian ; Slovenian ; Spanish ; Swedish ; Turkish...

Kuinka sokea voi ihminen olla? Kiitos oikeaan suuntaan osoittamisesta.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kiinnostaisi ostaa Monty Pythonin Lentävä Sirkus -dvd-loota play.comista. Koska tuo sivu ei sitä kerro, täytyy kysyä täältä että sopiiko olettaa noiden sisältävän myös englanninkieliset tekstitykset?

Kertaalleen olen yrittänyt katsoa ilman minkään valtakunnan tekstityksiä eikä siitä tietenkään mitään tullut.


Pitäisi tulla Play:ltä tällä viikolla juurikin tuo setti. Voin kertoa mitä tekstejaä löytyy.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Miten saisi musiikkia tietokoneelta puhelimeen ilman USB-johtoa? Jostain syystä ei tapahdu mitään kun USB-portteihin laittaa jonkun johdon (ei siis pelkästään tämä kännykän johto, vika kai itse tietokoneessa). Puhelimena Nokian 5800.

Törkkää (puhelimen) muistikortin suoraan tietokoneeseen kiinni. Se on nopein tapa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Saa selittää tyhmälle. Miten bluetooth tietokoneeseen? Miten wlanin kautta? Sähköpostin kautta hoitaminen saattaa soittaa kelloa...
Bluetooth toimii tietokoneen ja puhelimen kesken ihan samalla tavalla kuin kahden puhelimenkin kesken. Eli kummassakin laitetaan bluetooth päälle, muodostetaan yhteys laitteiden välille ja pistetään bitti viuhahtamaan. En ole kokeillut, mutta jos kokeilisin, avaisin koneesta my computerin tms. ja katsoisin, näkyykö puhelin siellä. Ja sitten vain drag and droppaamaan. Muuten vaatii ehkä jonkun siirto-ohjelman, joka tietyllä tavalla vesittää koko homman. Se siirto-ohjelma kun taitaa olla PC Suite, joka on muutenkin se normaali tapa hallita puhelinta ja tiedostonsiirtoa koneen avulla. Jotenkin aavistan, että tässä tapauksessa sitä ei olla asennettu. Toki koneessa pitää olla bt-valmius. Useimmissa tuoreissa läppäreissä lienee. WLANin kautta voi ehkä olla hiukan haasteellisempaa. Sähköpostissa voi tulla tiedoston koko ikävällä tavalla vastaan. Jos ei muuten, niin hitaan siirtonsa takia.
 
Kiitokset kaikille vastanneille, homma hoidettuna ja kaikki kunnossa. Ettei tule tylsä, uutta tulee kiireellä:

Olen lähdössä Wizzairilla tänään Turusta Gdanskiin. Minun lisäkseni mukana pitäisi olla toinen henkilö, joka on tehnyt varauksen. Tämä henkilö on kuitenkin jo valmiiksi Puolassa muuta reittiä eli matkustan yksin. Printtasin web check-inin kautta molempien ööö...boarding-kortit (tai jotain hienoa suomeksi). Hänelle on merkitty 1 laukku, minulle ei yhtään laukkua. Joudunko maksamaan omasta laukustani vaikka matkustan yksin ja minulla on molemmat kortit mukana (toisessa on siis 1 laukku toisen henkilön nimellä)?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pystyisikö joku ystävällinen sielu linkittämään lätkän MM 95:n finaalin seurantaketjun tuohon alle. Minulla eivät taidot näköjään riitä varsinkaan kun Jatkiksen haku ei suosi hakusanoja "MM" tai "95" niiden lyhyyden vuoksi. Mikään ei onnistu.
 

Mossberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks, Haka
Hämeenlinnalaiset huomio. Saako jostain kantakaupungista jäitä isoissa säkeissä(vähintään 50 litraa)? Joko ns. normaalikokoisina paloina tai sitten isompina. Hätätapauksesa jääkimpaleetkin käy. Netistä en ainakaan äkkiseltään löytänyt mitään infoa.
 
Hämeenlinnalaiset huomio. Saako jostain kantakaupungista jäitä isoissa säkeissä(vähintään 50 litraa)? Joko ns. normaalikokoisina paloina tai sitten isompina. Hätätapauksesa jääkimpaleetkin käy. Netistä en ainakaan äkkiseltään löytänyt mitään infoa.

En tiedä hämeenlinnasta, mutta ainakin muutamissa kaupungeissa olen onnistuneesti saanut mäkistä ostettua/saatua jäitä isojakin säkkejä kun olen etukäteen soittanut...

Kysymys: Miksi taajamiin eksyneet karhut ammutaan aina(?) hengiltä? Eikö nukutus ja syvälle metsään roudaaminen toimisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös