Onkos jossakin muuten näihin fudksen mm-kisoihin liittyvää managerointia täällä netissä...kuten Snickersillä on tuo lätkäsydeemi joka vuosi?
Kyllähän niitä löytyy. Ainakin itse olen tykästynyt tähän ACT Fantasy Footballiin.
Onkos jossakin muuten näihin fudksen mm-kisoihin liittyvää managerointia täällä netissä...kuten Snickersillä on tuo lätkäsydeemi joka vuosi?
Ainakin tällainen löytyy: http://www.mm2010porssi.fi/
Täällä Jatkoajassa näin taannoin linkin, josta pääsi katsomaan lentokoneiden reaaliaikaista kulkua vaikkapa tässä Euroopan yläpuolella. Mikähän tuo sivu mahtaa olla? Pää on nyt liian tyhjä salapoliisiduuniiin.
Kertokaas tällaiselle pojanklopille, että onko normaalia kun vähän reilu 30-vuotiaalle (huom ei vajaa!) on tullut finnejä, niin johtuuko tämä ikääntymisestä vai jostain muusta?
Hoi, te kaikki kokeneemmat palstaveljet!
Kertokaas tällaiselle pojanklopille, että onko normaalia kun vähän reilu 30-vuotiaalle (huom ei vajaa!) on tullut finnejä, niin johtuuko tämä ikääntymisestä vai jostain muusta? Ei ole viimeiseen n 15 vuoteen ollut finnejä, mutta nyt tärähtänyt otsaan niitä melkein saman verran kuin teinille. Meikkiäkään en käytä lähellekään samaa määrä kuin Tuksu ja viina en yksinkertaisesti pysty vetämään niin paljon kuin kyseinen kaunotar.
Veli en ole, mutta menköön: ainoastaan otsassa? Oletko pitänyt päässäsi jotain päähinettä (bandanahuivi, lippis tjsp) ja hikoillut? Joskus saattaa aiheuttaa paikallisia oireita nuo.
Kai se taas ohi menee, mutta ihmetyttää pikkuisen. Niin ja ne on ehkä enemmän näppylöitä kuin finnejä?
Iltapaska uutisoi, että Matin ja Tepon keikalla on ammuskeltu. Jos en nyt aivan väärin muista, niin eikös heidän keikallaan ole joskus aiemminkin ammuskeltu?
Iltapaska uutisoi, että Matin ja Tepon keikalla on ammuskeltu.
Mieleeni on jäänyt että mustalaiset kerran ammuskelivat tanssipaikalla jossa Matti ja Teppo olivat esiintymässä. Paikkakunta ja ajankohta eivät ole jääneet muistiin.
Itse taas muistan, että paikkakunta oli Mäntsälä. Ajankohta plusmiinus 2 vuotta sitten.
Oli muistaakseni Espoon korpilammella tämä edellinen ammuskelu.
Itse taas muistan, että paikkakunta oli Mäntsälä. Ajankohta plusmiinus 2 vuotta sitten.
Eilen meni Tampereella Lielahteen päin paljon vanhoja autoja. Varmaan yli 20 autoa ajeli meidän talosta ohi joskus kolmen tai neljän aikoihin.