Soita elisan asiakaspalveluun ja kysy. Avaavat sen heti jos olet maksanut laskun.Onko kännykkäliittymäni irtisanottu?
....
Soita elisan asiakaspalveluun ja kysy. Avaavat sen heti jos olet maksanut laskun.Onko kännykkäliittymäni irtisanottu?
....
Soita elisan asiakaspalveluun ja kysy. Avaavat sen heti jos olet maksanut laskun.
Vastaan odwazin puolesta: Millä ajattelit soittaa, jos puhelin on kiinni?
Juuu, yleensähän noita varapuhelimia ja varapuhelimen varapuhelimia löytyy kotoa. Varsinkin sellaisia missä on SIM-kortti. Nimenomaan aktiivinen SIM-kortti.No jos ei löydy varapuhelinta, niin varapuhelimen varapuhelimella sitten!
Juuu, yleensähän noita varapuhelimia ja varapuhelimen varapuhelimia löytyy kotoa. Varsinkin sellaisia missä on SIM-kortti. Nimenomaan aktiivinen SIM-kortti.
Vastaan odwazin puolesta: Millä ajattelit soittaa, jos puhelin on kiinni?
.... Elisalle jonotus kauhistuttaa jo valmiiksi....
En oikein ymmärrä tuota hirvitystä. Itse olen pari kertaa joutunut soittamaan ja ihan ripeästi se on toiminut, vaikka se alun valikko ärsyttääkin. Elisan sivujen mukaan vastausaika on kännykkäasioissa ilmeisesti keskimäärin 1 min 40 sek ja noin joka kolmanteen vastataan alle minuutissa.
Kun s-ryhmän lahjakorttia käyttää ja myyjä vetää sen magneettijuovan sieltä koneestaan läpi, nollautuuko kortin saldo vai ottaako kassakone tästä pelkästään sen tiedon, että kortti on 20e arvoinen?
Jaa, no se on sitten parantunut. Itse en ole pitkään aikaan soittanut, mutta silloin taannoin se jonotus oli vähintään 20 min, yleensä enemmänkin.En oikein ymmärrä tuota hirvitystä. Itse olen pari kertaa joutunut soittamaan ja ihan ripeästi se on toiminut, vaikka se alun valikko ärsyttääkin. Elisan sivujen mukaan vastausaika on kännykkäasioissa ilmeisesti keskimäärin 1 min 40 sek ja noin joka kolmanteen vastataan alle minuutissa.
Totta tuokin. Enkä mä tässä mitenkään vihainen (Elisalle) ole, kunhan ihmettelen. Ja kärsin itse aiheutetusta vitutuksesta.Niin ja jos itse törttöilee laskun kanssa, niin ehkä se on vain kärsittävä. Soitto, valikoiden kautta oikeaan paikkaan ja kaiutin päälle, niin eipä tuossa mitään hirvittävää ole.
Ei ole faktaa, mutta vänkäänpä silti väliin. Voisi helposti kuvitella, että nollaa, ja kortti pitää uudelleen ladata ennen myyntiä. Ihan vain väärinkäytön estämiseksi.
Edit. Toisaalta ne on aina käytettävä kerralla, joten väärinkäytön riski on pieni, koska niitä ei anneta takaisin.
Ei ole faktaa, mutta vänkäänpä silti väliin. Voisi helposti kuvitella, että nollaa, ja kortti pitää uudelleen ladata ennen myyntiä. Ihan vain väärinkäytön estämiseksi.
Edit. Toisaalta ne on aina käytettävä kerralla, joten väärinkäytön riski on pieni, koska niitä ei anneta takaisin.
Pitäisi. Ei ole.Pitäisikö ottaa liikkeeseen uudestaan yhteyttä? Onko tässä joku käytäntö, että rahat tulevat aina pari kolme viikkoa viiveellä?
Onko tässä joku käytäntö, että rahat tulevat aina pari kolme viikkoa viiveellä?
Tilasin toukokuun puolessavälissä nettikaupasta vaatteita.
Lauantaina saat palvelua kahteen asti iltapäivällä. Tuohon aikaan tavara ei tietenkään ole tuoreimmilaan, mutta erinomaisen hyvää se silti on.Olen huomenna iltapäivällä ajelemassa Tampereen ohi, ja olisi kiva käydä legendaarisella Tammelan torilla syömässä sateessa mustaa makkaraa parilla(vai monellako?) eurolla. Vieläkös sitä on myytävänä siinä iltapäivällä vai häippäsevätkö kauppiaat aikaisemmin?
Lauantaina saat palvelua kahteen asti iltapäivällä. Tuohon aikaan tavara ei tietenkään ole tuoreimmilaan, mutta erinomaisen hyvää se silti on.
Onkos jossakin muuten näihin fudksen mm-kisoihin liittyvää managerointia täällä netissä...kuten Snickersillä on tuo lätkäsydeemi joka vuosi?