Mista Saksasta loytyy lakritsijaateloa? Olen kauan etsinyt, mutta ilman tulosta. Perkele.
Mä voin lähettää sulle paketin postissa.
Paa osoite tulemaan ja maksa etukäteen pankkitilille, ok?
Karpolle.Mihin kannattaisi ilmoittaa yrityksestä, joka ketkuilee ja yrittää petkuttaa minkä kerkiää? Tarkoituksena lähinnä se, että mahdollisimman moni välttäisi kyseistä yritystä eikä ostaisi siltä palveluksia ja lafka menettäisi asiakkaita mahdollisimman paljon. Kyseessä yritys, joka tekee kotisivuja ja hakukonemarkkinointijuttuja.
Mihin kannattaisi ilmoittaa yrityksestä, joka ketkuilee ja yrittää petkuttaa minkä kerkiää? Tarkoituksena lähinnä se, että mahdollisimman moni välttäisi kyseistä yritystä eikä ostaisi siltä palveluksia ja lafka menettäisi asiakkaita mahdollisimman paljon. Kyseessä yritys, joka tekee kotisivuja ja hakukonemarkkinointijuttuja.
Kävisköhän tuohonkin se greenihaarukka.
Tuoltahan ne löytyivätkinja mistä helvetistä mä löydän eilisen Lukko-HPK-ottelun tilastot?
Tuolla niitä pörrää.Onko jollain haisua/muistikuvaa sellasesta linkistä josta näkee reaaliajassa lentokoneet jotka lentelee tuolla taivaalla? Mä en muista että löysinkö sen linkin jostain täältä Jatkoajasta vai mistä? Muistaakseni oli joku norjalainen sivu...
Tuolla niitä pörrää.
Onko jollain haisua/muistikuvaa sellasesta linkistä josta näkee reaaliajassa lentokoneet jotka lentelee tuolla taivaalla? Mä en muista että löysinkö sen linkin jostain täältä Jatkoajasta vai mistä? Muistaakseni oli joku norjalainen sivu...
Korjasin linkin paremmaksi, josta näkyy myös koneiden tiedot niitä klikatessa.Hieno mies! Kiitos isosti.
Onpa uskomaton määrä liikennettä Suomi-Ruotsi välissä. Älytöntä, mitä kaikkia tietokantoja sitä on suoraan netistä nähtävissä.Tuosta taas näkee (isommat) paatit jotka seilaavat maailman merillä.
Onpa uskomaton määrä liikennettä Suomi-Ruotsi välissä. Älytöntä, mitä kaikkia tietokantoja sitä on suoraan netistä nähtävissä.
Kellään hajua uusimmista, edistyneimmistä kaapelidigibokseista? Tai nettisivustoista, joissa näistä keskustellaan?
Pitääkö siis lähteä moisten riekaleiden vuoksi joko Ikeaan tai johonkin perhanan sisustuskauppaan, kun muuten anttila-laatu riittäisi aivan hyvin?
Melkein pitää sillä yksivärisiä pussilakanaoita ei juurikaan kaupoissa näy. Unikulmasta löytyy ainakin valkoista ja vaalean sinistä, ehkä siellä oli keltaistakin, en muista tarkkaan.Pitääkö siis lähteä moisten riekaleiden vuoksi joko Ikeaan tai johonkin perhanan sisustuskauppaan, kun muuten anttila-laatu riittäisi aivan hyvin?
Oonko mä sokea vai onko Jatkoajassa Madonna ihan nobody?