Eikö sulla ole samassa näppäimessä jossa on ¨ niin myöskin ~. Eli painat alt gr + se näppäin ja siten n. Tulee nopeammaksi kuin ascii koodien käyttäminen.
Kiitän, toveri Scholl.
Eikö sulla ole samassa näppäimessä jossa on ¨ niin myöskin ~. Eli painat alt gr + se näppäin ja siten n. Tulee nopeammaksi kuin ascii koodien käyttäminen.
Vaikuttaisi siis siltä, että Saunalahdella sekoillaan. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Vaikuttaisi siis siltä, että Saunalahdella sekoillaan. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Nettisivuja olisin siis vailla. Mistä saa ison nallen ostettua?
Googlettanu olen jo, mutta ei ole tullut vastaan hyviä kappaleita. Oulun kaupoista vois jostakin löytää, mutta shoppaamisfobisena joku voisi varmaan heitellä hyviä vihjeitä, mistä ISOn nallen löytäisi.
Kyllä itsellä ainakin näkyy lasku oma.saunalahdessa. Laskun päiväys 16.7. ja eräpäivä 2.8.
Itse vaihdoin liittymän + liittymäksi, jolloin saavat lähettää mainosviestejä kännykkään, ja minä saan joka neljännen kuukauden ilmaiseksi. Voiko tästä olla kysymys sinun kohdalla? Samalla kun vaihdoin liittymää, oli pakko valita maksanko vajaan euron paperilaskusta vai otanko ilmaisen sähköisen laskun. Valitsin ilmaisen.
...käykö kaikkien pesukoneiden jalat keskenään yhteen?
Luulen bansku, että kukaan täällä ei ole selvännäkijä ja tiedä teitin perheen pesukoneista merkkejä, malleja ja muutenkaan yhtään mitään, joten kokeile ihan itse. Jos kierteet sopii, niin mikäs siinä?
Mun merkki on Zanussi ja emännän merkki on Hoover.
Tuskinpa tuo mitenkään standardoitua on.käykö kaikkien pesukoneiden jalat keskenään yhteen?
Nostetaan nurtsi takaisin kuntoon kohdasta mihin pallo putosi ja teki lommon.Golf-ihmiset voisivat kertoa mitä tehdään Green haarukalla?
Nostetaan nurtsi takaisin kuntoon kohdasta mihin pallo putosi ja teki lommon.
Nostetaan nurtsi takaisin kuntoon kohdasta mihin pallo putosi ja teki lommon.
Tämä kuuluu jo varmaan Tyhmien kysymystenkin ketjuun, mutta miksi siihen tuollaisia tarvitaan? Eikö sitä voisi nostaa vain pelkästään käsin?
Voitko ottaa vaikka videolle ja pistää jakoon pätkän, missä tunget sormesi nurmikkoon sen lommon alle ja nostat tasaiseksi. Vai miten helvetissä sen meinasit nostaa?Tämä kuuluu jo varmaan Tyhmien kysymystenkin ketjuun, mutta miksi siihen tuollaisia tarvitaan? Eikö sitä voisi nostaa vain pelkästään käsin?
Nurmikossa lommo ja se pitää oikaista, ihan oikeasti? Mää ihmettelen oikke kauhiast tämmöst ja ole niinkun klavul päähä lyöty.Nostetaan nurtsi takaisin kuntoon kohdasta mihin pallo putosi ja teki lommon.
Nurmikossa lommo ja se pitää oikaista, ihan oikeasti? Mää ihmettelen oikke kauhiast tämmöst ja ole niinkun klavul päähä lyöty.
Tiesitkö, että viheriö vahingoittuu pitkäksi aikaa ja altistuu välittömästi kasvitaudeille, mikäli pallon alastulojälki korjataan väärin tai jätetään korjaamatta.
Alastulojälki tulee korjata kiertämällä ja työntämällä jäljen reunoilta sisäänpäin. Älä koskaan pyri nostamaan viheriön pintaa.
Kuinka korkeaksi Jukkapalmu voi sisätiloissa kasvaa? Onko se vaikeahoitoinen, vai meneekö ns. vasurilla? Eilen ilmestyi reikä seinään (älkää testatko golf-mailaa sisätiloissa), ja se pitäisi jotenkin peittää.
Kuinka korkeaksi Jukkapalmu voi sisätiloissa kasvaa? Onko se vaikeahoitoinen, vai meneekö ns. vasurilla? Eilen ilmestyi reikä seinään (älkää testatko golf-mailaa sisätiloissa), ja se pitäisi jotenkin peittää.
Eilen ilmestyi reikä seinään (älkää testatko golf-mailaa sisätiloissa), ja se pitäisi jotenkin peittää.